Gem annonce

HR-partner søges til medspil, modspil og samspil

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

Storkøbenhavn

Indrykket
08-11-2018

Ansøgningsfrist: 22-11-2018

Hvis du brænder for service og rådgivning og samtidig kan give kvalificeret modspil, så er du måske den HR-partner, vi søger til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen.

Du vil indgå i et HR-team, der udover dig består af tre andre HR-partnere, tre administrative medarbejdere og en teamleder (jurist). Teamet er en del af Center for ressourcer, der også dækker en række andre stabsfunktioner tæt på styrelsens direktion. Vi har travlt, da der sker meget på HR-området i vores styrelse, men vi arbejder tæt sammen og hjælper hinanden med vanskelige sager.

Den enkelte HR-partner har ansvar for hele HR-paletten inden for et eller flere centre, diverse udviklingsopgaver som MUS og MTU samt løbende analyser fx lønniveau. Opgaver og ansvar bliver tilpasset efter din erfaring. Du må forvente noget rejseaktivitet til Ribe, hvor Færdselsstyrelsen ligger.

Dine væsentligste opgaver:

  • Ansvar for og deltagelse i hele rekrutteringsprocessen herunder testning af kandidater

  • Yde kvalificeret sparring til chefer

  • Servicere vicedirektører, chefer samt øvrige medarbejdere med en bred vifte af HR-ydelser

  • Understøtte implementering af strategier, politikker og HR-processer

  • Videreudvikle og optimere HR-processer

Din profil:
Vi forventer, at du:

  • Har et par års erfaring eller er nyuddannet med en HR relevant uddannelse (gerne som cand.merc./soc.HRM., eller cand.jur.)

  • Har erfaring inden for HR gerne fra det statslige område

  • Er god til at opbygge relationer

  • Har en god forretningsforståelse

  • Kan spille konstruktivt, serviceminded og stærkt op mod kontorchefer og vicedirektører

  • Hurtigt er i stand til at sætte dig ind i og implementere direktionens retning i organisationen

  • Har stor systemforståelse og ikke er bange for tal

  • Har stort overblik, er struktureret og systematisk

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på 37 timer på fuldmægtigniveau. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet. Vi håber, du kan starte pr. 1. januar 2019.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi?
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og vores mission er at skabe attraktive rammer for byggeri og bolig samt transport på vej, bane og i luften. Styrelsens kerneopgaver på tværs af disse fagområder er regulering, godkendelser og tilsyn. Vi er en åben og udadvendt organisation, placeret mellem det politiske niveau og branchens virksomheder.

Vi er ca. 520 medarbejdere inden for forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister. Styrelsen er fordelt på lokationer i København, Ribe, Viborg og på Bornholm. Du vil få arbejdssted i København. Pr. 1. januar 2019 flytter vi til nyt domicil på Kalvebod Brygge.

Ud over et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet, lægger vi vægt på løbende kompetenceudvikling samt udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Kontakt
Edvard Thomsens Vej 14
2300 København S
Danmark
Arbejdssted
-----------
Afdeling
---------
Praktisk information
Oprettet
08-11-2018
Udløber
22-11-2018
Kviknummer
LJA-67619648
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
HR og personale
Ansøg nu
Job i virksomheden

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

Del dette job

Virksomhedsinformation

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

Adresse
Edvard Thomsens Vej 14
2300
København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet
08-11-2018
Udløber
22-11-2018
Kviknummer
LJA-67619648
Jobtype
Fuldtid
Fag
HR og personale
Beliggenhed
Gem annonce