Gem annonce

Indkøbskonsulent, barselsvikariat

Struer Kommune

Struer, Vestjylland

Indrykket
12-06-2019
Er du struktureret og servicemindet? Motiveres du af at sikre en optimal udnyttelse af indgåede indkøbsaftaler? Så er du den engagerede indkøbskonsulent, som vi leder efter.

Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende vikariat i et åbent og ærligt arbejdsmiljø, hvor vi samarbejde på tværs for at finde de bedste løsninger.

Lidt om stillingen
Organisatorisk er Struer Kommune bygget op omkring tre direktører og ni centre. Du bliver en del af Center for Intern Service, som omfatter Løn og Personale, Økonomi, IT & Digitalisering samt Sekretariatet, HR og Jura. Indkøb er placeret i Sekretariatet, HR og Jura. Der er én indkøbskonsulent ud over dig.

Vi har inden for de seneste år implementeret en ny indkøbsløsning (RAKAT). Du får en væsentlig rolle i forbindelse med den fortsatte optimering af indkøbsopgaverne i organisationen, både i forhold til undervisning og support af eksisterende og nye brugere.

Herudover har du ansvaret for lettere tilbudsindhentning samt udformning af kontrakter hertil.

Dine daglige opgaver vil variere, men indebærer f.eks.:
  • Support af kommunens decentrale indkøbere, på mail og telefon, med henblik på korrekt anvendelse af indkøbsaftaler, så der opnås størst mulig compliance (aftaleoverholdelse)
  • Indlæsning af prislister og aftaler i indkøbssystemet (RAKAT)
  • Undervisning af decentrale indkøbere i anvendelse af vores indkøbsaftaler og indkøbssystem (RAKAT)
  • Opdatering af vejledninger
  • Rådgivning, vejledning og support af ledere og medarbejdere i hele organisationen
  • Korrespondance med leverandørerne i forhold til fakturering og kontraktforhold
  • Tilbudsindhentning
  • Forbrugsanalyser
  • Kontraktstyring (CC Management)
  • Kontraktopfølgning.

Din profil:
Det er en fordel, hvis du har erfaringer med drift og udarbejdelse af indkøbsaftaler og e-handel i en offentlig organisation. Det er også en fordel, hvis du er kontoruddannet eller har en administrationsbacheloruddannelse.

Som indkøbskonsulent er du empatisk og har et udpræget servicegen i forhold til support af brugere.

Vi forventer, at du er talstærk og fortrolig med Excel. Vi håber, du er fortrolig med CC RAKAT og kan være med til at sikre drift af vores e-handel. Du er indstillet på en travl hverdag med mange tidsfrister, som kræver struktur i din arbejdsform. Du har en positiv indgangsvinkel til opgaverne og kan arbejde såvel selvstændigt som i team. Herudover er du i besiddelse af godt købmandskab og i stand til at træffe beslutninger.

Vi tilbyder
Et godt og ordentligt arbejdsmiljø med en dynamisk hverdag sammen med gode kollegaer. Vi har en uformel omgangstone og et godt humør. Vikariatet er med opstart efter aftale, dog senest ultimo august 2019 og løber i barselsorlovsperioden.

Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Teamleder for Sekretariat, HR og Jura, Marianne Lisbjerg på telefon 9684 8182 eller mail på: mli@struer.dk, eller Indkøbskonsulent Melisa Budimovic på Telefon 9684 8199 eller mail på: mebu@struer.dk

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag senest torsdag den 27. juni 2019.
Vi forventer, at ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 3. juli 2019.

 

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Kontakt

Struer Kommune

Adresse
7600 Struer
Danmark
Praktisk information
Oprettet
12-06-2019
Udløber
27-06-2019
Kviknummer
LJA-74048311
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Salg og marketing
Ansøg nu
Lignende job

Del dette job

Virksomhedsinformation

Struer Kommune

Adresse
Østergade 11
7600
Struer
Praktisk information
Indrykket
12-06-2019
Ansøgningsfrist
27-06-2019
Kviknummer
LJA-74048311
Jobtype
Vikar/barsel
Kategori
Salg og marketing
Beliggenhed
Gem annonce