Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundechef til KAB

KAB - Bygge- og Boligadministration

København, Storkøbenhavn

Indrykket
05-02-2019

Vil du være en del af et stærkt fællesskab, der arbejder for at skabe bedre boliger for alle? Ser du det som en spændende udfordring at betjene det politiske niveau i en stor boligorganisation samtidig med, at du sikrer optimal drift af lokale ejendomskontorer? Er du i stand til at opbygge tillidsfulde relationer, og er du en stærk formidler, der formår at samarbejde både med repræsentanter for beboerdemokratiet og de professionelle omkring by- og boligudvikling?

 

Så er du måske vores nye kundechef til vores kundecenter D i KAB, som betjener det almene boligselskab AKB København bestående af over 9.000 boliger fordelt i hele København. Den nye kundechef skal varetage personaleledelsen af 23 medarbejdere i kundecentret og derigennem sikre, at boligorganisationen betjenes, således at der er en sund økonomi, sikker drift, gode politikker for boligorganisationens virke, og at der arbejdes med strategi og udvikling.

 

Om KAB

KAB er Danmarks største fællesskab af almene boliger og administrerer mere end 60.000 lejemål primært i hovedstadsområdet. KAB arbejder sammen med boligorganisationerne i KAB-fællesskabet om at skabe bedre boliger for alle og bidrage til et levende beboerdemokrati, gode boligforhold og nye bomiljøer. Der er ca. 1.400 medarbejdere i hele KAB-fællesskabet.

 

KAB har fem kundecentre, som har ansvaret for betjening af boligorganisationerne og for driften af de lokale ejendomskontorer. Kundecentrene er boligorganisationens primære kontaktflade til KAB og udgør derfor en central rolle i organisationen. Kundecenter D består af én stor kunde Boligselskabet KAB København. Kundecenter D består af 28 medarbejdere, der alle servicerer boligorganisationen på forskellige niveauer. Medarbejdere sidder både centralt og decentralt. 

 

Om dig

Du er optaget af at bruge din indflydelse til at skabe politiske og konkrete resultater. Du har et godt blik for de strategiske linjer, og er samtidig i stand til at sikre effektiv og stabil drift. Du kan lede opad, udad og nedad. Det er nemt for dig at etablere gode samarbejdsrelationer, og du kommunikerer ubesværet med alle i øjenhøjde. Du har fokus på at sikre høj tilfredshed både hos dine kunder og medarbejdere.

 

Faglige kvalifikationer

 

  • Solid erfaring med personaleledelse og kan vise resultater med ledelse af ledere.

  • Flair for tal og erfaring med regnskab og budgetter.

  • Erfaring med håndtering af juridisk stof og omsætning af lovgivning og paragraffer til praksis.

  • Erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.

  • Erfaring med at arbejde og skabe resultater ud fra et kunde-, bruger- eller medlemsorienteret perspektiv.

  • Erfaring med at skabe effektive rammer for videndeling og samarbejde.

  • Faglig indsigt i den almene sektor er en fordel eller hurtigt at kunne sætte sig ind i den.

  • Relevant længere videregående uddannelse.

 

 

Personlige kompetencer

 

  • Du har stærke relationelle evner og formår at opbygge tillidsfulde samarbejdsrelationer.

  • Du er en god kommunikator både mundligt og skriftligt og kommunikerer med alle i øjenhøjde.

  • Du har politisk og strategisk tæft.

  • Du har et stort samfundsmæssigt engagement.

  • Du har gennemslagskraft og er i stand til at prioritere, eksekvere og følge op.

  • Du kan bevare roen i pressede situationer og finde konstruktive løsninger i vanskelige sager.

  • Du er ansvarlig, troværdig og tålmodig.

 

 

Læs mere om KAB på www.kab-bolig.dk og mere om stillingen i den uddybende job- og kravprofil her

 

Yderligere oplysninger om stillingen og rekrutteringsprocessen kan fås i fortrolighed hos Mercuri Urval, Hirse Tikjøb på telefon 20 72 62 13. Fra KAB kan kundedirektør Sanne Kjær kontaktes på telefon 24 91 41 71.

 

Ansøgning og CV uploades på www.mercuriurval.dk (referencenummer: DK-06068) senest mandag den 4. marts 2019 kl. 10:00. Stillingen ønskes besat pr. 1. maj 2019.

 

Der afholdes samtaler den 14. og 26. marts 2019. Mellem samtalerne gennemføres test, interview og referencetagning af Mercuri Urval.

 

Vedrørende løn- og ansættelsesvilkår henvises til job- og kravprofilen.

 

KAB er en almen administrationsorganisation, der er ejet af en række boligorganisationer i hovedstadsområdet. KAB samarbejder med både almene boligorganisationer og kommuner om at opføre, udleje og administrere boliger og boligområder.

Del dette job

Kontakt
KAB - Bygge- og Boligadministration
Vester Voldgade 17
1552 København V
Praktisk information
Oprettet
05-02-2019
Udløber
04-03-2019
Kviknummer
LJA-70434691
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Ledelse, Politik og samfund
Ansøg nu
Lignende job

reMarkable

Kemneren, Bergen kommune

Del dette job

Virksomhedsinformation

KAB - Bygge- og Boligadministration

Adresse
Vester Voldgade 17
1552
København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
05-02-2019
Udløber
04-03-2019
Kviknummer
LJA-70434691
Jobtype
Fuldtid
Fag
Ledelse, Politik og samfund
Beliggenhed