Gem annonce

Dygtig udbudskonsulent til Herlev Kommune

Herlev Kommune

Herlev, Storkøbenhavn

Indrykket
05-08-2022

Har du lyst til et spændende og udviklende job i Herlev Kommune inden for udbud og indkøb, så er det dig, vi har brug for. Jobbet er på fuld tid og til besættelse hurtigst muligt.

Du bliver en del af teamet Udbud og Indkøb i kommunens centrale stab for IT, Personale og Økonomi. Teamet er forankret i afdelingen Budget, Analyse og Indkøb, hvor du sammen med dygtige kolleger skal hjælpe hele organisationen med at lykkes i deres indkøbs- og udbudsopgaver.

I teamet for Udbud og Indkøb skal du sammen med tre kolleger være med til at sikre, at Herlev Kommune indgår aftaler, der lever op til gældende lovgivning og til den bedste pris og højeste kvalitet. Vi har stort fokus på, at vores indkøb skal være bæredygtige og grønne og skal i gang med at styrke denne dagsorden i en ny indkøbs- og udbudsstrategi.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Gennemførelse af EU-udbud og øvrige tilbudsindhentninger
  • Indgåelse af kontrakter samt implementering og opfølgning på kontrakter i dialog med brugere og leverandører
  • Rådgivning om udbud, tilbudsindhentninger og kontrakter
  • Udvikling af kontraktstyring


Du bliver en vigtig sparringspartner for dine kolleger i teamet, og du skal være med til at udvikle det gode samarbejde i organisationen og i de tværkommunale indkøbsfællesskaber, vi er en del af.

Din profil
Vi søger en dygtig og alsidig udbudskonsulent, som ønsker at indgå i et stærkt arbejdsfællesskab. Du skal have kendskab og praktisk erfaring med tilbudsloven og
udbudsloven, og vi ser gerne, at du har erfaring med entrepriseret og tekniske udbud. Kendskab til IT-udbud og SKIs IT-aftaler vil ligeledes blive betragtet som en fordel.

Vi forventer, at du: 

  • Arbejder struktureret og har gode analytiske og metodiske kompetencer
  • Har flair for tal og er en habil IT-bruger med kendskab til Excel
  • Har gode kommunikative evner og kan formidle dine budskaber på en letforståelig måde
  • Er initiativrig, engageret og har en åben tilgang til alle opgaver
  • Har et positivt livssyn og værdsætter et fagligt og socialt fællesskab med kolleger
  • Kan gennemføre små som store udbud (herunder EU-udbud) sammen med dine kolleger på tværs af organisationen
  • Har en relevant uddannelse, fx som cand.jur. eller cand.merc.jur.


Vi tilbyder 

  • Et godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok
  • En arbejdsplads med en uformel og fri omgangstone
  • Plads til gode ideer og nytænkning
  • Et tæt samarbejde med kolleger på tværs af organisationen
  • Relevant kompetenceudvikling
  • En god kantineordning


Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Herlev Kommune indhenter straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Du kan få mere at vide om jobbet hos stabschef for Budget, Analyse og Indkøb, Kristina Lambrecht på telefon 30 18 23 63 eller mail Kristina.Lambrecht@herlev.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal modtage din ansøgning senest søndag den 4. september. Samtaler planlægges gennemført i uge 37 og evt. 2. samtale i uge 38.

Ansøgning
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam/uønsket post.

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

Vi udvikler den kommunale service med udgangspunkt i, at alle medarbejdere har et ansvar for helheden samt modet og kompetencerne til at træffe beslutninger. Vi skaber et Herlev i fremgang, som fortsat er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke vedbliver med at bidrage til at løfte de svage, og hvor progression for borgerne er fundamentet i vores tiltag og ydelser.

 

Herlev Kommune  Herlev Bygade 90, 2730 Herlev  Tlf. 4452 7000  herlev@herlev.dk

 

 

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Alternativ adresse



Praktisk information
Oprettet
05-08-2022
Udløber
04-09-2022
Kviknummer
LJA-83902060
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, økonomi og regnskab, Handel, indkøb og transport, Jura, HR og personale, Konsulent og rådgivning
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Herlev Kommune

Adresse
Herlev Bygade 90
2730
Herlev
Danmark
Praktisk information
Indrykket
05-08-2022
Ansøgningsfrist
04-09-2022
Kviknummer
LJA-83902060
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Finans, økonomi og regnskab, Handel, indkøb og transport, Jura, HR og personale, Konsulent og rådgivning
Beliggenhed
Gem annonce