Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig konsulent til det private område i Djøf

Djøf

København, Storkøbenhavn

Indrykket
23-05-2023

Dine arbejdsopgaver spænder bredt fra individuel rådgivning og sparring til undervisning og oplæg. Du vil blive ansat i afdelingen for Privatansatte, og du vil opleve både at have egne ansvarsområder og arbejde tæt sammen med resten af afdelingen om fælles indsatser.

 

Privatansatte består af 21 medarbejdere og forhandlingschefen.

 

Du skal sammen med os lykkes med at

  • skabe værdi for det enkelte medlem

  • lytte aktivt til det enkelte medlems behov, når du rådgiver i sager om ansættelse, løn, eller når du indgår aftaler om fratrædelse eller afsked

  • besvare spørgsmål i Djøfs Rådgivningscenter fra medlemmer om deres løn- og ansættelsesvilkår

  • inspirere og bidrage med ny viden til medlemmer, når du holder oplæg på arbejdspladser

  • udvikle afdelingens drift og understøtte, at vi kommer godt i mål med de tværgående strategiske indsatser.

Det vil være fint, hvis du kan krydse nogle af de her af

  • du har en relevant juridisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse

  • du har erfaring med og lyst til at rådgive om løn- og ansættelsesvilkår

  • du kommunikerer godt både mundtligt og skriftligt

  • du arbejder selvstændigt og forstår samtidig vigtigheden af at samarbejde i et team

  • du er udadvendt, effektiv og professionel i din kontakt

  • du kan udvise fleksibilitet i dit arbejdsmønster - fra et medlem i telefonen til et oplæg på et gå-hjem-møde.

Som konsulent i Privatansatte kan vi bl.a. tilbyde dig

  • ansvar for ansættelseskontrakter, hvor du giver råd og sparring til alt fra nye kandidater til øverste direktører

  • forhandling og indgåelse af aftaler om afsked

  • at forhandle overenskomster på de store private arbejdspladser

  • en udadvendt stilling, hvor du bruger din ekspertise som underviser på lønforhandlingskurser

  • at deltage i arbejdspladsmøder

  • udviklingsprojekter i afdelingen og tværgående i huset.

Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling

Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?

 

Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej. 

 

Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.

Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.

 

Som ansat i Djøf kan du glæde dig til

  • attraktive løn- og ansættelsesvilkår

  • stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder

  • et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden

  • god lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have

  • et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden

  • en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer

  • betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning

  • andre attraktive vilkår - fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, frihed til børns sygedage, omsorgsdage mm.

  • mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet

  • ekstra fridage og fri på udvalgte dage i året

  • et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold

  • at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst

  • at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.

Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.

 

Det med småt

Stillingen er fuldtid med 37 timer om ugen inkl. frokostpause og start 1. august 2023 eller snarest muligt.

 

Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i gældende aftaler.

 

Lyder det som et match?

Er du endnu ikke helt sikker og har brug for mere viden, kan du kontakte forhandlingschef Charlotte Thaning på telefon 33 95 99 14.

 

Er du allerede overbevist, sender du din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.

 

Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest mandag den 5. juni 2023. Vi forventer at holde første samtaler i uge 24 med testforløb og anden samtaler i uge 25.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Djøf

Adresse 1
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Tlf
33 95 97 00
Adresse 2
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
23-05-2023
Udløber
05-06-2023
Kviknummer
LJA-84801782
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Forskning og undervisning, Jura, HR og personale, Kommunikation og medier, Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Djøf

Adresse
Gothersgade 133
1123
København K
Danmark
Tlf: 33 95 97 00
Praktisk information
Indrykket
23-05-2023
Ansøgningsfrist
05-06-2023
Kviknummer
LJA-84801782
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Forskning og undervisning, Jura, HR og personale, Kommunikation og medier, Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Beliggenhed