Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldmægtig til udvikling af Ejendomsadministrationen i Københavns Kommune

Københavns Kommune

København, Storkøbenhavn

Indrykket
14-05-2019

Vil du være med til at driftsoptimere og udvikle administrationen af én af Danmarks største ejendomsporteføljer?  

 

I Københavns Ejendomme og Indkøb søger vi en fuldmægtig til Ejendomsadministrationen, hvor vi forestår administrationen af hele Københavns Kommunes ejendomsportefølje på knap 2,6 mio. m2. Vi sikrer, at der er styr på bl.a. kontraktforhold, lejebetalinger, forbrugs- og driftsregnskaber og systemunderstøttelsen heraf.

 

Vi har implementeret et nyt, SAP-baseret økonomisystem, et nyt FM-system med lejemålsstyring og vi skal snart integrere vores ejendomsadministrative fagsystem med statens fælles debitorsystem. Med andre ord er vi i Ejendomsadministrationen midt i en spændende tid med både tilpasning af eksisterende processer og fokus på driftsoptimering ved udvikling af nye arbejdsgange. Derfor søger vi i Ejendomsadministrationen en nysgerrig og talstærk fuldmægtig, som sætter en ære i at driften fungerer, samtidig med at fokus på udvikling af området bevares. 

 

Ejendomsadministrationen består af 25 medarbejdere fordelt på tre teams. Personaleansvaret for alle medarbejdere ligger hos ejendomsadministrationschefen, men ansvaret for den løbende, faglige opgaveløsning ligger hos kontorets tre teamkoordinatorer. Den vakante stilling er i Team Tværgående, der består af ni gode medarbejdere, som forestår de opgaver, der har en tværgående karakter, såsom dataejerskab, økonomikørsler og systemunderstøttelse. 

 

Opgaver 

Som fuldmægtig i Team Tværgående vil du varetage både dine egne, selvstændige arbejdsopgaver og bidrage til opgaveløsningen af fælles opgaver på tværs af teamet, samtidig med at du skal deltage i projekter på tværs af Ejendomsadministrationen i forlængelse af vores systemmæssige udviklingsprojekter. Konkret vil din opgaveportefølje blandt andet bestå af de følgende opgaver

  • Udarbejdelse af refusionsopgørelser ved salg af ejendomme mv.

  • Bearbejdning af de offentlige ejendomsvurderinger af kommunens ejendomme 

  • Dataindsamling til afdelingens KPIer 

  • Udvikling af stamdatastruktur, datavask og generel systemunderstøttelse 

 

Din profil 

Vejene til stillingen kan være mange og både den nyuddannede såvel som den mere erfarne kandidat vil komme i betragtning.

 

Det vigtigste for os er, at du har 

  • en relevant økonomisk uddannelse (f.eks. cand.merc., cand.polit.) og en veludviklet talforståelse 

  • gode kommunikations- og samarbejdsevner og lyst til at arbejde tværgående med projekter 

  • et naturligt flair for systematik, proaktivitet og omhyggelighed 

  • indgående erfaring med Excel og databearbejdning 

  • evnen til at fordybe dig i et komplekst fagområde og proaktivt opsøge viden 

  • lyst til og mod på at drifte såvel som udvikle administrationen af Københavns Kommunes Ejendomsadministration 

 

I Ejendomsadministrationen skal du være med til at løfte en bred palette af specialiserede opgaver i krydsfeltet mellem det ejendomsadministrative og det økonomifaglige område, og vi forventer derfor ikke, at du kan agere ekspert på din opgaveportefølje fra første færd. Derimod forventer vi, at du har en systematisk, grundig og nysgerrig tilgang til den oplæring, som dine dygtige kolleger vil give dig, så vi sammen kan arbejde på at optimere vores processer og sikre optimal administration af Københavns Kommunes ejendomsportefølje. 

 

Vi tilbyder

Hos os kan du sætte din faglighed i spil i en stilling og i et miljø med højt fagligt niveau. I Ejendomsadministrationen får man stort handlerum til at udvikle og udføre opgaverne, da vi tror på ansvarliggørelse gennem uddelegering og ledelsesmæssig opbakning og feedback. 

 

Du får spændende opgaver med en af Danmarks største ejendomsporteføljer, og du får mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag med en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejds- og privatliv. Du får engagerede og dygtige kolleger, som fokuserer på at samarbejde om løsningerne, udvikling og tværfaglig vidensdeling. Din arbejdsdag vil være varieret med masser af fart på, og du vil have løbende kontakt med kunder og kolleger. 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.

 

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flextid. Vi har en uformel tone i et åbent og livligt storrumskontor. 

 

Tiltrædelsesdato er snarest muligt eller senest den 1. august 2019

 

Mere information

Hvis du har spørgsmål eller andet, kan du kontakte ejendomsadministrationschef Laura Togsverd-Madum på 4044 8924.

 

Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag 12. juni 2019

 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25. Der vil indgå tests i rekrutteringsforløbet. 

 

 

Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum 

Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

 


Del dette job

Kontakt

Københavns Kommune

Adresse 1
Borups Allé 177
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
14-05-2019
Udløber
12-06-2019
Kviknummer
LJA-73357161
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Politik og samfund, Økonomi og regnskab
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune

Adresse
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Praktisk information
Indrykket
14-05-2019
Ansøgningsfrist
12-06-2019
Kviknummer
LJA-73357161
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Administration, Politik og samfund, Økonomi og regnskab
Beliggenhed