Gem annonce

Nysgerrig og systematisk studentermedhjælper/bachelor med appetit på koordinering og kommunikation til HR, Strategi og Økonomi

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
04-12-2018

Har du interesse og talent for koordinering og logistisk planlægning? Brænder du for videndeling, og har du let ved at tage kontakt til samarbejdspartnere? Sætter du en ære i at kommunikere kreativt og klart? Så er du måske vores nye studentermedhjælper/bachelor.

 

I Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune arbejder vi målrettet på at udvikle København som en spændende og eftertragtet storby. Vi arbejder med innovative, effektive og digitale løsninger til gavn for borgerne, og vi understøtter forvaltningens institutioner, når de sammen med brugere og borgere skaber spændende kultur- og fritidstilbud.

 

I centeret "HR, Strategi og Økonomi", som er en stabsenhed i forvaltningen, søger vi en systematisk og nysgerrig studentermedhjælper 15 timer ugentligt en, der kan arbejde fredag formiddag.

 

Om stillingen

Som studentermedhjælper bliver du en del af teamet Strategi & Ledelse. Du får ansvar for at koordinere, planlægge og kommunikere om møder og arrangementer, hvor videndeling og læring er i fokus, og du løser disse koordineringsopgaver selvstændigt.

 

Herudover bliver du knyttet til et projekt om digital ledelse, hvor koblingen mellem digitalisering, ledelse og læring er i centrum. Dine opgaver i dette projekt har også kommunikation som omdrejningspunkt, og opgaverne kan fx være inden for konceptudvikling, produktion af materialer og kreativ, digital kommunikation.

 

Sidst, men ikke mindst, opstår der løbende ad hoc-opgaver, som du som vores studentermedhjælper griber og følger til dørs.

 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

 

  • Koordinere rammer og indhold for videndeling og læring, både med udgangspunkt i tilbagevendende temaer ud fra et årshjul og i løbende behov for tværgående videndeling

  • Opsøge, kommunikere og koordinere med samarbejdspartnere

  • Løbende at afdække behov, fx gennem surveys som du sætter op i et survey-system, sender ud og samler op på

  • Logistisk planlægning

  • Intern kommunikation

  • Producere materialer og koncepter.

 

 

Kompetencer og kvalifikationer

Vi forestiller os, at du er i gang med din bachelor eller lige er startet på en kandidatuddannelse.

 

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har en humanistisk eller samfundsvidenskabelig baggrund og erfaring med koordinerings- og kommunikationsopgaver.

 

Vi leder efter dig, der:

 

  • Skaber overblik gennem systematisk at holde styr på aftaler, tilmeldinger, bestillinger mv.

  • Tager initiativ, er opsøgende og imødekommende i din kommunikation

  • Formidler klart og engagerende både mundtligt og skriftligt

  • Har godt kendskab til Office-pakken og ikke er bange for at give dig i kast med nye IT-systemer

  • Naturligt tager initiativ til at løse både små, praktiske opgaver og større koordineringsopgaver

  • Er velstruktureret og har ordenssans

  • Har en positiv tilgang, er ansvarsbevidst og kan være en god kollega.

 

 

Hvis du også har interesse for kulturelle arrangementer, læring eller digitalisering er det et ekstra plus.

 

Om HR, Strategi og Økonomi

HR, Strategi og Økonomi (HRSØ) understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen inden for HR, økonomi, strategisk gennemførelse af projekter og ledelsesinformation.

 

HRSØ består af 66 engagerede medarbejdere. Som student/bachelor hos os bliver du en del af en flad organisationsstruktur, hvor tillid, samarbejde og dialog er vejen frem, og fokus er på kontinuerligt at højne kvaliteten og vores evner til at gå nye veje.

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat den 1. januar 2019 eller snarest muligt derefter og aflønnes efter gældende overenskomst.

 

Arbejdstiden er 15 timer ugentligt gerne fordelt på to eller tre dage. Arbejdsplanen tilrettelægges i samarbejde med teamet dog er det vigtigt, at du i første halvdel af 2019 kan arbejde fredag formiddag, da vi oftest videndeler i dette tidsrum.

 

Arbejdsstedet er Nyropsgade 3, København V.

 

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Tanja Ehnevid-Kjær på 2961 3212.

 

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade eksamens- eller studiebevis samt anden relevant dokumentation.

 

Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 18. december 2019.

 

Vi holder samtaler den 20. december, og hvis du bliver indkaldt til samtale, vil du inden samtalen blive bedt om at forberede refleksioner på en lille case.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Kontakt
Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen
Nyropsgade 3
1602 København V
Praktisk information
Oprettet
04-12-2018
Udløber
18-12-2018
Kviknummer
LJA-68543003
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration, HR og personale, Kommunikation og medier, Strategi og udvikling, Økonomi og regnskab
Ansøg nu
Job i virksomheden

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Adresse
Nyropsgade 3
1602
København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
04-12-2018
Udløber
18-12-2018
Kviknummer
LJA-68543003
Jobtype
Studenterjob
Fag
Administration, HR og personale, Kommunikation og medier, Strategi og udvikling, Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Gem annonce