Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldmægtig til Kompetencesekretariatet

Kompetencesekretariatet

København, Storkøbenhavn

Indrykket
18-01-2022

Er du udviklingsorienteret, analytisk stærk og har du gode formidlingsevner? Vil du arbejde med analyser, ledelsesbetjening og administrative opgaver? Så er et job som fuldmægtig i Kompetencesekretariatet måske noget for dig.

 

Kompetencesekretariatet er de statslige overenskomstparters fælles sekretariat for kompetenceudvikling. Sammen arbejder vi for at rådgive statslige arbejdspladser om kompetenceudvikling og for at medfinansiere statslige medarbejderes kompetenceudvikling. Alle vores tilbud er finansieret af den statslige overenskomst. Vi er et mindre sekretariat, hvor hver dag er forskellig. Fælles for vores opgaver er, at vi arbejder tæt sammen for at nå vores mål, og vi vil gerne invitere dig med på holdet.

 

Om stillingen

Stillingen som fuldmægtig er placeret i administrationsteamet, som varetager en bred vifte af opgaver herunder ledelses- og udvalgsbetjening, besvarer henvendelser fra ansøgere, gennemfører tværgående analyser samt udviklings- og it-projekter og har ansvaret for administration, økonomstyring og strategisk styring.

 

Som fuldmægtig i administrationsteamet får du en udfordrende og travl hverdag i et spændende og ambitiøst miljø, hvor udvikling spiller en central rolle. Du får selvstændige ansvarsområder og en stor kontaktflade med både kollegaer og vores kunder, leverandører, de statslige overenskomstparter og medarbejdere i Skatteministeriets koncern. 

 

Dine opgaver vil primært ligge inden for disse fire hovedområder:

  • Ledelsesbetjening og forberedelse af møder i politiske udvalg (ledelsesinformation, notater og analyser af store datamængder, referater og mødeplanlægning)

  • Strategisk udvikling og styring af administrationen og underliggende processer herunder driften af Den Statslige Kompetencefond

  • Controlling, opfølgning på stikprøver og tilsyn med udbetalinger fra fonden mm. 

  • Ad hoc opgaver inden for administrationens samlede opgaveportefølje herunder eksempelvis it-udvikling, databehandling og analyser og samarbejde med Skatteministeriets departement.

 

Din endelige opgaveportefølje vil blive sammensat under hensyntagen til dine og dine nærmeste kollegers kompetencer og interesser. Fælles for opgaverne er, at de stiller store krav til såvel selvstændig opgavevaretagelse som til at kunne skabe resultater i tæt samspil med ledelse, kollegaer og samarbejdspartnere.

 

Om dig

Vi forventer, at du har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse, og at du derudover:

  • Skriver godt og er god til at kommunikere mundtligt

  • Er analytisk skarp, har interesse for økonomi og en god dømmekraft

  • Du tænker kreativt og byder gerne ind med egne ideer og løsninger og går ikke på kompromis med kvaliteten

  • Du tager ansvar og udviser engagement i tilgangen til at skabe resultater i god dialog med relevante interessenter

  • Du har god politisk tæft og indsigt i samfundsudviklingen

  • Du kan være nyuddannet eller måske har du 1-3 års erfaring fra tidligere jobs.

 

Vi tilbyder

En spændende og alsidig hverdag med stor mulighed for selv at præge jobbet. Et godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og et kollegialt fællesskab med en uformel tone og god stemning. Et job i en visionær og ambitiøs organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling og hvor du får gode muligheder for faglig udvikling. Du bliver ansat på fuldtid som fuldmægtig og indplaceret efter statens overenskomst med Akademikerne

 

Om os

Kompetencesekretariatet rådgiver statens arbejdspladser om kompetenceudvikling og varetager administrationen af Den Statslige Kompetencefond, som åbnede i 2019. I 2022 skal vi blandt andet implementere den nye overenskomst OK21 i tæt dialog med parterne på det statslige arbejdsmarked, videreudvikle vores it-system og evaluere Den Statslige Kompetencefond. Du kan læse mere om os på: https://kompetenceudvikling.dk/kompetencesekretariatet.

 

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning samt CV og relevant dokumentation via dette link senest den 9. februar.

 

Vi forventer at gennemfører samtaler i uge 8. Tiltrædelse 1. april 2022 eller efter nærmere aftale.

 

Du er velkommen til at kontakte sekretariatschef Anne-Kathrine Mandrup på 25569919, fuldmægtig Lasse Højmark Petersen på 61827028 eller fuldmægtig Svante Thygesen på 61827029.

 

Du kan læse mere om os på https://kompetenceudvikling.dk/kompetencesekretariatet.

 

Ansøgningsfrist

09-02-2022

 

Hjemmeside

www.kompetenceudvikling.dk

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Kompetencesekretariatet

Adresse 1
Kristen Bernikows Gade 4, 4. sal
1105 København K
Danmark
Adresse 2
Kristen Bernikows Gade 4, 2. sal
1105 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
18-01-2022
Udløber
09-02-2022
Kviknummer
LJA-83245617
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Akademisk arbejde, Analyse og information, Jura, HR og personale, Konsulent og rådgivning, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Kompetencesekretariatet

Adresse
Kristen Bernikows Gade 4, 2. sal
1105
København K
Danmark
Praktisk information
Indrykket
18-01-2022
Ansøgningsfrist
09-02-2022
Kviknummer
LJA-83245617
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Akademisk arbejde, Analyse og information, Jura, HR og personale, Konsulent og rådgivning, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Beliggenhed