Djøf er i gang med at implementere nyt CVI samt markedsførings- og kommunikationsplatform. Vi leder efter en marketingkonsulent, der kan være med til at omsætte vores nye brandplatform til konkrete kampagner og indsatser, som man som medlem kan engagere sig i. Vi søger en kreativ og fagligt stærk profil, der kan rådgive og vejlede samt drive konkrete kampagner og sikre, at vi lykkes med vores medlemsmål.
Arbejdslivet er under forandring, og som organisation bevæger Djøf sig med. Vi har derfor sat os for at udvikle vores ydelser og styrke værdien af medlemskabet. Det betyder, at vi vil øge vores synlighed i markedet - både for at tiltrække nye medlemmer, men også for at knytte vores medlemmer tættere til Djøf. Som marketingkonsulent i Marketing og Kommunikation får du en vigtig aktie i, at vi lykkes.
Dine vigtigste opgaver og ansvar
-
Udvikling af koncepter, kampagner og markedsrettede indsatser, der understøtter Djøfs brandfortælling i samarbejde med kolleger i Marketing og Kommunikation.
-
Sætte mål, igangsætte opgaver og styre projektleverancer. Du har ledelse af opgaven fra A-Z og sikrer det nødvendige samspil mellem de forskellige specialister i afdelingen; fx SoMe-manager, grafiker, web- og mailteam.
-
Du vil arbejde med en række forskellige opgaver, men forventes særligt at skulle arbejde med optimering af Djøfs løbende medlemshvervning og lead-generering inden for givne medlemssegmenter, fastholdelses- og loyalitetsindsatser samt co-branding gennem partnerskaber. Du bidrager bl.a. med faglig indsigt, projektledelse, analyser, indsigter og anbefalinger, der kan øge effekten af markedsføring og sikre høj ROI.
-
Du vil få ansvar for både strategiske og taktiske kampagneindsatser - særligt digitalt, og vil skulle lykkes i tæt samspil med husets øvrige afdelinger; fx vores afdelinger for netværk og arrangementer og vores medlemsservice.
-
Bidrager til at udvikle og vedligeholde vores brandfortælling i præsentationer og materialer.
-
Bidrager til at finde den rette balance mellem værdifortælling og produktmarkedsføring.
Vi håber, du kan sige ja til det meste her
-
Minimum fem års erfaring med opbygning og vedligeholdelse af et stærkt brand - eventuelt fra bureauverdenen.
-
Du har konkret erfaring med lead-generering og dokumenteret erfaring med taktiske kampagner med høje konverteringsrater.
-
Du har et godt greb om visuelle virkemidler og kan omsætte det til rådgivning og vejledning til dine kolleger i Djøf.
-
Konkret erfaring med SoMe som brand-bærende kanal.
-
Erfaring med fastlæggelse af effektmål, måling og rapportering af disse.
-
Du får ideer, er kreativ, tænker konceptuelt og er god til at sikre opbakning til dine ideer og få dem i mål.
-
Du er dygtig til at samarbejde, trives med at have mange bolde i luften, tager ansvar og sætter høje mål.
-
Du har stærk processuel forståelse og blik for den samlede marketingproces, så leverancer og opgaver, som involverer kolleger og eksterne samarbejdspartnere sikres.
-
Relevant videregående uddannelse inden for kommunikation eller markedsføring.
Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?
Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.
Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.
Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling.
I Marketing og Kommunikation tilbyder vi dig
Du bliver en del af en afdeling med 21 medarbejdere, heraf tre studenter og fire kolleger, som også arbejder konkret med markedsføring og branding. Vi udvikler kampagner, udsender mails og sikrer medlemsinformation. Vi eksekverer dagligt og evaluerer løbende vores indsatser. Vi samarbejder med reklame- og mediebureau om de største opgaver, men vi kan meget selv, og vi har eksperter på alle kanaler inhouse.
Vi lægger vægt på at løse opgaverne i samarbejde - det gælder både samarbejde med øvrige afdelinger, men også internt i afdelingen. Du vil derfor opleve at arbejde sammen med et stort spænd af dygtige kolleger.
Som ansat i Djøf kan du glæde dig til
-
attraktive løn- og ansættelsesvilkår
-
stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder
-
en central arbejdsplads med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
-
mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
-
op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året
-
betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
-
andre attraktive vilkår - fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, fri ved børns sygedage, omsorgsdage mm.
-
at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er fuld tid med 37 timer om ugen inkl. frokostpause med forventet tiltrædelse senest 1. juni 2023. Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.
Lyder det som et match?
Er du endnu ikke helt sikker, kan du kontakte direktør Camilla Struckmann på 30 10 33 10.
Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest torsdag den 23. marts 2023 kl. 9.00. Vi forventer at holde første samtaler i uge 13 med testforløb og anden samtaler i uge 15 og uge 16.