Kan du tilføre ny viden, erfaring og værktøjer til vores indsats for at få endnu flere med i socialrådgivernes fællesskab? Vi har netop igangsat en 3-årig indsats for at få flere med og søger en organiseringskonsulent med kompetencer indenfor rekruttering, salg og digitale medlemstilbud.
Du får væsentlig indflydelse på dit eget arbejde og på samarbejdet med kollegaer, politisk valgte og tillidsrepræsentanter i hele landet. Vi lover, at du aldrig får to ens arbejdsdage. Du kan glæde dig til gode arbejdsforhold i et fagligt stærkt og stimulerende miljø.
Dine vigtigste opgaver bliver varetagelse af opgaver i foreningens styrkede organiserings- og tilknytningsindsats. Du skal være med til at faglige og kontante fordele og værditilbud udvikles og formidles til medlemmerne. Du skal varetage opgaver indenfor:
-
Rekrutterende og tilknyttende udringning
-
Medlemsrejser og styrket medlemskommunikation
-
Rekrutteringsindsatser på arbejdspladserne
-
Værktøjer til rekruttering, kommunikation og markedsføring
-
Strategiske samarbejder
Du bliver en nøgleperson i forhold til at styrke den indsats, vi allerede har iværksat og ser frem til at høre hvordan du kan tilføre teamet nye kompetencer i arbejdet.
Din baggrund
Vi søger en resultatorienteret konsulent gerne med erfaring i medlemshvervning fra NGO eller lignende. Du har erfaring med undervisning og du har en masse værktøjer og ideer til at styrke vores rekrutterings- og tilknytningsarbejde. Du kommer med et ude- fra og ind perspektiv i.f.t. at skabe værdi for medlemmerne af Dansk Socialrådgiverforening.
Du trives med at have mange bolde i luften og er i stand til at gribe dem. Du arbejder systematisk, selvstændigt og bevarer overblikket i en til tider hektisk hverdag med mangeartede opgaver. Du skal desuden have solide IT- og kommunikative færdigheder.
Hvad tilbyder vi?
Vi lægger vægt på trygge og stabile rammer omkring vores arbejde med bl.a. fleksibel arbejdstid. Du får rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt igennem kompetenceudvikling, samarbejde og din opgaveløsning, og vi hjælper dig gerne med at indfri dine ambitioner. Derudover kommer du i vid udstrækning til at kunne være med til at præge udviklingen, samarbejdet og opgaveløsningen i afdelingen.
Løn- og ansættelsesvilkår er attraktive og fastsat i vores interne overenskomst. Der er tale om en fuldtidsstilling med start 1. april 2025 eller snarest muligt.
Ansøgning
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chef for Organisering, Tillidsvalgte & Arbejdsmiljø Flemming Bach Sørensen på 2032 5417 eller fbs@socialraadgiverne.dk. Ansøgningsfrist er d. 21. februar kl. 12.00.
Ansøgningsfrist:
21. februar 2025
Kontakter:
Flemming Bach Sørensen
Afdelingsleder
24255910