Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til tværgående automatiseringsprojekt i Teknik- og Miljøforvaltningens stab

Københavns Kommune

København, Storkøbenhavn

Indrykket
22-03-2019

Vil du udvikle og implementere et tværgående digitaliseringsprojekt i en politisk organisation? Vi søger en ny kollega, der kan være med til at automatisere og optimere vores digitale kommunikation med borgerne. Vi er på udkig efter en stærk og selvkørende projektleder til projekt Automatisering af borgerhenvendelser med mod på tværgående samarbejde i en kompleks organisation. 

 

Du skal have gode samarbejdsevner, evnen til at håndtere komplekse problemstillinger og have erfaring med digitaliseringsprojekter på det administrative område. Det er en fordel, hvis du har erfaring eller kendskab til agil projektledelse. Derudover skal du i høj grad være indstillet på at være arbejdende projektleder, der sikrer den forventede forandring og kommunikation på tværs af forvaltningens serviceområder. 

 

Du vil blive bindeleddet på tværs af Teknik- og Miljøforvaltningen (TMF) og skal arbejde tæt sammen med forvaltningens sekretariater og digitaliseringsenhed. Som projektleder kommer du til at arbejde med nye teknologier, god borgerbetjening og udvikling af forvaltningens administration inden for området. Du kan læse mere om projektet her:

 

https://www.kk.dk/sites/default/files/edoc/Attachments/22313434-30739171-1.pdf.   

 

Dine primære arbejdsopgaver er 

 

  • Projektledelse og koordinering på tværs af forvaltningens sekretariater 

  • Understøtte arbejdsgrupper og styregruppe 

  • Implementere nye arbejdsgange og retningslinjer i forbindelse med borgerhenvendelser hos de driftsmedarbejdere, der skal håndtere borgerhenvendelser 

 

 

Vi forventer, at du 

 

  • har en relevant akademisk uddannelse e.l. 

  • har kendskab til offentlig forvaltning i en kommune eller anden politisk organisation 

  • har erfaring med digitaliseringsprojekter 

  • er god til at samarbejde og kommunikere på tværs 

  • er systematisk og god til at bevare overblikket i en travl hverdag 

  • har erfaring med agil projektledelse 

  • kan se dine kompetencer og din indsats gøre gavn for kollegaer og for borgernes hverdag 

  • har forretningsforståelse og blik for løsninger, der skaber værdi for forvaltningen 

 

 

Om os 

TMF Stab er Teknik- og Miljøforvaltningens administrative rygrad med ca. 100 medarbejdere. Vi understøtter hele organisationen inden for digitalisering, økonomistyring, jura, kommunikation samt HR- og organisationsudvikling. Du bliver ansat i TMF Stab tværgående sekretariat. Det er stabens opgave at sikre en professionel administrativ styring, rådgivning og udvikling af forvaltningen, så enhederne i forvaltningen kan koncentrere sig om deres faglige kerneopgaver. 

 

Et job hos os giver gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du får en spændende hverdag i en moderne organisation i forandring. Vi har et højt ambitionsniveau og en uformel tone. Du kan læse mere om Teknik- og Miljøforvaltningen på:

 

http://www.kk.dk/artikel/teknik-og-milj%C3%B8forvaltningen.

 

Løn- og ansættelsesvilkår 

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

 

Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt. 

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marie Hvid Damborg på 3053 0236. 

 

Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019

Del dette job

Kontakt

Københavns Kommune

Adresse 1
Teknik- og Miljøforvaltningen
Adresse 1
Njalsgade 13
2300 København S
Danmark
Adresse 2
Njalsgade 13
2300 København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet
22-03-2019
Udløber
22-04-2019
Kviknummer
LJA-71820835
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT og web, Miljø, Politik og samfund, Projektledelse
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune

Adresse
Njalsgade 13
2300
København S
Danmark
Praktisk information
Indrykket
22-03-2019
Ansøgningsfrist
22-04-2019
Kviknummer
LJA-71820835
Jobtype
Fuldtid
Kategori
IT og web, Miljø, Politik og samfund, Projektledelse
Beliggenhed