Gem annonce

Konsulent til Kompetencesekretariatet

Kompetencesekretariatet

København, Storkøbenhavn

Indrykket
07-07-2020

Brænder du for at arbejde med kompetenceudvikling, og ønsker du at gøre en positiv forskel for de statslige arbejdspladser? Trives du med en udviklingsdagsorden og med at yde rådgivning for både små og store arbejdspladser? Så er et job som konsulent i Kompetencesekretariatet måske noget for dig.

 

Kompetencesekretariatet er de statslige overenskomstparters fælles sekretariat for kompetenceudvikling. Sammen arbejder vi for at rådgive statslige arbejdspladser om kompetenceudvikling og for at medfinansiere statslige medarbejderes kompetenceudvikling. Alle vores tilbud er finansieret af den statslige overenskomst. Vi er et mindre sekretariat, hvor hver dag er forskellig. Fælles for vores opgaver er, at vi arbejder tæt sammen for at nå vores mål, og vi vil gerne invitere dig med på holdet.

 

Om stillingen

Som konsulent skal du rådgive omkring strategisk og systematisk kompetenceudvikling, herunder blandt andet MUS, GRUS, teamsamarbejde samt øvrige faglige områder, som støtter op omkring effektfuld kompetenceudvikling, der skaber værdi. Du skal kunne bringe dig selv i spil i forhold til forskellige miljøer på de statslige arbejdspladser, og have lyst til at blive en del af et spændende og ambitiøst miljø, hvor læring og udvikling spiller en central rolle. Du får selvstændige ansvarsområder, en stor kontaktflade, og skal rådgive arbejdspladser spredt over hele landet samt digitalt fra vores kontor i København.

 

Dine opgaver vil primært ligge inden for følgende hovedområder:

  • Udvikling og anvendelse af Kompetencesekretariatets nuværende rådgivningstilbud målrettet statslige arbejdspladser

  • Dialog og facilitering af udviklingsprocesser i samarbejdsudvalg på statens arbejdspladser

  • Projektledelse af forskellige former for indsatser og øvrige opgaver, der løbende tilgår Kompetencesekretariatet

  • Nytænkning og rådgivning af faglig høj kvalitet, der kan styrke fremtidens arbejde med kompetenceudvikling på de statslige arbejdspladser

 

Derudover skal du kunne arbejde selvstændigt og samtidig kunne skabe resultater i tæt samspil med ledelse, kolleger og samarbejdspartnere.

 

Om dig

Vi forventer, at du har en stor interesse i og gerne erfaring med udvikling af den offentlige sektor, gerne med fokus på kompetenceudvikling samt livslang læring, og at du derudover:

  • Har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner, og kan begå dig på engelsk

  • Har erfaring med at facilitere udviklingsprocesser samt med at holde oplæg i små og større forsamlinger

  • Har god politisk tæft og en høj personlig integritet

  • Har et digitalt mindset samt kreativitet og mod til at gå nye veje samtidig med, du ikke går på kompromis med kvaliteten.

 

Vi tilbyder

En spændende og alsidig hverdag med stor mulighed for selv at præge jobbet. Et godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og et kollegialt fællesskab med en uformel tone og god stemning. Et job i en visionær og ambitiøs organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og hvor du får gode muligheder for faglig udvikling. Du bliver ansat på fuld tid som fuldmægtig eller specialkonsulent indplaceret efter statens overenskomst med Akademikerne.

 

Om os

Kompetencesekretariatet rådgiver statens arbejdspladser om kompetenceudvikling og varetager administrationen af Den Statslige Kompetencefond, som åbnede den 4. september 2019. I 2020 har vi været i fuld gang med at implementere vores strategiske arbejdsprogram for rådgivningen, som er en af vores kerneopgaver. I september lancerer vi vores nye hjemmeside, men foreløbig kan du læse mere om os på https://kompetenceudvikling.dk/kompetencesekretariatet.  

 

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning samt CV og relevant dokumentation via linket senest den 26. august 2020.

 

Vi forventer at gennemføre første samtalerunde i uge 37 og anden samtalerunde i uge 38. Tiltrædelse 1. november 2020 eller efter nærmere aftale.

 

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til (fra uge 33) at kontakte sekretariatschef Annemette Hammer på 61827010, chefkonsulent Lisbet Aabye på 41265793 eller chefkonsulent Katja Munkholm Nielsen på 61827023.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Kompetencesekretariatet

Adresse
Kristen Bernikows Gade 4, 2. sal
1105 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
07-07-2020
Udløber
26-08-2020
Kviknummer
LJA-80611538
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Konsulent og rådgivning, Strategi og udvikling
Ansøg nu
Job i virksomheden

Kompetencesekretariatet

Del dette job

Virksomhedsinformation

Kompetencesekretariatet

Adresse
Kristen Bernikows Gade 4, 2. sal
1105
København K
Danmark
Praktisk information
Indrykket
07-07-2020
Ansøgningsfrist
26-08-2020
Kviknummer
LJA-80611538
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Konsulent og rådgivning, Strategi og udvikling
Beliggenhed
Gem annonce