Har du lyst til at sætte det enkelte FOA-medlem i centrum?
Har du en positiv indstilling og værdier som tillid, ansvarlighed, empati, respekt og professionalisme, så er du måske vores nye medarbejder, som står parat til at yde service til vores medlemmer og tillidsvalgte i en travl hverdag.
Du skal have et afklaret forhold til fagbevægelsen.
Dine primære arbejdsopgaver bliver:
-
sagsbehandling, forhandling og aftaleindgåelse inden for FOAs område
-
rådgivning til medlemmer og tillidsvalgte i ansættelsesforhold, løn- og arbejdstidssager på det kommunale, regionale og private område
-
samarbejde med sektorformænd og tillidsvalgte
-
ad hoc-opgaver på tværs i afdelingen
Vores ønsker til dig er, at du:
-
er serviceminded, venlig og imødekommende
-
har gode forhandlingsevner
-
er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
-
besidder IT-kundskaber på brugerniveau og kan arbejde i Excel og Word
-
har erfaring fra lignende arbejdsområde, HR-afdeling eller en politisk styret organisation
-
kan omsætte jura til praksis
-
mestrer at arbejde i en uforudsigelig hverdag
-
ser muligheder og løsninger frem for begrænsninger
-
er positiv og har let til smil
Du skal både kunne arbejde selvstændigt og samarbejde med dine kolleger. Du skal være god til at planlægge og kunne have mange bolde i luften samtidigt.
Da vi er en mindre FOA-fagforening, skal du forvente afløsning på andre arbejdsområder såsom pasning af vores reception mm. Vi løfter i fællesskab.
Vi forventer, at du kan stille egen bil til rådighed til møder/samtaler ud af huset. Km-godtgørelse afregnes efter statens takster.
Vi tilbyder dig:
-
et alsidigt, spændende og meningsfuldt job
-
en arbejdsplads med en uformel omgangstone, med dygtige og engagerede kollegaer
-
en god introduktion til arbejdet via sidemandsoplæring og relevante kurser
-
mulighed for faglig og personlig kompetenceudvikling
-
37 timers arbejdsuge inkl. frokost, 6 ugers ferie, 1 ekstra FOA-uge
-
lønnen er løntrin 41 i løntabellen aftalt mellem KL og KTO
Vi holder til i nyt hus på Granhøjvej 18, Silkeborg.
Du kan have mødeaktivitet uden for normal dagarbejdstid.
Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Formand Ulla Gram på mobil 24 98 87 06.
Ansøgningsfrist: fredag den 13. december 2024 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler: torsdag den 19. december 2024.
Frist:
13-12-2024, 12:00
Kontaktperson:
Ulla Gram
Afdelingsformand
Jobkategori:
Faglig konsulent
Region:
Midtjylland