Opgaverne vil være indenfor kommunens sagsbehandling af:
Du arbejder selvstændigt med sagsbehandling, fx taste oplysninger, oprette sager, journalisere samt diverse ad hoc-opgaver.
Opgaverne løses både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger.
Vi er en organisation, der er udviklingsorienteret, har fokus på kvalitet og service samt høje ambitioner om at automatisere administrative opgaver.
Vi søger dig, der er i gang med en videregående uddannelse, fx diplom, professionsbachelor eller anden akademisk uddannelse.
Ønsker til vores kommende medarbejdere:
-
Du har lyst til og interesse for at lære mere
-
Du forstår vigtigheden af kvalitet og at levere til tiden
-
Du har et godt humør, overblik og er analytisk
-
Du har flair for tal, regneark og it-systemer
-
Du er god til at sætte dig ind i nye systemer og processer
Hvem er vi?
Du bliver en del af et team og et kontor med fagligt dygtige, kompetente og engagerede kollegaer. Vi lægger vægt på sparring, samarbejde og et stærkt fagligt fællesskab, da det giver den bedste service og rådgivning til medarbejdere og ledere i kommunen.
Vores omgangstone er åben og uformel. Vi er ambitiøse og har vedvarende fokus på at udvikle vores opgaveløsning, både i forhold til kvalitet og automatisering.
Vi sidder i storrum, og vi har flekstid. Vi har kantineordning, massageordning, frugtordning og andre personalegoder. Vi holder til på Borups Allé lige ved Fuglebakken Station.
I vores kontor er vi 55 medarbejdere fordelt på tre teams. Vi servicerer ansatte og ledere i Københavns Kommune og er specialister indenfor barsel, dagpenge og refusioner samt ferie og fravær.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende aftale om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er studieaktiv. Den forventelige arbejdstid er 10-15 timer om ugen. Arbejdstiden er i dagtimerne og kan tilrettelægges fleksibelt, så det passer i forhold til dit studie.
Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Eva Baumann på 2045 7831 eller teamleder Christian Rothe på 6118 5546.
Søg via linket senest søndag den 19. februar 2023