Gem annonce

Koncernindkøb i Region Hovedstaden søger studentermedhjælpere til controlling, analyser og databehandling for udbud

Region Hovedstaden

Hillerød, Nordsjælland

Indrykket
13-10-2020
Er du interesseret i at arbejde med analyser, controlling og data og er du klar til at udnytte en unik chance for at opbygge erhvervsrelevante kompetencer?

Vi har brug for studentermedhjælpere, der har gode analytiske kompetencer, sans for detaljer og kan arbejde smart og struktureret med større datasæt i Excel.

Du vil få mulighed for at indgå i et lærerigt samarbejde med højt kvalificerede kollegaer inden for indkøbsområdet, hvor du vil blive introduceret til en række af arbejdsværktøjer; Excel, VBA, Access, SharePoint og SAP til understøttelse af indkøbsprocesser og indkøbsanalyser af forskellig art. Du skal derfor have mod på og flair for at sætte dig ind i systemer og processer for at kunne løse dine opgaver effektivt.

Du vil få en udfordrende, alsidig og til tider hektisk hverdag og du vil skulle løse opgaver af forskellig karakter, hvor du både vil have behov for at trække på dine analytiske og kommunikative kompetencer.

Kan du koble dine færdigheder og teoretiske forståelse til virkelighedens udfordringer? Og er du klar til at gribe en unik chance for at udvikle dine kompetencer i samarbejde med nogle af de bedste inden for indkøbsområdet? Så er du måske en af de studentermedhjælpere, vi søger i Koncernindkøb i Region Hovedstaden.

Hvem er vi?
Vi er en af Danmarks største indkøbsafdelinger med ca. 100 udbudsforretninger årligt, en omfattende kontraktportefølje på mere end 1.800 kontrakter og et indkøbspotentiale på ca. 12 milliarder kroner.

Koncernindkøb er en enhed i Center for Økonomi. Koncernindkøb består af tre sektioner: Strategisk Indkøb I & II, samt Kontrakter & Forretningsstøtte. Samlet set er vi ca. 65 kolleger, som arbejder dedikeret med udbud, indkøb og indkøbsrelaterede opgaver. Stillingerne som studentermedhjælpere er ledig i sektionen Kontrakter & Forretningsstøtte, hvor du vil blive tilknyttet Analyseteamet.

I Kontrakter & Forretningsstøtte er vi 15 contract managers, der har ansvar for driften af og opfølgningen på regionens kontraktportefølje, herunder opgaven med at implementere og gøre regionens kontrakter tilgængelig for regionens brugere gennem vores SAP økonomi-, indkøbs- og logistiksystem. Ydermere er vi to produktsygeplejersker og tre analyse- og udviklingskonsulenter, som bistår med produktviden, analyser, udvikling af IT-værktøjer samt ledelsesrapportering.

Vi arbejder professionelt med alle aspekter af indkøbsprocessen og stræber kontinuerligt efter at udvikle og optimere vores bidrag til opgaveløsningen i forretningen.

Dine opgaver
Som studentermedhjælper skal du bl.a. kontrollere og følge op på, at vores leverandører overholder aftalte priser og leveringer, samt hjælpe dine forskellige kolleger i deres kategoriteams med klargøring af data til udbud, datatræk, udarbejdelse af rapporter mm.
Du vil få en grundig oplæring i udførelsen af de relevante opgaver.

Du vil i forbindelse med løsningen af nogle af opgaverne få berøringsflader til forskellige medarbejdere i Koncernindkøb og dele af forretningen, ligesom du kan have kontaktflader til leverandører og andre samarbejdspartnere.

Er du vores nye kollega?
Vi har en forventning om, at du:

  • har flair for talbehandling og gode IT-kompetencer, herunder især excel-kompetencer
  • har gode samarbejdsevner, men også kan arbejde selvstændigt med konkrete opgaver
  • er analytisk og nysgerrig i din tilgang til arbejdet
  • er systematisk og omhyggelig i din løsning af opgaverne
  • tager ansvar for dine opgaver og er god til at følge dem til dørs
  • har blik for detaljen uden at miste overblikket
  • finder det spændende at gå i kødet på nye opgaver og hurtigt evner at sætte dig ind i dem
  • er mødestabil
Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse og gerne mindst et år henne i dit uddannelsesforløb. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid udgør 15-20 timer, som skal lægges inden for normal arbejdstid, men vi er fleksible i forhold til eksamensperioder og lign. Når du er velbevandret i dine opgaver, vil evt. hjemmearbejde kunne komme på tale.

Yderligere oplysninger
Du vil blive ansat som studentermedhjælper med en ugentlig arbejdstid på 15-20 timer efter aftale og med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød, Kongens Vænge 2.

Du vil blive aflønnet i henhold til gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Analyse- og udviklingskonsulent Morten Ruus på tlf. 38 66 58 36 eller Chef for Kontrakter og Forretningsstøtte Troels Hjelm Hirshals på tlf. 51 20 55 63.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er mandag den 9. november 2020.

Du ansøger ved at uploade CV, ansøgning samt uddannelsesbevis i vores online rekrutteringssystem.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne efter ansøgningsfristen.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Region Hovedstaden

Adresse
3400 Hillerød
Danmark
Kontaktperson
Tlf: 
51205563
Praktisk information
Oprettet
13-10-2020
Udløber
09-11-2020
Kviknummer
LJA-81266681
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Kontor og administration
Ansøg nu
Lignende job

Del dette job

Virksomhedsinformation

Region Hovedstaden

Adresse
Kongens Vænge 2A
3400
Hillerød
Tlf: 21609129
Praktisk information
Indrykket
13-10-2020
Ansøgningsfrist
09-11-2020
Kviknummer
LJA-81266681
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Kontor og administration
Beliggenhed
Gem annonce