Vil du være vores næste karrierekonsulent? Du får hver dag mulighed for at gøre en forskel for medlemmer, der har et arbejdsliv i bevægelse.
Vi er en kompetent og engageret afdeling, hvor du både skal være selvkørende og mestre samarbejde. Vi har meget kontakt til medlemmerne, og opgaverne er individuelle karrieresamtaler og karrierewebinarer og -workshops. Jobindholdet vil blive tilpasset ud fra dine kompetencer.
Du skal sammen med os lykkes med at
-
rådgive og sparre individuelt med medlemmet om trivsel, mening og udvikling i job og karriere, så det matcher medlemmets behov
-
rådgive og sparre med det enkelte medlem om jobskifte fx i karrierestarten eller første lederjob, ligesom du rådgiver individuelt om medlemmets ansøgning/CV og jobsamtale
-
holde karrierewebinarer og -workshops om fx udvikling og mening i karrieren, jobskifte samt trivsel og balance i et hybridt, fleksibelt arbejdsliv
-
gennemføre webinarer og workshops om job, karriere og trivsel skræddersyet til studerende
-
forbedre og udvikle redskaber og ydelser, der matcher medlemmernes forskellige behov - både analoge og digitale redskaber/tilbud
-
rådgive via Zoom og telefon samt holde webinarer og workshops via Zoom, analogt eller hybridt.
Vi klapper i hænderne, hvis du kan krydse nogle af de her af
-
motiveres af at rådgive og sparre og har talent for det samt har fokus på medlemmets behov
-
er en engageret og kompetent formidler og facilitator, der kan involvere medlemmer
-
har kendskab til djøfernes job- og karrieremuligheder især i den private sektor
-
er akademiker med erfaring inden for karriereområdet eller HR, gerne fra private virksomheder
-
har et højt drive, er selvkørende og god til at komme i mål med dine opgaver
-
har god organisationsforståelse og har kendskab til karriereretninger, og hvordan disse påvirker valg og handlinger
-
bygger relationer og strukturerer opgaver
-
arbejder service-, resultat- og forretningsorienteret
-
har gennemslagskraft og kan skabe tillidsfulde relationer
-
erfaring med at holde samtaler og facilitere webinarer i Zoom eller tilsvarende platform
-
er dygtig til engelsk - især mundtligt.
Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?
Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.
Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.
Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.
Som karrierekonsulent i Djøfs Karriere og Erhverv kan vi tilbyde dig
-
et fagligt inspirerende miljø med rig mulighed for at opbygge gode samarbejdsrelationer i og uden for afdelingen
-
en unik mulighed for at indgå i et team med 18 ambitiøse og fagligt dygtige holdspillere med forskellige kompetencer og erfaringer
-
et spændende job, hvor du er med til at præge Djøfs udvikling og få strategien til at leve
-
et fagligt udfordrende miljø, hvor du udvikler dig professionelt, fagligt og personligt
-
et stærkt og professionelt fællesskab i Djøf med en bred palette af produkter, engagerede og kompetente medarbejdere og rige netværksmuligheder
-
mulighed for at opbygge relationer til nogle af vores 108.000 karrieremindede, udviklings- og resultatorienterede medlemmer.
Som ansat i Djøf kan du glæde dig til
-
attraktive løn- og ansættelsesvilkår
-
god lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
-
god balance mellem arbejde og fritid samt et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden
-
en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer
-
mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
-
op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året
-
betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
-
andre attraktive vilkår - fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, frihed til børns sygedage, omsorgsdage mm.
-
at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst
-
at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er fuld tid med 37 timer om ugen inkl. frokostpause og start 1. august 2023.
Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.
Lyder det som et match?
Er du endnu ikke helt sikker, kan du kontakte karrierechef Gert Nielsen på telefon 23 31 90 93.
Er du allerede overbevist, sender du din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest onsdag den 31. maj 2023 kl. 9.00. Vi forventer at holde første samtaler i uge 23 med testforløb og anden samtaler i ugerne 24 og 25.