Region Hovedstaden

Region Hovedstaden,

Hillerød
10-03-2017

Indkøbschef

Kontakt

Region Hovedstaden

Kongens Vænge 2
3400
Hillerød
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
10-03-2017
Udløber:
27-03-2017
Kviknummer:
329647815
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Økonomi og regnskab,
Politik og samfund
Stillingsbetegnelse:
Indkøbschef
Erfaringer - I højere grad:
Indkøb
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Som indkøbschef i Region Hovedstaden vil du stå i spidsen for én af Danmarks største og mest komplekse offentlige indkøbsorganisationer.

 

Om jobbet

Du skal fastholde og videreudvikle et stærkt fagligt hold, så regionens indkøb fortsat understøtter Region Hovedstadens overordnede mål, der bl.a. favner effektivitet, kvalitet, grøn drift og udvikling. Samtidig skal du medvirke til, at det fællesregionale samarbejde på indkøbsområdet sætter ambitiøse mål og opnår resultater, der kan imødekomme de kommende års forventninger til offentlige indkøb.

 

Organisatorisk refererer du som indkøbschef i Region Hovedstaden til økonomidirektøren i Center for Økonomi, hvor du indgår i chefgruppen. Du leder den samlede enhed gennem to sektionschefer og har selv direkte ledelsesansvar for et antal medarbejdere. Indkøb udgør et fagligt stærkt hold på ca. 50 medarbejdere, der er fordelt mellem Strategisk Indkøb og Kontrakter og Forretningsstøtte.

 

Om dig

Som leder forventer vi, at du er samarbejdsorienteret, strategisk tænkende, og forretningsorienteret. Du evner at omsætte strategier til handling og er robust med ledelseserfaring fra en politisk styret organisation eller en stor privat virksomhed. Du forstår indkøbsområdets juridiske kompleksitet, har forståelse for indkøbsmaskinen og for at udnytte kommercielle muligheder ifm. indkøb.

 

Vi lægger vægt på, at du har visioner på indkøbsområdet, evner at binde mange dagsordner og rationaler sammen og kan formidle de indkøbsmæssige sammenhænge og løsninger i det tværgående samarbejde i og uden for regionen. Du evner at kommunikere retning og målsætninger tydeligt og lægger vægt på et godt arbejdsliv for dine medarbejdere.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen besættes på overenskomstvilkår i henhold til Aftale for chefer.

 

Yderligere oplysninger

Kontakt gerne direktør Steen Vidø, Mercuri Urval på tlf. 24 41 40 60 eller økonomidirektør Torben Hedegaard Jensen tlf. 21 25 01 95 for yderligere oplysninger.

 

Læs mere om regionen, jobbet og ansættelsesprocessen på www.regionh.dk eller www.mercuriurval.dk.  

 

En uddybende stillingsprofil finder du her.

 

Ansøgningsprocedure

Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

 

Ansøgningsfristen er den 27. marts 2017 kl. 12.00.

Skriv gerne at du har set jobbet hos Djøfs Jobunivers...

Populære job

Region Syddanmark søger en udviklingskonsulent

Region Syddanmark, Regionshuset
Frist: 
03-12-2017

Konsulent til BL's kurser og rådgivning

BL - Danmarks Almene Boliger
Frist: 
01-12-2017

Data Scientist/analytiker til VisitDenmark

VisitDenmark
Frist: 
10-12-2017

Økonomikonsulent til Lyngby-Taarbæk kommune

Lyngby-Taarbæk Kommune
Frist: 
05-12-2017
Lignende job
PROCON IT Aktiengesellschaft
München
Frist:
22-12-2017
Fonds Finanz Maklerservice GmbH
München
Frist:
22-12-2017