Vi tilbyder et relevant studiejob til dig, der har et stærkt servicegen, sans for detaljen og trives med administrative opgaver og samtidig ønsker at indgå i en afdeling, som arbejder professionelt med medlemmernes karriereudvikling, jobskifte og arbejdsmarked.
Vi søger en studerende, som med et stærkt servicegen og interesse for karriereudvikling og jobskifte kan supportere og støtte vores travle afdeling. Ud over et spændende studiejob får du indsigt i medlemmernes karriereveje, jobskifte og arbejdsmarked. Du bliver en del af Djøfs Karriere og Erhverv, der tilbyder workshops og kvalificeret sparring og rådgivning om karriereudvikling og jobskifte til Djøfs medlemmer. Vi faciliterer også aktiviteter, hvor djøfere møder virksomheder i alle størrelser. Og vi driver et Djøf Business Community for dem, der har planer om at starte egen virksomhed eller vil arbejde som selvstændige og vil møde succesfulde selvstændige/iværksættere og lære af deres erfaringer.
Du skal sammen med os lykkes med at
-
Supportere driften af medlemshenvendelser over telefon og på mail.
-
Visitere medlemmer til relevante tilbud og karrieresamtaler.
-
Supportere driften af workshops og aktiviteter og f op, når aktiviteter er gennemført - fx følge op på deltagerantal, bekræftelsesmails, forplejning mm.
-
Udarbejde data om deltagere på arrangementer og drift.
-
Diverse ad hoc-opgaver.
Der er tale om et alsidigt job med mange og varierende opgaver.
Vi klapper i hænderne, hvis du kan krydse nogle af de her af
Det kan være, at du læser på CBS, kommunikation, HR, jura, sociologi eller statskundskab. Det vigtigste er imidlertid, at du har nogle år tilbage af studiet og
-
er god til at samarbejde og har service i dit dna
-
har en god og vedholdende sans for detaljer og struktur, også når der er travlt
-
er god til at lytte og sætte dig ind i medlemsbehov
-
kan yde service over telefon
-
trives i et uhøjtideligt miljø, hvor høj faglighed, medlemsfokus og professionalisme er drivet
-
trives med at arbejde i Excel
-
har høj grad af integritet og fortrolighed, som er påkrævet.
Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?
Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.
Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.
Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.
Som studerende i Djøfs Karriere og Erhverv kan vi tilbyde dig
-
studie- og erhvervsrelevant erfaring
-
et job i et spændende og fagligt miljø, hvor du får mulighed for at få indblik i karriereudvikling og jobskifte
-
mulighed for at blive en del af et professionelt team, der p.t. består af 15 konsulenter, 2 koordinatorer og 3 studerende, hvilket giver mulighed for at skabe et stort netværk.
Som ansat i Djøf kan du glæde dig til
-
fed lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
-
en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer
-
mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
-
ekstra fridage og fri på udvalgte dage i året
-
betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
-
andre attraktive vilkår fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, børns sygedage, omsorgsdage mm.
-
et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold
-
at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst
-
at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er 15 timer inkl. frokostpause med start 1. oktober 2022 eller snarest muligt. Timerne vil som udgangspunkt ligge i tidsrummet mellem kl. 8.30 og 16.00, mandag til fredag. Dine arbejdsdage kan planlægges ud fra dit studieskema.
Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Du bliver månedslønnet, og timelønnen er 160,33 kr.
Lyder det som et match?
Er du endnu ikke helt sikker, kan du kontakte karrierekoordinator Ann-Christina Møller på 33 95 99 28 eller acm@djoef.dk.
Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest mandag den 15. august kl. 9.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 34.