Gem annonce

ØS - IT, Udbud & Indkøb og Digitalisering,

Albertslund
16-04-2018

Jura/Økonomistuderende til Udbud & Indkøb i Albertslund Kommune

Kontakt

ØS - IT, Udbud & Indkøb og Digitalisering

Nordmarks Alle 1
2620
Albertslund
Tlf: 20463996
Praktisk information
Oprettet:
16-04-2018
Udløber:
30-04-2018
Kviknummer:
LJA-59310245
Jobtype:
Studenterjob
Arbejdsområde:
Administration,
Jura,
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:

Har du lyst til et studierelevant arbejde i en kommune med store ambitioner, engagerede medarbejdere og en samarbejdskultur, der går på tværs af områder og niveauer? Vil du være en del af et team der tilsammen løser et bredt spektrum af opgaver på tværs af hele organisationen?
Som studentermedhjælper vil du være en del af enheden Udbud & Indkøb, som består af 3 medarbejdere; to erhvervsjurister og en it-kontraktmanager. Du vil primært være tilknyttet erhvervsjuristerne, men kan også skulle udføre opgaver i samarbejde med den øvrige del af enheden.

Enheden Udbud & Indkøb er en del af Økonomi & Stab med 65 medarbejdere, der tilsammen varetager Økonomi, IT og Digitalisering, Løn, HR og Jura. Det er Økonomi & Stabs ansvar, at agere som sparringspartner ved at understøtte, drive samt udvikle - så den øvrige organisation kan koncentrere sig om rammerne om det gode liv i fremtidens bæredygtige velfærdsby: Albertslund.

Vi kan tilbyde:

  • et spændende job i en by for børnene, det grønne og fællesskabet
  • nogle fantastiske kolleger, som venter på at byde dig velkommen
  • spændende opgaver, hvor du har mulighed for at omsætte teori til praksis, prøve dine kompetencer af og udvikle dig fagligt
Dine arbejdsopgaver vil være af både juridisk, økonomisk, administrativ og praktisk karakter, herunder:
  • generel sagsbehandling, f.eks. anskaffelse af varer og/eller tjenesteydelser
  • behandle anmodninger om aktindsigt i indkøbssager
  • udarbejde og opdatere tekster til intranet
  • diverse vedligeholdelsesopgaver i kommunens indkøbs- og analysesystemer
  • undersøge juridiske og praktiske problemstillinger på indkøbsområdet
  • praktiske opgaver så som mødebooking, journalisering og andre ad hoc opgaver.
Vi ønsker, at du er:
  • studerende, gerne på bachelordelen af din uddannelse inden for jura og/eller økonomi
  • interesseret i sammenspillet mellem offentlig konkurrenceudsættelse, indkøb og økonomi
  • lærenem, struktureret og fleksibel
  • i stand til at arbejde selvstændigt, men tør stille spørgsmål og efterspørger sparring
  • fungerer godt socialt og ser dig selv som en del af holdet
Alt det praktiske
Stillingen er på 20 timer pr. uge, og du vil blive ansat og lønindplaceret efter relevant overenskomst. Arbejdstiden fastlægges efter aftale med enheden. Det forventes, at dine timer vil kunne fordeles på faste dage. Vi er selvfølgelig fleksible i forhold til eksamensperioder mv.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.

Ansøgningsfristen er 30. april kl. 9.00, og der vil blive afholdt samtaler den 7. maj 2018.

Du kan blive klogere på Albertslund, som by og arbejdsplads på http://www.albertslund.dk, og http://medarbejdersiden.albertslund.dk/ Du er velkommen til at kontakte chef for IT og Indkøb Galina Ianchina på 20 46 39 96, alternativt kan du kontakte udbudskonsulent Rafi Baronian på 20 57 67 11.
 
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=edae9b3c)

Skriv gerne at du har set jobbet hos Djøfs Jobunivers...

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Populære job

Nordic Retail Marketing Manager

Bosch Group
Frist: 
05-05-2018

Projektkoordinator til Aula

Køge Kommune
Frist: 
06-05-2018
Lignende job
Academic Work
Stockholm
Frist:
21-05-2018
Academic Work
Göteborg
Frist:
21-05-2018