Har du mod på at skabe gode aftaler på tværs af en hel kommune? Så har vi i Herlev Kommune en spændende og udviklende stilling som udbudskonsulent til dig.
Du vil blive en del af afdelingen for Indkøb og Udbud, der er en del af kommunens centrale Stab for IT, Personale og Økonomi. Her vil du med den ene hånd indhente tilbud og gennemføre udbud sammen med dine dygtige kollegaer. Med den anden hånd vil du skulle hjælpe andre dele af organisationen med at lykkes i deres indkøbs- og udbudsopgaver.
Om os
Sammen med dine fire kollegaer er du den, der skal sikre, at Herlev Kommune indgår aftaler, der lever op til gældende lovgivning, og rammer det bedste kryds mellem den højeste kvalitet og bedste pris. Den grønne dagsorden skal vi sammen styrke, så fx beregning af totalomkostninger og cirkulær økonomi er discipliner, der skal blive en naturlig del af den måde, vi arbejder med aftaler.
Dine opgaver vil blandt andet blive at:
-
gennemføre indkøb - både gennem udbud og tilbudsindhentninger.
-
have dialog med leverandører og brugere gennem hele processen fra kontrakterne indgås over implementering til kontraktstyring.
-
rådgive ledere og konsulenter i hele kommunen om udbud, tilbudsindhentning og kontrakter.
-
udvikle vores udbuds- og kontraktskabeloner.
-
udarbejde indkøbsanalyser.
Kort sagt har vi brug for en dygtig og alsidig udbudskonsulent, der med fast afsæt i et stærkt arbejdsfællesskab kan arbejde bredt inden for vores felt.
Hvem er du?
Du bliver en vigtig sparringspartner for dine kollegaer i teamet, og du skal være med til at udvikle det gode samarbejde i organisationen og i de tværkommunale indkøbsfællesskaber, vi er en del af. Vi forestiller os, at du er på specialkonsulentniveau.
Du skal have kendskab og praktisk erfaring med tilbuds- og udbudsloven. Derudover forventer vi, at du:
-
er engageret og har en åben tilgang til alle opgaver.
-
har gode kommunikative evner og kan formidle dine budskaber på en letforståelig måde.
-
kan gennemføre små som store udbud - herunder EU-udbud - sammen med dine kollegaer på tværs af organisationen.
-
arbejder struktureret og har gode analytiske og metodiske kompetencer.
-
har flair for såvel tal som det udbudsjuridiske sprog og er en habil IT-bruger med kendskab til Excel.
-
har en relevant samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse.
Du vil have en ekstra fordel, hvis du har erfaring med entrepriseret, tekniske udbud og udbud efter grundsalgsbekendtgørelsen. Vi ser også meget gerne en ekstra jurist i vores team, men erfaring kan kompensere for det.
Vi tilbyder
-
Et godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok.
-
Plads til gode idéer og nytænkning.
-
Et tæt samarbejde med kollegaer på tværs af hele organisationen.
-
Relevant kompetenceudvikling og efteruddannelse.
-
En god kantineordning.
-
Frivillig forsøgsordning i 2023, hvor man kan holde flexfri hver 2. fredag.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 12. februar 2023. Samtaler planlægges gennemført i slutningen af uge 7 og eventuelt 2. samtale i uge 8.
Har du spørgsmål?
Du kan få mere at vide om stillingen hos leder af afdelingen for Indkøb og Udbud, Flemming Hansen, på 2148 6909.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har send ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe med spam / uønsket post.
Stillingsbetegnelse:
Udbudskonsulent
Ansøgningsfrist:
12. februar 2023
Afdeling:
Indkøb og Udbud
Stillingstype:
Fuld tid
Jobkategori:
Administration og Sagsbehandling
Kontaktperson:
Flemming Hansen
Telefonnummer:
21 48 69 09