Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Konsulent til Djøfs Netværk og Arrangementer

Djøf

København, Storkøbenhavn

Indrykket
27-06-2022

Vi søger en konsulent, der er lige så optaget af at skabe møder mellem medlemmer, som vi er og som kan gå ind i arbejdet med vores mentorprogram og at skabe spændende arrangementer for Djøfs medlemmer. Du har erfaring med professionelle samtaler, facilitering, frivillighed og arrangementsproduktion. Og det vigtigste aspekt er, at du kan sætte dig ind i medlemmernes behov og finde de greb, der kan forløse dem.

 

Djøfs Netværk og Arrangementer består af flere forskellige teams, som arbejder med frivillighed.

 

Mentorteamet består af to konsulenter, en koordinator og to studerende. Vi driver et af Danmarks største mentorprogrammer baseret på frivillighed. 

 

Du skal sammen med de øvrige i Mentorteamet lykkes med at

  • onboarde nye mentorer i programmet med screeningssamtaler

  • vejlede nye mentees om behovet for og valget af en mentor

  • hjælpe de rette match på vej mellem mentees og mentorer

  • planlægge og holde info-møder og faglige webinarer og workshops for mentorer og mentees

  • designe og undervise på faglige workshops for mentorer og mentees

  • være ansvarlig for evaluering og analyse af data, der kan understøtte markedsføring og nye, behovsdrevne indsatser

  • medvirke til at optimere arbejdsprocesser i den daglige og digitale drift af mentorprogrammet, når vi skifter til en ny platform.

 

Eventpuljen består af fire konsulenter, to koordinatorer og (snart) en studerende.

 

Du skal sammen med de øvrige i Eventpuljen lykkes med at

  • udvikle events og arrangementer, i samskabelse med frivillige medlemmer

  • sikre de arrangementer, idépuljen skaber, lever op til vores principper om diversitet, bæredygtighed mv.

  • give arrangementerne mest mulig impact fx via SoMe, presse mv.

  • drive udviklingsprojekter, der gør brugeroplevelsen mere smooth og arbejdsgangene mere effektive.

 

På den længere bane ser vi også gerne, at du kan facilitere netværk.

 

Netværksmøder, interne møder og arrangementer kan foregå fysisk over hele landet såvel som online.

 

Vi har armene over hovedet, hvis du kan krydse nogle af de her af

  • Du er nysgerrig på mennesker og tror på, at man i samarbejde med andre bliver klogere på sig selv

  • Du har flair for facilitering, event-mageri og formidling både fysisk og online

  • Du kommunikerer tydeligt og arbejder struktureret

  • Du har erfaring med og passion for at arbejde i frivillige miljøer og kender til udfordringer, der følger med ledelse af frivillige

  • Du er god til at spotte tendenser og trends og omsætte dem til spændende møder for medlemmerne

  • Du vil gerne give vores medlemmer en god oplevelse

  • Det gør ikke noget, at du kan lide at nørde ned i data og udvikle nye koncepter baseret på data.

 

Du har måske en baggrund inden for undervisning og uddannelse, HR, udviklingsprojekter og har erfaring med:

  • Udviklende og afklarende samtaler, fx karriererådgivning, studievejledning, coaching, MUS-samtaler

  • Undervisning og facilitering

  • Projektledelse af fx kompetenceudvikling og konferencer/seminarer/events eller frivillige.

 

Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling

Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?

 

Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej. 

 

Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.

Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.

 

Som konsulent i Djøfs Netværk og Arrangementer kan vi tilbyde dig

  • en dagligdag, hvor du arbejder med mennesket (medlemmet) i centrum

  • frihed under ansvar og fleksibilitet i din opgaveløsning og hverdag

  • at være en del af to velfungerende teams, der glæder sig til at få en sjov og engageret holdspiller med ombord

  • at blive en del af en organisation med dygtige kolleger, der prioriterer faglighed, kvalitet og god stemning i den fælles opgaveløsning, godt kollegaskab

  • et spændende job, hvor du er med til at præge Djøfs udvikling og få strategien til at leve og hvor du kan være med til at skabe resultater på alle niveauer i organisationen

  • et fagligt inspirerende miljø med rig mulighed for faglig sparring og samarbejde på tværs af teams og organisationen.

 

Som ansat i Djøf kan du glæde dig til

  • attraktive løn- og ansættelsesvilkår

  • stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder

  • fed lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have

  • god balance mellem arbejde og fritid samt et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden

  • en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer

  • mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet

  • op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året

  • betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning

  • andre attraktive vilkår - fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, børns sygedage, omsorgsdage mm.

  • et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold

  • at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst

  • at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.

 

Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.

 

Det med småt

Stillingen er fuldtid på 37 timer inkl. frokostpause med start 1. oktober 2022 eller snarest muligt.

 

Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.

 

Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.

 

Lyder det som et match?

Har du spørgsmål, kan du kontakte chef for Djøfs Netværk og Arrangementer Lars Brittain på 51 23 41 20.

 

Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.

 

Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest fredag den 29. juli 2022. Vi forventer at holde første samtaler 16. og 17. august 2022 med testforløb og anden samtaler 24. august 2022.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Djøf

Adresse 1
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Tlf
33 95 97 00
Adresse 2
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
27-06-2022
Udløber
29-07-2022
Kviknummer
LJA-83764973
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Analyse og information, Forskning og undervisning, Konsulent og rådgivning, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Djøf

Adresse
Gothersgade 133
1123
København K
Danmark
Tlf: 33 95 97 00
Praktisk information
Indrykket
27-06-2022
Ansøgningsfrist
29-07-2022
Kviknummer
LJA-83764973
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Analyse og information, Forskning og undervisning, Konsulent og rådgivning, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Beliggenhed