Har du et stærkt servicegen, sans for detaljen og trives med administrative opgaver - og kan arbejde selvstændigt? Så kan dette være dit nye studiejob.
Vi søger en studerende, som med et stærkt servicegen kan bidrage til og støtte vores travle afdeling. Ud over et spændende studiejob får du indsigt i medlemmernes karriereveje, jobskifte og arbejdsmarked. Du bliver en del af Djøfs Karriere og Erhverv, der tilbyder workshops og kvalificeret sparring og rådgivning om karriereudvikling og jobskifte til Djøfs medlemmer. Vi faciliterer også aktiviteter, hvor vores medlemmer møder virksomheder i alle størrelser. Derudover driver vi et Djøf Business Community for dem, som har planer om at starte egen virksomhed eller har planer om at ville arbejde som selvstændig.
Du skal sammen med os lykkes med at
-
besvare medlemshenvendelser over telefon og på mail
-
booke medlemmer til karrieresamtaler med afdelingens konsulenter og henvise til relevante tilbud
-
bidrage til den administrative drift af workshops og aktiviteter samt følge op, når aktiviteter er gennemført. (F.eks. følge op på deltagerantal, bekræftelsesmails, forplejning med mere)
-
udarbejde data om deltagere på arrangementer og samtaler
-
diverse ad hoc opgaver.
Der er tale om et alsidigt job med mange og varierende opgaver.
Vi klapper i hænderne, hvis du kan krydse nogle af de her af
Vi forestiller os, at du som minimum har nogle år tilbage på dit studie. Det kan være, at du læser på CBS, kommunikation, HR, jura, sociologi eller statskundskab. Derudover ser vi gerne at du kan genkende dig selv i følgende
-
er god til at samarbejde og har service i dit dna
-
har en god og vedholdende sans for detaljer og struktur, også når der er travlt
-
er god til at lytte og sætte dig ind i medlemsbehov
-
kan yde service over telefon
-
trives i et uhøjtideligt miljø, hvor høj faglighed, medlemsfokus og professionalisme er drivet
-
trives med at arbejde i Excel
-
har høj grad af integritet og fortrolighed, som er påkrævet.
Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?
Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.
Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af. Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.
Som studerende i Djøfs Karriere og Erhverv kan vi tilbyde dig
-
studie- og erhvervsrelevant erfaring
-
et job i et spændende og fagligt miljø, hvor du får mulighed for at få indblik i karriereudvikling og jobskifte
-
mulighed for at blive en del af et professionelt team, der p.t. består af 15 konsulenter, 2 koordinatorer og 3 studerende, hvilket giver god mulighed for at skabe et stort netværk.
Som ansat i Djøf kan du glæde dig til
-
fed lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
-
en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer
-
mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
-
ekstra fridage og fri på udvalgte dage i året
-
betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
-
andre attraktive vilkår - fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, børns sygedage, omsorgsdage mm.
-
et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold
-
at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst
-
at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er 15 timer inkl. frokostpause med start 1. februar 2024 eller snarest muligt. Timerne vil som udgangspunkt ligge i tidsrummet mellem kl. 8.30 og 16.00, mandag til fredag. Dine arbejdsdage kan planlægges ud fra dit studieskema.
Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Du bliver månedslønnet, og timelønnen er 163,33 kr.
Lyder det som et match?
Er du endnu ikke helt sikker, kan du kontakte karrierekoordinator Ann-Christina Møller på 33 95 99 28 eller acm@djoef.dk.
Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest tirsdag den 5. december. Vi forventer at holde samtaler fredag d. 8. december.
I Djøf arbejder vi på at skabe et inkluderende og mangfoldigt arbejdsmarked. Derfor anonymiserer vi din ansøgning, og ansættelsesudvalget bliver ikke præsenteret for dit navn, køn, alder eller billede. Hjælp os med at fokusere på dine færdigheder og dit potentiale ved at undlade disse oplysninger i dit CV og ansøgning.