Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Proceskonsulent til optimering og udvikling af personaleadministrative processer i Københavns Kommune (studentermedhjælper)

Københavns Kommune, Koncernservice

København, Storkøbenhavn

Indrykket
09-06-2022

Vil du være med til at skabe innovative, digitale og brugerorienterede løsninger på en af Danmarks største arbejdspladser?

Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger i kontoret for Automatisering og Udvikling i Koncernservice. Du bliver en del af team Procesoptimering med 12 medarbejdere, som samarbejder ambitiøst og målrettet på at optimere forretningsprocesser inden for løn og personale.

Hvis du er nysgerrig, kan du se mere om et af vores tidligere projekter her: https://vimeo.com/670631661

Dine arbejdsopgaver

Du vil som studentermedhjælper få ansvar for din egen opgaveportefølje, men også indgå i opgaveløsning og udviklingsindsatser i samarbejde med dine mere erfarne kollegaer i teamet.

Dine opgaver vil bl.a. indeholde at

  • optimere og automatisere arbejdsgange og forretningsprocesser
  • udarbejde og opdatere arbejdsgangsbeskrivelser, forretningsgange og vejledninger
  • opsætte og ændre i breve i vores brevgenerator
  • vedligeholde intranet, procesoverblik og lign.

Dine kompetencer

Vi lægger vægt på, at du har følgende egenskaber

  • læser en akademisk videregående uddannelse og har min. et år tilbage
  • stærk formidler både skrift og tale
  • struktureret og god til at lave orden og sætte i system
  • grundlæggende IT-teknisk forståelse
  • god til Officepakken herunder især Excel
  • er nysgerrig efter at lære og opsøge ny viden
  • har lyst til at arbejde i et team, hvor opgaveløsningerne ofte kræver både samarbejde og fokuseret individuel udviklingstid
  • tager selvstændigt ansvar for opgaverne og følger dem til dørs
  • trives i en travl og omskiftelig hverdag med forskelligartede opgaver

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du herudover har

  • erfaring med facilitering af møder eller workshops.
  • kendskab til BPMN (Business Process Model and Notation)
  • kendskab til ServiceNow

Dit udbytte som student i Koncernservice

Hos os får du et spændende job i en stor offentlig organisation i forandring, hvor du vil få værdifuld erhvervserfaring inden for forvaltning, optimering og digitalisering samt praktiske færdigheder i forskellige it-systemer, projektledelse og analysemetode mv. Vi lægger vægt på tillid og tværgående samarbejde og tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen ønskes besat den 1. august.

Den gennemsnitlige arbejdstid er 15-20 timer om ugen. 

Vi udviser fleksibilitet i forbindelse med dine ferier og eksamensperioder, men vi forventer samtidig, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning.

Flere oplysninger

Du kan få supplerende oplysninger om stillingen ved at kontakte teamleder Sofie Bolding Christensen på 2936 4918.

Sammen med din ansøgning og CV beder vi dig vedhæfte uddannelsespapirer/karakterudskrift og evt. videointroduktion.

Søg via linket senest søndag den 26. juni 2022

Samtaler forventes afholdt i uge 26.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Kommune, Koncernservice

Adresse 1
Borups Allé 177
2400 København NV
Danmark
Adresse 2
Borups Allé 177
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
09-06-2022
Udløber
26-06-2022
Kviknummer
LJA-83702983
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Akademisk arbejde, Konsulent og rådgivning, Kontor og administration, Strategi og udvikling
Ansøg nu
Job i virksomheden

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune, Koncernservice

Adresse
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Praktisk information
Indrykket
09-06-2022
Ansøgningsfrist
26-06-2022
Kviknummer
LJA-83702983
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Akademisk arbejde, Konsulent og rådgivning, Kontor og administration, Strategi og udvikling
Beliggenhed