Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

En studentermedhjælper til analyser, controlling og databehandling for indkøb og udbud i Koncernindkøb

Region Hovedstaden

Hillerød, Nordsjælland

Indrykket
24-01-2019

Er du interesseret i at arbejde med analyser, controlling og data og er du klar til at udnytte en unik chance for at opbygge erhvervsrelevante kompetencer?
Vi har brug for en studentermedhjælper, der har gode analytiske kompetencer, har sans for detaljer og kan arbejde struktureret med større datasæt i Excel.

Om stillingen
Du vil få mulighed for at indgå i et lærerigt samarbejde med højt kvalificerede kollegaer inden for indkøbsområdet, hvor du vil blive introduceret til en række af arbejdsværktøjer; Excel, VBA, Access, SharePoint og SAP til understøttelse af indkøbsprocesser og indkøbsanalyser af forskellig art.

Du vil få en udfordrende, alsidig og til tider hektisk hverdag og du vil skulle løse opgaver af forskellig karakter, hvor du både vil have behov for at trække på dine analytiske og kommunikative kompetencer.

Kan du koble dine færdigheder og teoretiske forståelse til virkelighedens udfordringer? Og er du klar til at gribe en unik chance for at udvikle dine kompetencer i samarbejde med nogen af de bedste inden for indkøbsområdet? Så kan du være den studentermedhjælper, vi søger i Koncernindkøb i Region Hovedstaden.

Som studentermedhjælper skal du i samarbejde med dine øvrige kolleger i Region Hovedstadens indkøbsafdeling hjælpe til med klargøring af data til udbud, udarbejde og præsentere rapporter, samt kontrollere at leverandørerne overholder aftalte priser.

Du vil få en grundig oplæring i udførelsen af de relevante opgaver.

Hvem er vi?
Vi er en af Danmarks største indkøbsafdelinger med ca. 100 udbudsforretninger årligt, en omfattende kontraktportefølje på mere end 1.800 kontrakter og et indkøbspotentiale på ca. 12 milliarder kroner.

Koncernindkøb er en enhed i Center for Økonomi. Koncernindkøb består af tre sektioner: Strategisk Indkøb I & II, samt Kontrakter & Forretningsstøtte. Samlet set er vi ca. 52 medarbejdere, som arbejder dedikeret med udbud, indkøb og indkøbsrelaterede opgaver. Stillingen som studentermedhjælper er ledig i sektionen Kontrakter & Forretningsstøtte, hvor du vil blive tilknytte Analyseteamet.

I Kontrakter & Forretningsstøtte er vi 15 contract managers, der har ansvar for driften af og opfølgningen på regionens kontraktportefølje, herunder opgaven med at implementere og gøre regionens kontrakter tilgængelig for regionens brugere gennem vores SAP økonomi-, indkøbs- og logistiksystem. Ydermere er vi to produktsygeplejersker og fire analyse- og udviklingskonsulenter, som bistår med produktviden, analyser, udvikling af IT-værktøjer samt ledelsesrapportering.

Vi arbejder professionelt med alle aspekter af indkøbsprocessen og stræber kontinuerligt efter at udvikle og optimere vores bidrag til opgaveløsningen i forretningen.

Er du vores nye kollega?
Du vil i forbindelse med løsningen af nogle af opgaverne få berøringsflader til forskellige medarbejdere i Koncernindkøb og dele af forretningen, ligesom du kan have kontaktflader til leverandører og andre samarbejdspartnere.

Vi har en forventning om, at du:

  • har flair for talbehandling og gode IT-kompetencer, herunder især excel-kompetencer
  • har gode samarbejdsevner, men også kan arbejde selvstændigt med konkrete opgaver
  • er analytisk og nysgerrig i din tilgang til arbejdet
  • er systematisk og omhyggelig i din løsning af opgaverne
  • tager ansvar for dine opgaver og er god til at følge dem til dørs
  • har blik for detaljen uden at miste overblikket
  • finder det spændende at gå i kødet på nye opgaver og hurtigt evner at sætte dig ind i dem
  • er mødestabil
Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse og gerne mindst et år henne i dit uddannelsesforløb.

Løn- og ansættelsesforhold
Du vil blive ansat som studentermedhjælper med en ugentlig arbejdstid på 15-20 timer, som skal lægges inden for normal arbejdstid, men vi er fleksible i forhold til eksamensperioder og lign.

Arbejdssted er på Regionsgården i Hillerød, Kongens Vænge 2.

Du vil blive aflønnet i henhold til gældende overenskomst for administrations- og IT-personale.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Analysekonsulent Jens Riis på tlf. 38 66 58 33 eller Chef for Kontrakter og Forretningsstøtte Troels Hjelm Hirshals på tlf. 5120 5563.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er den 18. februar 2019 kl. 12.

Du ansøger ved at uploade CV, ansøgning samt uddannelsesbevis i vores e-rekrutteringssystem.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne efter ansøgningsfristen.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Del dette job

Kontakt
Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2A
3400 Hillerød
Tlf
22246165
Kontakt
Tlf
51205563
3400 Hillerød
Danmark
Arbejdssted
-----------
Afdeling
---------
Praktisk information
Oprettet
24-01-2019
Udløber
18-02-2019
Kviknummer
LJA-70030492
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration, Analyse
Ansøg nu
Lignende job

Spesialenheten for politisaker

reMarkable

Del dette job

Virksomhedsinformation

Region Hovedstaden

Adresse
Kongens Vænge 2A
3400
Hillerød
Tlf 22246165
Praktisk information
Oprettet
24-01-2019
Udløber
18-02-2019
Kviknummer
LJA-70030492
Jobtype
Studenterjob
Fag
Administration, Analyse
Beliggenhed