Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomikonsulent til Københavns Ejendomme og Indkøb

Københavns Ejendomme og Indkøb

København, Storkøbenhavn

Indrykket
27-05-2022

Vil du arbejde med strategisk og økonomisk rådgivning af ledere? Ved at understøtte dem i at træffe strategiske og forretningsmæssige beslutninger på et oplyst økonomisk grundlag? Vil du være med til at udvikle ledelsesbetjening i en politisk organisation i udvikling? Har du nemt ved at danne relationer, er du nysgerrig og har mod på at indgå i og forstå en kompleks organisation som vores? Og har du lyst til at indgå i mange forskellige arbejdsfællesskaber? Så er du måske vores nye kollega i Økonomi i Københavns Ejendomme og Indkøb (KEID).

KEID er en tværgående koncernenhed i Københavns Kommune forankret i Økonomiforvaltningen. Vi har ansvaret for ejendoms-, indkøbs- og forsikringsområdet på tværs af kommunen.

Hvem er du

Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse, men hvilken er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har mod på opgaverne og lyst til at udvikle dine kompetencer sammen med os i Økonomi. Du kan både være nyuddannet og have et par års erfaring. Bliver du først færdig med din uddannelse i løbet af sommeren, skal du endelig også søge. Vi har behov for at få løst opgaver på alle niveauer, og vi har et grundigt introduktionsprogram, så du hurtigt og sikkert bliver introduceret til opgaverne. Dine ansvarsområder tilpasses løbende efter dine kompetencer og erfaring.

For os er det vigtigste, at du kan se dig selv i følgende

  • Initiativrig og nysgerrig i din tilgang til opgaverne
  • God til at kommunikere og indgå i dialog med alle
  • Har lyst til at sætte dig ind i vores forretningsområder
  • Ønsker at skabe relationer både internt i KEID og til samarbejdspartnere i Økonomiforvaltningen og resten af kommunen
  • Interesse for at arbejde med tværgående processer
  • Udviklingsorienteret, fleksibel og pligtopfyldende
  • Kan sætte dig ind i og forstå, hvordan organisationen fungerer
  • Analytiske evner og lyst til at arbejde med tal

Vi forventer derudover, at du brænder for at udfolde dine talenter og stiller krav til os om, at de videreudvikles.

Om jobbet

Du vil blive ansat i stabsfunktionen Økonomi, hvor din primære opgave er at være strategisk partner for et eller flere forretningsområder. De konkrete områder er ejendomsadministration, bygningsvedligeholdelse, facility service og opfyldelse af effektiviseringsstrategi. Derudover vil du indgå i flere arbejdsfællesskaber i Økonomi, hvor vi har fokus på at forbedre ledelsesbetjeningen og understøttelsen af forretningen. Her finder vi sammen løsninger på komplekse udfordringer og udfordrer hinanden gennem tæt sparring.

Opgaverne vil bl.a. omfatte følgende

  • Understøtte og udfordre de budgetansvarlige ledere med fokus på god styring
  • Samarbejde med faglige sparringspartnere på forretningsområdet
  • Økonomisk opfølgning for en af de største ejendomsporteføljer i Danmark
  • Deltage i interne og tværgående projekter med fokus på udvikling af ejendomsområdet
  • Bidrage til den interne og eksterne budgetproces ved indhentning og kvalitetssikring af input, analyser og formidling
  • Bidrage til analyser i samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere

Dine arbejdsopgaver vil afhænge af din profil og erfaring.

Hvem er vi

I Økonomi bliver du en del af et stærkt, fagligt miljø sammen med ca. 20 kollegaer med en uformel tone. Udover den daglig økonomi- og risikostyring spiller vi en central rolle i forhold til ledelsesinformation, effektiviseringer og forandringsprocesser i organisationen.

Vi lægger stor vægt på tværgående samarbejde og arbejdsfællesskaber for at udvikle styringen af KEIDs økonomi og ønsker i høj grad, at du sætter dit præg på samarbejdet.

Vi tror på ansvarliggørelse gennem uddelegering, så du får stort handlerum til at udvikle og udføre dine opgaver. Til gengæld sikrer vi ledelsesmæssig opbakning og feedback på opgaveløsningen.

Vi tager ansvar for, at du kan indfri dine faglige ambitioner.

Løn- og ansættelsesvilkår

Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. times frokost og flekstidsordning. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål vedr. stillingen, kan du kontakte chef for Økonomi Kasper Thimgaard på 2624 7671 eller ttamkoordinator Mathias Lindkvist Marcussen på 5162 7815.

Søg via linket senest torsdag den 16. juni 2022

Vi afholder samtaler i uge 25, hvor der vil indgå test af dine analytiske og skriftlige evner.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Ejendomme og Indkøb

Adresse 1
Borups Allé 177
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
27-05-2022
Udløber
16-06-2022
Kviknummer
LJA-83659901
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Analyse og information, Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Ejendomme og Indkøb

Adresse
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Praktisk information
Indrykket
27-05-2022
Ansøgningsfrist
16-06-2022
Kviknummer
LJA-83659901
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Analyse og information, Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Beliggenhed