Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag: Logistikanalytikere til nyoprettet stilling i Sundhed og Omsorg, Aarhus Kommune

Aarhus Kommune - Sundhed og Omsorg

Aarhus, Østjylland

Indrykket
24-01-2019

Om jobbet

Har du sort bælte i procesoptimering? Kan du optimere en planlægningsproces under hensyntagen til både borgernes behov, medarbejdernes arbejdstid og sundhedsfaglige kompetencer? Ved du, hvad der skal til, for at din viden bliver omsat til en værdifuld praksis i en travl hverdag for ledere og medarbejdere i en stor organisation? Så vil Sundhed og Omsorg rigtigt gerne byde dig velkommen som vores nye logistikanalytiker.

 

I Mål- og Økonomistyring arbejder vi med økonomistyring og Business Intelligence. Det er til to nyoprettede stillinger i kontoret, at vi er på udkig efter to logistikanalytikere. På sigt kommer der 5 yderligere kolleger. Med udgangspunkt i en fast base og fagligt fællesskab i Mål- og Økonomistyring vil du få en bred kontaktflade i organisationen og du vil få arbejdsdage ude i de 7 lokalområder.

 

Formålet med stillingerne er at optimere driften i Aarhus Kommunes hjemmepleje til gavn for borgerne med udgangspunkt i Sundhed og Omsorgs ledetråde. Dette skal ske gennem en etablering og efterfølgende implementering af en fælles standard for vagtplanlægning og ruteplanlægning. Den første opgave bliver at indsamle informationer om nuværende processer for vagt- og ruteplanlægning for derefter at pege på, hvilke processer vi med fordel vil kunne forbedre og hvordan. Til dette vil du få stor berøringsflade med vores ressourcekoordinatorer og ledere i lokalområderne, økonomicontrollere og datafolk i Mål- og Økonomistyring.

 

Aarhus Kommunes hjemmepleje leverer pleje og praktisk hjælp til 7.000 borgere i Aarhus Kommune. I den forbindelse er vagtplanlægningen og ruteplanlægningen i hjemmeplejen en meget kompleks opgave, der har stor betydning for, hvordan borgerne oplever at modtage hjemmehjælp og hvor effektivt hjælpen leveres. Denne kompleksitet giver mange muligheder for spændende faglige udfordringer og i og med, at der er tale om nyoprettede stillinger, er der stor mulighed for indflydelse på arbejdet.

 

Din profil

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse fx Cand. Merc. Logistic and supply chain management samt 4-5 års dokumenteret erfaring med planlægning, procesoptimering og analyse, særligt med vægt på:

 

  • Bred teoretisk og praktisk erfaring med ressourcestyring og planlægning.

  • Dokumenteret erfaring med forandringsprocesser og implementering af standarder.

  • Gode samarbejdsevner og evnen til at reducere kompleksiteten, når der formidles.

 

 

Det er en fordel men ikke et krav, hvis du har arbejdet med at udvikle styringsrelevante nøgletal eller data til ledere på alle niveauer eller har indsigt i det sundhedsfaglige område.

 

Derfor skal du vælge os

Mål- og Økonomistyring kan tilbyde en hverdag, hvor der er mulighed for at være en fast del af et kontor, der har som overordnet formål at gøre hverdagen nemmere for vores ledere i Sundhed og Omsorg og hjælpe dem med at træffe de rigtige beslutninger ift. arbejdet med borgerne i Aarhus Kommune.

 

Dette er en opgave som er vedvarende og i konstant udvikling. Vi støder ofte på udfordringer, der kalder på faglig sparring og fordybelse. Får du brug for ny viden eller inspiration udefra for at løse hverdagens problemer, er mulighederne for kompetenceudvikling gode.

 

Vi er et kontor, hvor vi giver hinanden tid og plads til sparring men også til at dele, hvad end det nu er, du er fuld af lige netop den givne dag. Mål- og Økonomistyring tilbyder:

 

  • Engagerede og imødekommende kollegaer, der er gode til at vidensdele og sparre med hinanden.

  • En ambitiøs kultur, som vægter fagligheden højt og med mål om at levere viden og arbejdsgange, der gør hverdagen mindre kompleks at navigere i.

  • Fælles kontormiljø, hvor der både er ro til at arbejde og rum til at grine sammen.

  • Fleksible arbejdsforhold, der sikrer god balance mellem arbejdsliv og familieliv.

  • Gode muligheder for at styrke din ekspertviden med kompetenceudvikling.

  • Spændende og komplekse problemstillinger der næppe gør en arbejdsdags kedelig.

 

 

Kontoret beskæftiger pt. 23 medarbejdere, hvoraf ca. to tredjedele arbejder med økonomirelaterede opgaver og resten med ledelsesinformation.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes tiltrådt 1. april 2019 eller tidligst muligt.

 

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

 

Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.

 

Hvis du vil vide mere

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Kontorchef Jakob Amtorp på 4185 5515 eller fuldmægtig Kristian Mikkelsen på 6177 1755.

 

Ansøgning

Klik på søg jobbet nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

 

Ansøgningsfristen er 17. februar 2019.

 

Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 21. og 26. februar2019.

 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.

 

Om os

Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.

 

Hvis du vil vide mere om Sundhed og Omsorg, opfordrer vi dig til at gennemgå online mini-kurset Velkommen Ombord på Aarhus Kommunes Kursusportal. Kurset er lavet til nye medarbejdere og præsenterer dig for vores organisation, strategi og centrale temaer. Bliver du inviteret til samtale, forventer vi, at du som en del af din forberedelse har gennemført kurset. Kurset tager cirka en halv time. For at kunne tilmelde dig og gennemgå kurset skal du oprette dig som bruger af Kursusportalen med dit cpr-nummer. Du finder Kursusportalen på https://aak.plan2learn.dk

 

Hvis du har problemer med at oprette dig, kan du hente hjælp i vejledningen

https://aarhuskommune.sharepoint.com/:b:/s/IntranetDocumentSite/Ef-mlBuvKtxPsLmW-7bQGBcBnKEf6Uph__rY1yqCpkqElA?e=C0d5L0

 

Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

 

I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus kommune.

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles om du er leder eller medarbejder håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement

 

https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads

Del dette job

Kontakt
Aarhus Kommune - Sundhed og Omsorg
Rådhuset, Rådhuspladsen 2
8000 Aarhus C
Kontakt
Rådhuset, Rådhuspladsen 2
8000 Aarhus C
Danmark
Arbejdssted
-----------
Afdeling
---------
Praktisk information
Oprettet
24-01-2019
Udløber
17-02-2019
Kviknummer
LJA-70030488
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Analyse, Politik og samfund, Supplychain
Ansøg nu
Lignende job

Spesialenheten for politisaker

reMarkable

Del dette job

Virksomhedsinformation

Aarhus Kommune - Sundhed og Omsorg

Adresse
Rådhuset, Rådhuspladsen 2
8000
Aarhus C
Danmark
Praktisk information
Oprettet
24-01-2019
Udløber
17-02-2019
Kviknummer
LJA-70030488
Jobtype
Fuldtid
Fag
Analyse, Politik og samfund, Supplychain
Beliggenhed