Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent til Fællessekretariat i Fællesforvaltningen, Norddjurs Kommune

Norddjurs Kommune

Norddjurs - inkl. Anholt, Østjylland

Indrykket
25-05-2022

Vil du arbejde med en god blanding af sekretariats- og udviklingsopgaver tæt på fagdirektøren og de politiske udvalg? Er du nyuddannet med interesse for organisationsudvikling og ledelsesstøtte i en politisk organisation, eller har du nogle års sekretariatserfaring og er optaget af politisk betjening? Så læs med her: 

I Fællessekretariatet betjener vi seks faglige afdelinger, fagdirektøren og fire politiske udvalg; Kultur- og Fritidsudvalget, Miljø- og Teknikudvalget, Arbejdsmarkedsudvalget og Erhvervsudvalget. Hovedopgaverne for sekretariatet er udvalgsbetjening, ledelsesbetjening og projektledelse. Som ny konsulent vil du få ansvaret for dine egne opgaver, men opgaveløsningen sker også i samarbejde med dine syv kollegaer i sekretariatet og med medarbejdere og chefer i de andre afdelinger.

Kulturen i vores sekretariat er båret af en høj faglighed og en uformel tone. Vi har en omskiftelig hverdag med mange deadlines og løfter vores opgaver med en høj grad af fleksibilitet og selvstændighed. Vi lykkes, fordi vi er ansvarsfulde og hjælper hinanden. Vores arbejde er båret af værdierne i Vores Norddjurs Tillid, Ordentlighed, Fællesskab og Udvikling.

Dine hovedopgaver vil være:

  • Betjening af et eller flere politiske udvalg, herunder fremstilling og kvalitetssikring af dagsordenspunkter, løbende dialog med chefer og kollegaer, forberedelse og opfølgning på udvalgsmøder
  • Styring og understøttelse af tværgående, strategiske udviklingsprojekter i tæt samarbejde med relevante chefer og kollegaer
  • Understøttelse af direktør i samarbejde med kollegaer i sekretariatet
  • Fremstilling af notater, bidrage til arbejdet med at udforme nye politikker og andet skriftligt arbejde
  • Ad hoc-opgaver store som små.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job med selvstændigt ansvar
  • En fleksibel arbejdstilrettelæggelse og en høj grad af selvbestemmelse
  • Faglig sparring med chefer og kollegaer
  • Gode udviklingsmuligheder både din egen og sekretariatets
  • Muligheder i en kommune, hvor det er nemt at samarbejde på tværs af afdelinger, og hvor der ikke er langt til top og samarbejdspartnere
  • Et team, hvor vi har fokus på et godt arbejdsmiljø.

Vi lægger bl.a. vægt på, at du:

  • Har en relevant kandidatuddannelse
  • Har gode analytiske evner og politisk tæft
  • Arbejder systematisk og selvstændigt
  • Har overblik med sans for detaljen
  • Er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation
  • Er en holdspiller, der aktivt byder ind i samarbejdet med andre
  • Rækker ud mod din omverden og bidrager med dit gode humør.

Ansøgningsfristen er den 16. juni 2022. 

Vi forventer at holde 1. samtale den 21. juni og 2. samtale den 23. juni 2022.

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst. 

Der er tale om en stilling på 32 eller 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. august 2022. Arbejdsstedet er rådhuset i Grenaa, der ligger i pendlerafstand fra Aarhus og Randers. Vi har flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Lisette Bulig Thoustrup på telefon 20 51 66 31.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.

 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:

https://www.norddjurs.dk/norddjurs/organisation-og-ledelse/organisations-og-ledelseskodeks

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Norddjurs Kommune

Adresse 1
Torvet 3
8500 Grenaa
Danmark
Tlf
89 59 10 00
Praktisk information
Oprettet
25-05-2022
Udløber
16-06-2022
Kviknummer
LJA-83651412
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Analyse og information, Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Norddjurs Kommune

Adresse
Torvet 3
8500
Grenaa
Danmark
Tlf: 89 59 10 00
Praktisk information
Indrykket
25-05-2022
Ansøgningsfrist
16-06-2022
Kviknummer
LJA-83651412
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Analyse og information, Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed