Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent til Sekretariatet i Center for Økonomi

Region Hovedstaden - Center for Økonomi

Hillerød, Nordsjælland

Indrykket
07-01-2021

Kan du koordinere og sikre fremdrift i komplekse opgaver? Og vil du være med til at opbygge en helt ny enhed, som skal varetage vigtige opgaver på området for værnemidler? Så er du måske vores nye kollega i Sekretariatet i Center for Økonomi.

 

Om jobbet

I Center for Økonomi har vi under COVID-pandemien varetaget vigtige opgaver med at sikre testkapacitet og forsyning af værnemidler og kritiske varer til regionens hospitaler. Opgaverne har været og er fortsat ganske omfattende.

 

Samtidig får vi fremadrettet ansvaret for nye store opgaver på området for værnemidler bl.a. i europæisk sammenhæng, hvor vi i tæt samarbejde med Styrelsen for Forsyningssikkerhed skal stå for opbygning og drift af et nordeuropæisk lager af værnemidler.

 

Opgaverne er højt prioriterede, og vi har brug for ekstra kræfter til at indgå i arbejdet. Du vil i stillingen bl.a. skulle bistå med skriftlige oplæg, besvarelse af aktindsigter og politiske spørgsmål, koordinering af pressehenvendelser og hjælp til planlægning af arbejdet med opbygning af en ny enhed for forsyning af værnemidler i tæt dialog med den ansvarlige enhedschef.

 

Om os

I Center for Økonomi arbejder vi for at skabe mest mulig sundhed for pengene. Vi leverer og udvikler effektiv økonomistyring, data og indkøb. Centerledelsen består af en økonomidirektør og otte enhedschefer.

 

I Center for Økonomi har vi sat en ny retning og defineret en række strategiske temaer under overskriften Fremtidens CØK, som betyder, at vi i endnu højere grad bestræber os på at arbejde proaktivt, datadrevet og analytisk.

 

Stillingen vil være placeret i Sekretariatet i Center for Økonomi, som varetager en række koordinerende funktioner både internt i centeret, ud imod de øvrige koncerncentre og op mod det politiske niveau.

 

Vi er et lille, centralt placeret sekretariat med otte medarbejdere og en sekretariatschef. Vi har en høj faglighed og samarbejder tæt om at løse de mange forskellige opgaver i sekretariatet. Du skal derfor være parat til at indgå i alle typer af opgaver i samarbejde med de øvrige medarbejdere i Sekretariatet.

 

Opgaverne rummer både klassiske sekretariatsfunktioner, tværgående opgaver i Center for Økonomi og opgaver i forhold til den overordnede strategiske udvikling af centeret. Herunder bl.a. sekretariatsbetjening af centerets direktør, kommunikation og web, projektledelse af større tværgående projekter, koordinering af sager til det politiske niveau mv.

 

Du kan læse mere om Fremtidens CØK og Center for Økonomi på vores hjemmeside.

 

Om dig

Du kan være nyuddannet eller have et par års erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation.

 

Vi forventer, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse fx cand.scient.pol., cand.adm. el.lign.

  • har et par års erfaring med sekretariatsbetjening i en politisk ledet organisation, eventuelt fra et studiejob

  • er struktureret, energisk og god til at samarbejde

  • er analytisk og har forståelse for overordnede sammenhænge på tværs af en stor og kompleks organisation

  • har en skarp pen og sætter en ære i at levere letforståelige sager af høj kvalitet

  • evner at gå i detaljen efter behov og i konstruktiv dialog med forskellige interessenter.

  • er initiativrig og kan sætte tværgående opgaver og processer i gang og følge dem til dørs

  • trives i en omskiftelig hverdag med mange bolde i luften

 

Du vil få en bred berøringsflade med mange aktører både i og uden for organisationen. Vi forventer, at du er i stand til både at prioritere blandt mange opgaver og selvstændigt sikre, at en række opgaver kommer i mål.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Der er tale om en midlertidig stilling (fuld tid) foreløbig indtil 1. marts 2022, men med mulighed for forlængelse. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. marts 2021.

 

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.

 

Center for Økonomi har til huse på Regionsgården i Hillerød (Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød), men centeret har også enheder og sektioner i Glostrup og København Ø.

 

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sekretariatschef Signe Birck Müller på tlf. 92 43 27 40 eller konsulent Mads Thunø Dupont på tlf. 20 54 53 19.

 

Ansøgningsprocedure

Ansøgningsfristen er onsdag den 20. januar 2021 kl. 12.

 

Send din ansøgning og CV online via linket her på siden.

 

Fakta

 

Jobtype

Andre akademikere

 

Arbejdssted

Koncerncentre

 

Arbejdstid

37 t/u

 

Jobnummer

229046

 

Ansøgningsfrist

20-01-2021

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Region Hovedstaden - Center for Økonomi

Adresse 1
Kongens Vænge 2
3400 Hillerød
Danmark
Praktisk information
Oprettet
07-01-2021
Udløber
20-01-2021
Kviknummer
LJA-81554758
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning
Ansøg nu
Lignende job

Universitets- Og Hogskoleradet

Universitets- Og Hogskoleradet

Del dette job

Virksomhedsinformation

Region Hovedstaden - Center for Økonomi

Adresse
Kongens Vænge 2
3400
Hillerød
Danmark
Praktisk information
Indrykket
07-01-2021
Ansøgningsfrist
20-01-2021
Kviknummer
LJA-81554758
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning
Beliggenhed