Vil du være med til at skabe innovative, digitale og brugerorienterede løsninger på en af Danmarks største arbejdspladser?
Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger i kontoret for Automatisering og Udvikling i Koncernservice. Du bliver en del af team Procesoptimering med 12 medarbejdere, som samarbejder ambitiøst og målrettet på at optimere forretningsprocesser inden for løn og personale.
Hvis du er nysgerrig, kan du se mere om et af vores tidligere projekter her: https://vimeo.com/670631661
Dine arbejdsopgaver
Du vil som studentermedhjælper få ansvar for din egen opgaveportefølje, men også indgå i opgaveløsning og udviklingsindsatser i samarbejde med dine mere erfarne kollegaer i teamet.
Dine opgaver vil bl.a. indeholde at
- optimere og automatisere arbejdsgange og forretningsprocesser
- udarbejde og opdatere arbejdsgangsbeskrivelser, forretningsgange og vejledninger
- opsætte og ændre i breve i vores brevgenerator
- vedligeholde intranet, procesoverblik og lign.
Dine kompetencer
Vi lægger vægt på, at du har følgende egenskaber
- læser en akademisk videregående uddannelse og har min. et år tilbage
- stærk formidler både skrift og tale
- struktureret og god til at lave orden og sætte i system
- grundlæggende IT-teknisk forståelse
- god til Officepakken herunder især Excel
- er nysgerrig efter at lære og opsøge ny viden
- har lyst til at arbejde i et team, hvor opgaveløsningerne ofte kræver både samarbejde og fokuseret individuel udviklingstid
- tager selvstændigt ansvar for opgaverne og følger dem til dørs
- trives i en travl og omskiftelig hverdag med forskelligartede opgaver
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du herudover har
- erfaring med facilitering af møder eller workshops.
- kendskab til BPMN (Business Process Model and Notation)
- kendskab til ServiceNow
Dit udbytte som student i Koncernservice
Hos os får du et spændende job i en stor offentlig organisation i forandring, hvor du vil få værdifuld erhvervserfaring inden for forvaltning, optimering og digitalisering samt praktiske færdigheder i forskellige it-systemer, projektledelse og analysemetode mv. Vi lægger vægt på tillid og tværgående samarbejde og tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat den 1. august.
Den gennemsnitlige arbejdstid er 15-20 timer om ugen.
Vi udviser fleksibilitet i forbindelse med dine ferier og eksamensperioder, men vi forventer samtidig, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning.
Flere oplysninger
Du kan få supplerende oplysninger om stillingen ved at kontakte teamleder Sofie Bolding Christensen på 2936 4918.
Sammen med din ansøgning og CV beder vi dig vedhæfte uddannelsespapirer/karakterudskrift og evt. videointroduktion.
Søg via linket senest søndag den 26. juni 2022
Samtaler forventes afholdt i uge 26.