Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent til økonomifunktionen i Center for HR og Uddannelse

Region Hovedstaden

Storkøbenhavn

Indrykket
28-11-2019

Brænder du for at arbejde med økonomi og økonomiske processer, har du solid faglig indsigt, er du omhyggelig, og kan du med godt humør være med til at sikre fremdrift i økonomifunktionens daglige virke? Så er du måske vores ny medarbejder i Center for HR og Uddannelse.

 

Der er tale om en fuldtidsstilling i en funktion under Direktionssekretariatet. Vi har en flad struktur, og vi søger faglige løsninger på højt niveau. Du vil få stor indflydelse på den daglige arbejdstilrettelæggelse.

 

Om os

Økonomifunktionen betjener såvel ledelsen i Center for HR og Uddannelse som faglige medarbejdere med budgetlægning, regnskabsopfølgning, rapportering samt økonomi- og projektstyring for Center for HR og Uddannelses brede opgaveportefølje.

 

Jobbet kræver solid forståelse for økonomiske processer og rapporteringer i en offentlig kontekst, tillige med overblik, indlevelse og gode kommunikationsevner.

 

Opgaverne

Dine primære opgaver vil være budgetopfølgning og budgetgennemgang med chefer og ansvarlige konsulenter i de enkelte enheder. Du skal i den forbindelse gennemgå oversigter over forbrug og budget på projekter med henblik på at forklare evt. afvigelser mellem faktisk forbrug og budget. Du vil komme til at ajourføre oversigter over ressourcer og budgetter pr. sektion og enhed, besvare spørgsmål vedr. projekters bogføring og budget, fx ved at følge op på modtagne fakturaer samt udarbejde bidrag til den kvartalsvise budgetopfølgning, der skal tilgå den centrale økonomiadministration i Region Hovedstaden.

 

Endvidere er der en række forskellige SAP-opgaver, fx indtastning af budgettal/budgetkorrektioner og oprettelse af nye projekter og beregning af priser på kurser og uddannelsesforløb.

 

Vi har en ambition om at være en både professionel og åben samarbejdspartner, der løser opgaverne med godt humør og udgangspunkt i brugernes behov.

 

Økonomifunktionen består pt. af en chefkonsulent og dig. Vi er som led i en ny organisering af Center for HR og Uddannelse i gang med at se på, hvordan økonomifunktionen skal se ud og arbejde. Det kan du være med til at præge.

 

Om dig

Som person forestiller vi os, at du har overskud og drive, er åben og serviceminded samt har en professionel og ansvarsbevidst holdning til arbejdet.

 

Den ideelle kandidat har:

  • erfaring med økonomistyring i en offentlig kontekst

  • erfaring med projektstyring inkl. budgettering og regnskabsopfølgning

  • erfaring med SAP og er en haj til Excel

  • erfaring med bearbejdning og formidling af data

  • uddannelse i økonomi / regnskab

 

Desuden forventer vi, at du:

  • er omhyggelig og detaljeorienteret uden at miste overblikket

  • følger opgaver til dørs (fra vugge til grav)

  • er serviceminded og god til at samarbejde

  • kan arbejde selvstændigt med et stærkt fokus på fællesskabet

  • kan håndtere et stort arbejdspres

 

Derudover er du struktureret og god til at overholde deadlines.

 

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anja Berkowitz på telefon 20 18 07 16 eller mail: anja.berkowitz.01@regionh.dk.

 

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

 

Stillingen er på 37 timer ugentligt.

 

Stillingen ønskes besat snarest muligt eller senest 1. februar 2020.

 

Dit arbejdssted er Center for HR co./ Gentofte Hospital, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup.

 

Ansøgningsfrist

 

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 12. december 2019.

 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 16. december 2019 og 2. samtaler den 18. december 2019.

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem. 


Del dette job

Kontakt

Region Hovedstaden

Adresse 1
Kildegårdsvej 28
2900 Hellerup
Danmark
Adresse 2
Kildegårdsvej 28
2900 Hellerup
Danmark
Praktisk information
Oprettet
28-11-2019
Udløber
12-12-2019
Kviknummer
LJA-77884668
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Region Hovedstaden

Adresse
Kildegårdsvej 28
2900
Hellerup
Danmark
Praktisk information
Indrykket
28-11-2019
Ansøgningsfrist
12-12-2019
Kviknummer
LJA-77884668
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning
Beliggenhed