Ønsker du at levere digitale produkter ud fra filosofien sooner, safer, happier i samarbejde med et agilt team? - så bliv en del af et af vores tværfaglige udviklingsteams.
Velkommen til Djøfs afdeling Digitalisering, som har ansvaret for vores digitale brugerrejser. Vi består af 3 tværfaglige agile teams med både udviklere, UXere, Scrum Mastere samt test- og kvalitetsspecialist som alle arbejder efter Scrum. Din hovedopgave bliver at hjælpe et af de agile teams med at udvikle nye, spændende digitale løsninger for Djøfs 107.000 medlemmer.
Du skal sammen med os lykkes med at
- Sikre at behov fra Djøfs medlemmer og den interne forretning bliver mødt af en MVP-tilgang.
- Afklare hvordan brugerrejser på tværs af Djøf kan opnås via digitale løsninger i samarbejde med afdelingens Product Manager.
- Prioritere opgaver så backloggen er værdiskabende og relevant samt sikre, at den er transparent for interessenter.
- Sikre balancen mellem værdiskabende nyudvikling, optimering af eksisterende produkter og den løbende håndtering af diverse driftsopgaver.
Holdspiller med PO-erfaring og et agilt mindset, som kan krydse flere af disse punkter af
- Du har tidligere arbejdet med digital produktudvikling til web, mobil og app.
- Du har erfaring med at arbejde i en agil organisation baseret på Scrum og forstår og behersker de forskellige events.
- Du har erfaring som Product Owner og kender til de redskaber, der ligger i rollens værktøjskasse fx brugen af userstories, refinement af disse og afholdelse af reviews med teamet.
- Du er god til at skabe relationer på tværs af fagligheder og er vant til at arbejde tværorganisatorisk.
- Du er resultat- og handlingsorienteret og anvender data som et vigtigt grundlag for dine prioriteringer og beslutninger.
- Du er god til at kommunikere klare mål for succes i både en forretningsmæssig og teknisk kontekst.
- Du er proaktiv og kan holde hovedet koldt i en foranderlig og kompleks dagligdag.
Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde. Det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.
Din nye arbejdsplads
Du kan se frem til at udfolde dine evner i lækre lokaler i hjertet af København lige ved Nørreport station, når du altså ikke arbejder hjemmefra, for fleksibilitet er selvfølgelig en helt naturlig del af vores hverdag. Du får 24 gode kolleger med specialer på tværs af digital udvikling.
Vi har det rigtigt godt sammen, hvilket hænger sammen med, at to af vores vigtigste værdier netop er trivsel og rummelighed. Hos os er der virkelig plads til alle. Vi øver os i at være modige og eksperimenterende. Og vi vil meget gerne åbne os endnu mere op mod omverdenen for at hente inspiration, viden og teste nye ting af. Derfor samarbejder vi bl.a. også med forskellige eksterne samarbejdspartner, der kan bidrage til at holde os skarpe og være med til at sikre, at den digitale udvikling løftes til nye højder.
Vi er med andre ord i gang med en spændende udvikling, og vi vokser. Nu mangler vi bare at få dig med om bord.
Som ansat i Djøf kan du glæde dig til
- stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder
- god balance mellem arbejde og fritid samt et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden
- attraktive løn- og ansættelsesvilkår
- mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
- op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året
- betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
- et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold
- at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst
- en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer
- at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er fuldtid på 37 timer inkl. frokostpause med tiltrædelse snarest muligt eller med start til august. Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.
Lyder det som et match?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Product Owner Malene Lyng Mejding på mlm@djoef.dk eller 24 46 22 88 eller chef for Digitalisering og IT Lucille Fonnesbech på luo@djoef.dk eller 30 63 53 12.
Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest mandag den 16. maj 9.00. Vi forventer at holde første samtaler i uge 20 med testforløb og anden samtaler i uge 21.