Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontraktansvarlig til Team Udbud og Kontraktstyring i Furesø Kommune

Furesø Kommune

Furesø, Storkøbenhavn

Indrykket
23-04-2021

Vil du arbejde målrettet med alle aspekter af kontraktstyring i en spændende politisk styret organisation, så har vi jobbet til dig.

I Furesø Kommune opruster vi vores ambitiøse udbuds- og kontraktstyringsteam. Vi arbejder kontinuerligt med at forbedre vores processer, og kontraktstyring er en stor del af dette. Vi søger derfor en kontraktansvarlig, som har lyst til at arbejde med kontraktstyring, gevinstrealisering og compliance i en spændende politisk styret organisation.

Vi søger en kontraktansvarlig, der meget gerne også har erfaring med eller interesse for udbud. Du skal blandt andet være med til at:

  • Definere og fastsætte strategien for kontraktstyring i Furesø Kommune

  • Implementere nyt indkøbsanalyse- og kontraktstyringssystem

  • Foretage pris- og gebyrkontroller

  • Udarbejde complianceanalyser for at sikre korrekt brug af kommunens aftaler

  • Analysere og komme med forslag til nye udbudsområder

  • Samarbejde og kommunikere med kommunens institutioner

  • Udarbejde en proces for gevinstberegning for at synliggøre de økonomiske effekter af et udbud og

  • Understøtte det fremadrettede arbejde med øget digitalisering af kommunens indkøbsprocesser

  • Afhængig af erfaring og interesse gennemføre konkurrenceudsættelser af varer og tjenesteydelser.

 

Din profil kunne se således ud: Som person kan du tage initiativ og arbejde selvstændigt, men du sparrer også med de nærmeste kollegaer. Vi søger en resultatorienteret holdspiller, der trives i en stilling med mange interessenter, og som er god til at skabe løsninger sammen.

Du trives med udfordringer og skiftende opgaver, du har gode kommunikative evner, er handlekraftig, struktureret og er god til at opbygge relationer. Desuden er du vedholdende, hvis processerne skulle trække ud, og du er nyskabende i din tilgang til løsning af opgaverne og med flair for tværgående strategisk og taktisk tankegang. Du har en analytisk tilgang til opgaverne og en skarp talforståelse.

Da vi er et mindre team, er det en stor fordel, at du har et bredt kendskab til kontraktstyring og udbud, og at du trives med, at mange af dine opgaver løses i samarbejde med dine nærmeste kollegaer.

Du er cand.merc.jur., cand.merc. eller tilsvarende, og vi regner med, at du har et par års relevant erfaring fra en lignende stilling. Vi hører dog også gerne fra den nyuddannede, som fx har relevant erfaring fra et studiejob og stort gåpåmod og lyst til at prøve teorien fra studiet af i praksis.

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde

Du får et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job i en kommune, der har stort fokus på effektive indkøb, og hvor klima- og miljøhensyn fremover i endnu højere grad skal præge kommunens dagsorden på området.

Du vil blive en del af et team på 5 medarbejdere, inklusiv dig, med forskellig baggrund og erfaring. Samtidig får du en stor kontaktflade til leverandører og til kommunens institutioner.

Furesø Kommune er en del af Indkøbsfællesskab Nordsjælland, hvor vi udbyder i fællesskab og bidrager med repræsentanter i SKI, når de går i udbud. Du vil derfor få et stort netværk af udbudskolleger til faglig sparring mv.

Du får en arbejdsplads med fagligt dygtige kolleger, højt til loftet og kort mellem tanke og handling. Du vil blive mødt af et hold engagerede, fagligt stærke og humørfyldte kollegaer, der lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø og en uhøjtidelig omgangstone. Vi har nok at lave og vægter smil, fleksibilitet, empati og en vis portion selvironi højt og at få ting fra hånden i en interessant hverdag.

Team Udbud og Kontraktstyring er en del af Økonomiafdelingen, hvor vi er 25 fagligt ambitiøse medarbejdere. Ud over et tæt arbejdsfællesskab i teamet og afdelingen bliver du en del af Furesø Kommunes samlede ressourcecenter Center for Økonomi og Ressourcer, som består af Økonomi, Udvikling og Kommunikation, Personale, Digitalisering samt et Ledelsessekretariat. Sammen bidrager vi med rammer, retning og ressourcer til de øvrige fagområder i kommunen.

Vi har siden 2016 haft røgfri arbejdstid i kommunen og arbejder i et åbent kontormiljø i et af landets mest bæredygtige rådhuse.

Der er gode muligheder for, at du selv kan præge opgaverne, og der er gode faglige og personlige udviklingsmuligheder inden for et område med mange komplekse problemfelter.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen (inkl. frokost), og med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.

 Løn og ansættelsesvilkår bliver forhandlet efter gældende overenskomst.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Økonomichef Ane Plouman Hag på tlf.  7216 5482/apha@furesoe.dk  eller til Michael Børglum på tlf. 7216 2491/mob4@furesoe.dk   

Søg stillingen senest 15. maj kl. 8.00

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 21. maj med evt. 2. runde den 28. maj. Vi forventer som udgangspunkt, at vores nye kollega tiltræder 1. august 2021. Søg stillingen via furesoe.dk/job.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Furesø Kommune

Adresse 1
Stigager 2
3500 Værløse
Danmark
Adresse 2
Stigager 2
3500 Værløse
Danmark
Praktisk information
Oprettet
23-04-2021
Udløber
15-05-2021
Kviknummer
LJA-82002661
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Analyse og information, Handel, indkøb og transport, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Ansøg nu
Lignende job

Universitets- Og Hogskoleradet

Universitets- Og Hogskoleradet

Del dette job

Virksomhedsinformation

Furesø Kommune

Adresse
Stigager 2
3500
Værløse
Danmark
Praktisk information
Indrykket
23-04-2021
Ansøgningsfrist
15-05-2021
Kviknummer
LJA-82002661
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Analyse og information, Handel, indkøb og transport, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Beliggenhed