Danmarks smukkeste hospital søger personalekonsulent til HR-enheden
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital søger en personalekonsulent med interesse for ansættelsesretlige problemstillinger og offentlige overenskomster, og lyst til at rådgive hospitalets ledelser. Hvis det er dig så har vi jobbet
Som personalekonsulent hos os får du et job med masser af faglige udfordringer på en levende og til tider travl arbejdsplads. Du bliver kontaktperson for egne afdelinger, hvor din primære opgave bliver at yde rådgivning og bistand til ledere om ansættelsesforløb, lønforhandlinger, sygefravær, afskedigelser, samt ved tjenstlige samtaler og forhandlinger.
Vi vægter at du
- har en vis erfaring med ansættelsesretlige problemstillinger og kendskab til at arbejde med overenskomster men du vil få en målrettet introduktion til opgaven med udgangspunkt i din erfaring og kvalifikationer.
- har en relevant uddannelse fx som jurist eller uddannelse indenfor kontorområdet.
- kender til lønforhandlinger og kan udfærdige lønaftaler.
- kommunikerer sikkert, både skriftligt og mundtligt.
- har en åben tilgang til opgaver og ønske om at levere en god service til afdelingerne.
- finder det fagligt interessant at forhandle med tillidsrepræsentanter og faglige organisationer.
- både kan arbejde i et team og selvstændigt.
Vi tilbyder
- en spændende stilling med meget varierede driftsopgaver og mulighed for at deltage i HR-udviklingsopgaver.
- et tæt teamsamarbejde og sparring med erfarne kolleger, hvor vi sammen tilrettelægger og løser opgaverne på området.
- en bred kontaktflade på tværs af hospitalet og regionen.
- en arbejdsplads midt i byen, omkranset af smukke haver og arkitektur.
- regionens bedste trivselsmåling blandt hospitalerne.
- flextid og mulighed for at arbejde hjemme.
Om os
Du bliver en del af HR & Arbejdsmiljø, og du kommer til at samarbejde tæt med de øvrige konsulenter i afdelingen. Derudover vil du få et samarbejde med de øvrige stabe i vores administration samt konsulenterne i Regionens Center for HR.
HR & Arbejdsmiljø består af personalekonsulenter, arbejdsmiljøkonsulenter, vagtplankonsulenter, en planlægningsspecialist og en sekretær. Du vil få 10 dygtige, kompetente og engagerede kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen til en afdeling præget af teamsamarbejde, gensidig inspiration og sparring i et uhøjtideligt arbejdsmiljø, samt socialt samvær i og uden for arbejdstiden
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.
Tiltrædelse: 1. februar 2024 eller snarest muligt
Vil du vide mere
Du er meget velkommen til at søge yderligere oplysninger hos HR & Arbejdsmiljøchef Lars Cramer 3863 5563.
Din ansøgning
Send ansøgning og cv samt anden relevant dokumentation senest den 4. december 2023.
Samtaler forventes afholdt i uge 50.