Glostrup Kommune

Glostrup Kommune,

Danmark
07-09-2017

Projektleder til team for byggeri og vedligeholdelse

Kontakt

Glostrup Kommune

Rådhusparken 2
2600
Glostrup
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
07-09-2017
Udløber:
21-09-2017
Kviknummer:
LJA-49171128
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Ledelse,
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at sikre vedligehold af vores bygningsmasse, samt være med til at skabe gode processer for vores brugere ved nye til- og ombygninger, så er det dig, vi søger.

 

Jobbet
Som medarbejder i ejendomsteamet vil du få ansvar for diverse anlægsprojekter, planlægning og udførelse af bygningsvedligeholdelse, og deltage i større og mindre projekter på tværs af organisationen.

 

Vi søger en person, der har relevant erfaring, godt humør og lyst til at arbejde i en politisk styret organisation.

 

Organisering
Stillingen er organisatorisk placeret i Glostrup Kommunes ejendomscenter, i et team der varetager intern rådgivning, anlægsstyring og vedligeholdelse. Teamet består af syv medarbejdere.

 

Teamet varetager planlagt vedligehold af kommunens 150.000 m2 fordelt på 65 ejendomme, der anvendes til et varieret brug inden for de kommunale ydelser, som dagtilbud, skoler, ældrecentre, administration, idræt og projektledelse og rådgivning i forbindelse med større byggerier.

 

Ejendomscenteret er oprettet i 2014 og overgik 1. januar 2017 til at være et selvstændigt center med direkte reference til kommunaldirektøren og politiske reference til Økonomiudvalget.

 

Ejendomscenteret er organiseret i 3 enheder byggeri og vedligehold, administration, økonomi og udvikling samt service, som indeholder funktionerne rengøring, vask, ejendomsservice og rådhuskantine.

 

Ejendomscenteret arbejder ud fra principperne i Facilities Management og har i alt 140 medarbejder, hvoraf 14 er placeret på rådhuset.

 

Dine primære opgaver vil blandt andet være:

  • Projektledelse, projektering, udbud og kontrahering, samt styring af eksterne rådgivere, entreprenører og håndværkere i såvel store som små anlægssager

  • Ombygnings- og renoveringsopgaver generelt

  • At udføre byggesyn

  • Planlægning, udbud og styring af bygningsvedligeholdelse

  • Rådgivning og samarbejde med interne samarbejdspartner og brugerne af de kommunale ejendomme ved byggetekniske spørgsmål

  • Økonomistyring

 

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til og gerne erfaring med:

  • Projektledelse og bygherrerådgivning

  • Udførelse af byggesyn

  • Udarbejdelse af 5 og 10 årsplaner for bygningsvedligeholdelse

  • CAFM systemer

  • Facilities Management

 

Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har kendskab til de nævnte opgaver evt. fra en lignende stilling. Du har formentlig en erfaringsmæssig eller uddannelsesmæssige baggrund indenfor området, men om din baggrund er arkitekt, bygningskonstruktør eller ingeniør er ikke afgørende.

 

Det vigtigste er, at du har lysten til at være en del af et team i forandring, at du brænder for området, er fagligt nysgerrig, serviceminded og god til at samarbejde i teams på tværs af hele kommunen og med forskelligartede brugergrupper. I en travl hverdag er det vigtigt, at du kan bevare overblikket, have mange bolde i luften og ikke mindst trives med en hverdag i forandring og et center under etablering.

 

Vi lægger vægt på, at du:

  • Er åben, udadvendt og imødekommende

  • Er omhyggelig i din opgaveløsning

  • Arbejder målrettet med alle slags opgaver

  • Er en stærk kommunikator, mundtlig som skriftlig

  • Er åben for forandringer

 

Vi tilbyder
Et spændende, afvekslende og udfordrende job i en organisation med et uformelt miljø og engagerede kollegaer. En arbejdsplads i udvikling, hvor dialog, åbenhed, anerkendelse og en stor portion humor er i højsæde, og hvor du ikke mindst kan være med til at gøre en forskel.

 

Løn og ansættelse
Sker efter gældende overenskomst samt principperne om Ny Løn.

 

Tiltrædelse hurtigst mulig.

 

Ansættelsessamtaler er planlagt til fredag den 25/09-2017 og evt. 2. runde samtale onsdag den 28/9-2017.

 

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Tibbe, Centerchef tibbe.knudsen@glostrup.dk

 

Ansøgningsfrist:
21. september 2017

 

 


Skriv gerne at du har set jobbet hos Djøfs Jobunivers...

Populære job

Chefkonsulent til det specialiserede Socialområde

Region Syddanmark, Regionshuset
Frist: 
02-10-2017

Ambitiøs Senior Tax Manager

Redmark
Frist: 
20-10-2017

Chefkonsulent til LIVSVÆRK

Livsværk
Frist: 
18-10-2017
Lignende job
YoungCRM A/S
Aalborg, Nordj...
Frist:
26-10-2017