Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Djøf søger erfaren Product Owner

Djøf

København, Storkøbenhavn

Indrykket
04-07-2022

Velkommen til Djøfs afdeling Digitalisering, som har ansvaret for vores digitale brugerrejser. Vi består af 3 tværfaglige agile teams med både udviklere, UXere, Scrum Mastere samt test- og kvalitetsspecialist som alle arbejder efter Scrum. Din hovedopgave bliver at hjælpe et af de agile teams med at udvikle nye, spændende digitale løsninger for Djøfs 107.000 medlemmer.

 

Du skal sammen med os lykkes med at

  • sikre, at behov fra Djøfs medlemmer og den interne forretning bliver mødt af en MVP-tilgang

  • afklare, hvordan brugerrejser på tværs af Djøf kan opnås via digitale løsninger i samarbejde med afdelingens Product Manager

  • prioritere opgaver så backloggen er værdiskabende og relevant samt sikre, at den er transparent for forretningen

  • sikre balancen mellem værdiskabende nyudvikling, optimering af eksisterende produkter og den løbende håndtering af diverse driftsopgaver.

Du er en holdspiller med PO-erfaring og et agilt mindset, som kan krydse flere af disse punkter af

  • Tidligere arbejdet med digital produktudvikling til web, mobil og app.

  • Erfaring med at arbejde i en agil organisation baseret på Scrum og forstår og behersker de forskellige events.

  • Erfaring som Product Owner og kender til de redskaber, der ligger i rollens værktøjskasse fx brugen af userstories, refinement af disse og afholdelse af reviews med teamet.

  • God til at skabe relationer på tværs af fagligheder og er vant til at arbejde tværorganisatorisk.

  • Er resultat- og handlingsorienteret og anvender data som et vigtigt grundlag for dine prioriteringer og beslutninger.

  • God til at kommunikere klare mål for succes i både en forretningsmæssig og teknisk kontekst.

  • Proaktiv og kan holde hovedet koldt i en foranderlig og kompleks dagligdag. 

Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling

Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde. Det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.

 

Din nye arbejdsplads

Du kan se frem til at udfolde dine evner i lækre lokaler i hjertet af København lige ved Nørreport Station, når du altså ikke arbejder hjemmefra, for fleksibilitet er selvfølgelig en helt naturlig del af vores hverdag. Du får 24 gode kolleger med specialer på tværs af digital udvikling.

 

Vi har det rigtigt godt sammen, hvilket hænger sammen med, at to af vores vigtigste værdier netop er trivsel og rummelighed. Hos os er der virkelig plads til alle. Vi øver os i at være modige og eksperimenterende. Og vi vil meget gerne åbne os endnu mere mod omverdenen for at hente inspiration, viden og teste nye ting af. Derfor samarbejder vi bl.a. også med forskellige eksterne samarbejdspartner, der kan bidrage til at holde os skarpe og være med til at sikre, at den digitale udvikling løftes til nye højder.

 

Vi er med andre ord i gang med en spændende udvikling, og vi vokser. Nu mangler vi bare at få dig med om bord.

 

Som ansat i Djøf kan du glæde dig til

  • stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder

  • god balance mellem arbejde og fritid samt et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden

  • attraktive løn- og ansættelsesvilkår

  • mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet

  • op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året

  • betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning

  • et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold

  • at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst

  • en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer

  • at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund

  • andre attraktive vilkår -  fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, børns sygedage, omsorgsdage mm.

 

Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.

 

Det med småt

Stillingen er fuldtid på 37 timer inkl. frokostpause med tiltrædelse snarest muligt eller med start til august. Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133 og Nørre Voldgade 106, København. Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.

 

Lyder det som et match?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Scrum Master Ulrik Scmeltz Noringriis, uln@djoef.dk eller 50 57 01 23, eller chef for Digitalisering og IT Lucille Fonnesbech på luo@djoef.dk.

 

Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.

 

Vi holder samtaler, når vi er tilbage fra ferie omkring den 8. august og tager løbende kandidater ind til en samtale.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Djøf

Adresse 1
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Tlf
33 95 97 00
Adresse 2
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
04-07-2022
Udløber
31-08-2022
Kviknummer
LJA-83790269
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT, web og teknologi, Kommunikation og medier, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Djøf

Adresse
Gothersgade 133
1123
København K
Danmark
Tlf: 33 95 97 00
Praktisk information
Indrykket
04-07-2022
Ansøgningsfrist
31-08-2022
Kviknummer
LJA-83790269
Jobtype
Fuldtid
Kategori
IT, web og teknologi, Kommunikation og medier, Strategi og udvikling
Beliggenhed