Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomifaglig medarbejder til kontrolmiljø og automatisering af processer

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse

Hjørring, Nordjylland

Indrykket
20-01-2022

Besidder du kompetencer, som understøtter vores videre arbejde med kontrolmiljø, systematisk fejlopsamling og automatisering af administrative processer?

 

Så er du måske vores nye kollega i Lønsektionen ved Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse?

 

Om os

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse i Hjørring er en arbejdsplads med fokus på udvikling og resultater. Hos os bliver du en del af en professionel og dynamisk organisation. Vi lægger vægt på et professionelt samarbejde og sætter en ære i at yde en god kundeservice.

 

Vi leverer opgaveløsninger på et højt fagligt niveau, som til stadighed tilpasses efter omgivelsernes krav. Vi lægger vægt på den tværorganisatoriske vidensdeling, proces- og helhedsforståelse samt en løbende implementering af automatiserede løsninger.

 

I Lønsektionen er vores kerneopgave at varetage lønadministrationen for alle forsvarets 25.000 ansatte. Vi er pt. 50 kollegaer i sektionen.

 

Du kan forvente en hverdag, hvor der:

  • Leveres opgaveløsninger på et højt fagligt niveau.

  • Lægges vægt på tværfaglig vidensdeling, proces- og helhedsforståelse.

  • Arbejdes målrettet med at understøtte koncernen.

  • Bidrages til en spændende arbejdsplads i et uformelt miljø, hvor der er gode muligheder for kompetenceudvikling.

  • Er stort fokus på trivsel og udvikling.

 

Om stillingen

Dine primære opgaver vil tage udgangspunkt i videreudvikling og styrkelse af det eksisterende kontrolmiljø i lønprocessen.

 

Du vil desuden få en væsentlig rolle i arbejdet med systematisk fejlopsamling samt bidrage til identificering, optimering, udvikling og automatisering af sektionens lønprocesser.

 

Derudover vil du bl.a. skulle bidrage til løsning af følgende opgaver i lønsektionen:

  • Sikre overholdelse, vedligeholdelse og forbedringer af beskrevne processer.

  • Risikovurdering, herunder gennemgang af kontrolniveau.

  • Kontakt og servicering af Forsvarets Interne Revision samt Rigsrevisionen.

  • Sagsbehandling.

 

Du vil blive en del af et stærkt fagligt og engageret team, der ligger vægt på samarbejde, fællesskab, en uformel omgangstone og et godt humør.

 

Desuden tilbydes du høj grad af fleksibilitet, med plads til både familieliv og karriere.

Du tilbydes betalt frokostpause, fleksibel arbejdstid, kantine og frugtordning.

 

Om dig

Vi forestiller os, at du har en relevant økonomisk uddannelse og gerne med erfaring fra en stilling i revisionsbranchen fx som controller eller anden relevant økonomifunktion, men din uddannelsesmæssige baggrund kan være fra flere retninger.

Du kommer med praktisk erfaring og en regnskabsmæssig indsigt i de processer, der driver økonomiområdet.

 

Det er afgørende, at du har interesse for at udvikle, forbedre og effektivisere kontrolmiljøet med udgangspunkt i at styrke koncernens end-to-end processer.

 

Vi ser gerne, at du har følgende kompetencer:

  • Struktureret og analytisk i din tilgang.

  • Nysgerrig på både tal og mennesker.

  • Teoretisk velfunderet og formår at omsætte dette til din daglige opgaveløsning.

  • Tillidsfuld, omgængelig og åben.

 

Derudover lægger vi vægt på, at du har en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen, og at du kan koordinere og planlægge dine opgaver. Sidst, men ikke mindst, er det naturligt for dig at kommunikere anerkendende i samarbejdet med dine kollegaer og samarbejdspartnere.

 

Ansættelsesvilkår

Du ansættes og aflønnes efter den til enhver tid gældende relevante overenskomst.

 

Der vil i forbindelse med en ansættelse være mulighed for forhandling af tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Der er til stillingerne tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

 

Som ansat under Forsvarsministeriets område, er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforholdet.

 

Kontakt og ansøgning

Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte sektionschef Tove Thorius på telefon 7281 0724 eller afdelingschef Lene Fleng Madsen på telefon 72 81 07 49.

 

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Anders Erik Filtenborg på telefon 72 81 91 78, eller HR-konsulent, Agrin Safari, på telefon 72 81 91 33.

 

Ansøgningsfrist er den 15. februar 2022. Samtaler forventes afholdt løbende og ansættelse er snarest muligt.

 

Du søger via linket. For at kunne komme i betragtning, anmodes du om at vedhæfte ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

 

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse

Adresse 1
Hjørring Kaserne, Arsenalvej 55
9800 Hjørring
Danmark
Adresse 2
Hjørring Kaserne, Arsenalvej 55
9800 Hjørring
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-01-2022
Udløber
15-02-2022
Kviknummer
LJA-83256764
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, økonomi og regnskab, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse

Adresse
Hjørring Kaserne, Arsenalvej 55
9800
Hjørring
Danmark
Praktisk information
Indrykket
20-01-2022
Ansøgningsfrist
15-02-2022
Kviknummer
LJA-83256764
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Finans, økonomi og regnskab, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed