Vi søger en konsulent, der ligesom os brænder for at lave aktiviteter med og for vores studerende medlemmer, og som gennem case competitions og andre aktiviteter i samarbejde med vores aktive medlemmer og i partnerskaber er i stand til at skabe resultater og oplevelser, der danner bro mellem teori og praksis og styrker medlemmernes karriere.
Jobbet
-
Ansvarlig for Djøfs case competitions og udviklingen på området.
-
Projektleder på DjøfDays-aktiviteter for de frivillige medlemmer under Djøf Studerende.
-
Ansvarlig for uddelingen af Djøfs rejselegat.
-
Indgår i arbejdet med hvervning og fastholdelse af studerende på tværs af organisationen.
Din profil
-
Du er kandidat indenfor Djøf-området og har en solid forståelse for de studerendes vilkår.
-
Du har erfaringer med afholdelse af case competitions og arbejdet med frivillige.
-
Du har et blik for, hvordan partnerskaber kan initieres, aktiveres og plejes.
-
Du har erfaring og har skabt resultater indenfor arrangementsdesign og -afholdelse.
-
Du har erfaring eller interesse for digitale møder (en fordel, hvis du kender Zoom).
-
Du forstår at strukturere opgaver, projektlede, kommunikere overbevisende og skabe resultater.
-
Du er både teamorienteret og selvkørende, og som person er du robust, har gode samarbejdsevner og tænker i netværk og relationer.
Vi tilbyder
-
Et spændende og afvekslende job med indflydelse på egne arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på personlig og faglig udvikling og teamsamarbejde.
-
Ansættelse i en afdeling med mange samarbejdsrelationer til andre afdelinger i Djøf og til eksterne samarbejdspartnere.
-
Ansættelse i en kompetent organisation med stort fokus på medlemmernes behov, faglighed og kvalitet i opgaveløsningen.
Vilkår
Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.
Har du spørgsmål, kan du kontakte netværkschef Lars Brittain på telefon 33 95 96 60. Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Ansøgningen
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden. Din ansøgning skal være modtaget senest fredag den 12. marts kl. 9.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 12 og 13.