Gem annonce

Konsulent til Fællessekretariatet i Fællesforvaltningen i Norddjurs Kommune

Norddjurs Kommune

Norddjurs - inkl. Anholt, Østjylland

Indrykket
16-01-2025

Har du interesse for sekretariatsbetjening i en politisk ledet organisation og lyst til at understøtte kommunens ambitiøse klimaindsats? Vil du arbejde med en god blanding af sekretariats- og udviklingsopgaver tæt på direktøren og de politiske udvalg? Så læs med her:

 

I Fællessekretariatet betjener vi seks faglige afdelinger, direktøren og fire politiske udvalg: Kultur- og Fritidsudvalget, Miljø- og Teknikudvalget, Arbejdsmarkedsudvalget og Erhvervsudvalget.

 

Hovedopgaverne for sekretariatet er udvalgsbetjening, ledelsesbetjening og projektledelse. Som konsulent vil du få ansvaret for dine egne opgaver, men opgaveløsningen sker også i tæt samarbejde med dine seks kollegaer i sekretariatet og med medarbejdere og chefer i de andre afdelinger.

 

Kulturen i vores sekretariat er båret af en høj faglighed og en uformel tone. Vi har en omskiftelig hverdag med mange deadlines og løfter vores opgaver med en høj grad af fleksibilitet og selvstændighed. Vi lykkes, fordi vi er ansvarsfulde og hjælper hinanden. Vores arbejde er båret af værdierne i Vores Norddjurs Tillid, Ordentlighed, Fællesskab og Udvikling.

 

Dine hovedopgaver vil være:

  • Betjening af et politisk udvalg, herunder fremstilling og kvalitetssikring af dagsordenspunkter, løbende dialog med chefer og kollegaer, forberedelse og opfølgning på udvalgsmøder

  • Betjening af ledelsen i forbindelse med Norddjurs Kommunes klimaplan og klimamål i samarbejde med kollegaer i andre afdelinger

  • Sikring af fremdrift og koordination i klimaindsatsen på tværs af organisationen, herunder bidrag til en årlig monitorering af klimaplanen

  • Styring og understøttelse af tværgående, strategiske udviklingsprojekter i tæt samarbejde med relevante chefer og kollegaer

  • Understøttelse af direktør i samarbejde med kollegaer i sekretariatet

  • Fremstilling af notater, analyser og andet skriftligt arbejde

  • Faciliteringsopgaver, herunder planlægning, mødeledelse og opfølgning på møder og workshops

  • Ad hoc-opgaver - store som små.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job med selvstændigt ansvar

  • En fleksibel arbejdstilrettelæggelse og en høj grad af selvbestemmelse

  • Faglig sparring med chefer og kollegaer

  • Gode udviklingsmuligheder - både din egen og sekretariatets

  • Muligheder i en kommune, hvor det er nemt at samarbejde på tværs af afdelinger, og hvor der ikke er langt til top og samarbejdspartnere

  • Et team, hvor vi har fokus på et godt arbejdsmiljø.

Vi lægger bl.a. vægt på, at du:

  • har en samfundsvidenskabelig uddannelse eller anden relevant baggrund

  • har kendskab til/erfaring med klimaplaner fra andre kommuner eller interesse for området

  • har gode analytiske evner og politisk tæft

  • arbejder systematisk og selvstændigt

  • har overblik med sans for detaljen

  • er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation

  • er en holdspiller, der aktivt byder ind i samarbejdet med andre

  • rækker ud mod din omverden og bidrager med dit gode humør.

Ansøgningsfristen er den 16. februar 2025.

 

Vi forventer at holde 1. samtale den 21. februar og 2. samtale den 25. februar. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst.

 

Der er som udgangspunkt tale om en stilling på 37 timer pr. uge med tiltrædelse den 1. april 2025. Arbejdsstedet er rådhuset i Grenaa, der ligger i pendlerafstand fra Aarhus og Randers og i gåafstand fra Letbanen. Vi har flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde.

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller hvordan det er at arbejde i Fællessekretariatet, så er du velkommen til at kontakte midlertidig chef for Fællessekretariatet Tonny Olsen på mob. 40 19 90 73 efter uge 3.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Frist:

16-02-2025

 

Kontaktperson:

Tonny Olsen

40199073

 

Stillingskategori:

Administration & Sagsbehandling

 

Ansættelsesvilkår:

Fastansættelse

 

Arbejdstid:

Fuldtid

 

Lokation:

Torvet, 3, 8500, Grenå

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Norddjurs Kommune

Adresse 1
Torvet 3
8500 Grenaa
Danmark
Tlf
89 59 10 00
Adresse 2
Torvet 3
8500 Grenaa
Danmark
Praktisk information
Oprettet
16-01-2025
Udløber
16-02-2025
Kviknummer
LJA-85906841
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Konsulent og rådgivning, Miljø og energi, Politik, kultur og samfund, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Norddjurs Kommune

Adresse
Torvet 3
8500
Grenaa
Danmark
Tlf: 89 59 10 00
Praktisk information
Indrykket
16-01-2025
Ansøgningsfrist
16-02-2025
Kviknummer
LJA-85906841
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Konsulent og rådgivning, Miljø og energi, Politik, kultur og samfund, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Beliggenhed
Gem annonce