Motiveres du også af at understøtte ledere og at arbejde i en afdeling, hvor vi er stolte af at være nørder på mange områder, og hvor du indgår i et stærk fagligt fællesskab med et godt arbejdsmiljø og mange tværfaglige kontakter samt stor opmærksomhed og udvikling - så kan du roligt læse videre her.
Du vil blive en del af vores Budget- og Regnskabsteam, som er en del af økonomiafdelingen, der også rummer tre andre teams, Analyse & Data, Controlling og Afregning.
Velkommen til dit team
I Budget- og regnskabsteamet har vi ansvaret for at understøtte og videreudvikle den forretningsorienterede, datadrevne økonomistyring og budgetlægning i Det Nære Sundhedsvæsen. Vi står for budgetudarbejdelsen og understøtter de budgetansvarlige ledere med økonomiopfølgning og businesscases. Vi laver også centrale oplæg til politisk og administrativ beslutningstagen samt ad hoc rapporteringer.
Vores forventninger til dig
Dine kompetencer, erfaring og ikke mindst din motivation er vigtig. Vi søger dig, der er samarbejdsorienteret, analytisk stærk, god til at undre dig og til at se på tværs.
Vi søger en ny teamkollega, der
-
Er proaktiv og har lyst til at være med til at præge udviklingen i økonomistyringen
-
Har erfaring med økonomiopfølgning og budget
-
Er god til at skabe relationer og formidle på tværs af fagligheder
-
Er nysgerrig på at forstå de forskellige dele af vores virksomhedsområde og dermed, hvad der driver omkostningerne og er årsagerne til afvigelser
-
Får energi af at være forretningspartner for lederne i vores organisation
-
Er selvstændig men samtidig opsøger samarbejdet og fungerer godt i et team med faglig sparring og vidensdeling
-
Har god energi, også når der er korte deadlines
Din uddannelsesmæssige baggrund er måske en kandidatuddannelse indenfor økonomi men en anden baggrund kombineret med erfaring med at drive aktivitetsbaseret økonomistyring kunne også være en mulighed.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost og flextidsordning og ønskes besat pr. 1. februar 2024.
Ansættelsen finder sted i Det Nære Sundhedsvæsen, og det primære arbejdssted er Regionshuset, Alléen 15, 4180 Sorø. Der kan forekomme aktivitet på andre matrikler.
Der er gode parkeringsforhold, kantineordning, frugtordning og regelmæssig togdrift til København og Fyn. Derudover har vi også en personaleforening, hvor der bl.a. er tilknyttet en motionsklub.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Vil du gøre karriere hos os
Send os din ansøgning og relevante beviser senest den 30. november 2023
Vi forventer, at første samtalerunde afvikles 6. december 2023.
Anden samtalerunde forventes afviklet den 8. december 2023.
Kontakt os gerne
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt gerne Økonomichef Karen Bitsch på mail kbit@regionsjaelland.dk mobil 20351240.
Om Det Nære Sundhedsvæsen
Det Nære Sundhedsvæsen varetager de sundhedsopgaver som ligger før og efter sygehusdelen.
Vi har som ambition at skabe større sammenhæng for borgerne i et sundhedsvæsen, hvor ydelserne rykker tættere på borgerne og i stigende grad ud i eget hjem.
Vi ser os selv som ambitiøse og modige, og vi har viljen til at blive endnu bedre - hver dag. Derfor går vi målrettet efter fagligt kompetente og udviklingsorienterede medarbejdere, som i et fællesskab bidrager til nytænkning og forbedringer til gavn for borgerne.
Det Nære Sundhedsvæsen har aktiviteter på flere matrikler, blandt andet i Regionshuset i Sorø, og Næstved.
Mere viden om Det Nære Sundhedsvæsen
Du kan læse mere om strategien 2022 - 2025 Region Sjælland - For borgerne og Sundhedsaftalen, som danner grundlaget for vores vision.
Du kan også se vores organisationsdiagram.
ARBEJDSSTED
Regionshuset
QUICKNR.
030792
JOBTYPE
Fuld tid
OPSLÅET
16. november 2023
ANSØGNINGSFRIST
30. november 2023
ANSÆTTELSESSTARTDATO
1. februar 2024