Vil du være med til at styrke erhvervsuddannelser og unges livsbetingelser i Europa? Og drømmer du om dygtige og passionerede kollegaer, og en arbejdsplads med højt til loftet? Så læs med her:
I uddelingsområdet European Youth and Education støtter vi unge europæeres overgang til uddannelse og arbejde, med særligt fokus på erhvervsuddannelser og udsatte unge. Vi uddeler ca. DKK 150 mio. årligt til projekter i primært Tjekkiet, Slovakiet, Ungarn, Polen, Italien og Frankrig. De primære bevillingsmodtagere er erhvervsskoler og NGOer. Læs mere her.
Vi søger en erfaren kollega, som både har arbejdet med at rådgive (uddannelses)projekter i europæisk sammenhæng og har et godt gen for it-understøttede administrative processer.
Sammen med dine kolleger i teamet, kommer du til at følge projekterne fra vugge til krukke.
Dine opgaver vil blandt andet være:
-
Projektbesøg og løbende opfølgning på projekternes økonomi og faglige progression
-
Opsøgende arbejde i forhold til ansøgermiljøer og dialog med ansøgere
-
Håndtering af ansøgningsprocesser, herunder sekretariatsbetjening af faglig komite og bestyrelse
-
Løbende udvikling af administrative processer og videndelingsaktiviteter mv.
Vi er et nyt og entusiastisk team, der stadig er i gang med at udvikle processer og arbejdsgange for uddelingsområdet, og der er gode muligheder for at præge jobbet og arbejdsopgaverne. Du skal regne med en del (kortere) rejseaktivitet, da du jævnligt skal ud og besøge projekter og potentielle ansøgere.
Du bliver samtidig en del af Villum fondens og VELUX FONDENs fælles sekretariat i Søborg. Så du får i tilgift ca. 70 engagerede kolleger, med meget forskellige fagligheder, hvilket giver innovative vinkler på arbejdsopgaverne og sjove samtaler over frokostbordet.
Vores forventninger til dig:
Udover en relevant akademisk uddannelse forventer vi, at du har:
-
Erfaring med projektstøtteordninger og administration af uddannelsesprojekter eller lignende i europæisk sammenhæng
-
Stærk administrativ flair for it-understøttede administrative systemer
-
Erfaring med at arbejde selvstændigt og opsøgende med udviklingsprocesser og netværk, gerne i international sammenhæng
-
Erfaring med at styre processer godt i land på en inddragende og respektfuld måde
-
En flydende pen og stærke sproglige kompetencer i både dansk og engelsk
-
Gerne også solid viden om erhvervsuddannelsesområdet nationalt og internationalt
Som person er du åben, nysgerrig og god til at samarbejde, og du har en god forståelse for kulturelle forskelles betydning og andres interesser og behov.
Ansøgningsfristen er søndag den 15. december 2024.
Vi forventer at holde 1. samtaler den 7., 8, & 9. januar og 2. samtaler den 22. januar 2025. Mellem 1. og 2. samtale, vil der være en logisk test og personlighedsprofil.
Forventet ansættelse pr. 1. marts 2025. Send din ansøgning og CV mv. via linket "Ansøg" på denne side.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddelingschef Nicolas Schunck på tlf. 24 46 82 97 eller programdirektør Agi Csonka på tlf. 20 14 05 45. Læs mere på vores hjemmeside.