Sammen med medarbejderne i Medlemsservice og kolleger på tværs af Djøf driver og udvikler den kommercielle chef organisationens fremtidige medlemsvækst ved at engagere nye og eksisterende medlemmer og studerende, udvikle relevante fordele og tilbud og ved at levere rigtig god medlemsservice.
Ved at målrette og digitalisere ydelser og services og derved i endnu højere grad imødekomme medlemmernes forventninger til organisationen, ønsker Djøf at tiltrække og fastholde medlemmer og realisere en højere nettotilvækst i medlemsantallet.
Et vigtigt omdrejningspunkt i indfrielsen af potentialet og opnåelsen af organisationens strategiske og økonomiske målsætninger er afdelingen, Medlemsservice, som sammen med husets øvrige afdelinger tegner medlemmernes indgang og adgang til den gode oplevelse af Djøf.
Du får ansvaret for Medlemsservice, der består af i alt ca. 40 medarbejdere fordelt på fire indsatsområder: Studielivsteamet med 4 fuldtidsmedarbejdere og 15 studerende (juniorkonsulenter, der er tilknyttet studiesteder), Partnerskaber med 1 medarbejder, Medlemsadministration og Telemarketing med ca. 10 medarbejdere samt et Forsikringsteam med 8 medarbejdere sidstnævnte teams har hvert en fagteamleder med ansvar for den daglige koordinering af opgaver.
Sammen skal vi lykkes med at
-
fastholde den nuværende positive medlemsvækst og gennemføre en fokuseret indsats for at fastholde og tiltrække nye yngre medlemmer
-
udvise synlig ledelse og sikre motivation, forandringsparathed og høj medarbejdertilfredshed
-
skabe en stærk og motiverende kultur på tværs af teams
-
udvikle nye innovative tilbud til medlemmerne i samspil med hele organisationen til fordel for både medlemmer og organisationen som helhed
-
initiere og gennemføre relevante analyser af produkter, medlemmer og markeder, som muliggør faktabaserede beslutninger og initiativer.
Vi glæder os til at høre fra dig, hvis du kan krydse hovedparten af nedenstående punkter af
-
kommerciel forretningsudvikling, konceptualisering og drift - herunder produktstyring, digitalt salg og markedsføring
-
optimering af kunderejser og den gode kundeoplevelse over for differentierede kundesegmenter
-
at lede, udvikle og drive en datadrevet salgs- og serviceorganisation inden for BTC - herunder erfaring med ledelse/træning af tilsvarende salgsteams og ledelse af viden-medarbejdere
-
fra for eksempel organisationsverdenen, forlags- eller mediebranchen, abonnementsvirksomhed, oplevelsesindustrien eller lignende
-
Dansk og engelsk på forhandlingsniveau
-
Relevant akademisk baggrund, fx fra CBS (cand.merc. eller lignende)
Og hvis du
-
Er en empatisk og dygtig leder, som kan prioritere, delegere, inspirere og motivere via en åben, inkluderende og dialogbaseret ledelsesstil
-
Kan skabe følgeskab, begejstring, klarhed og fællesskab om den strategiske og kommercielle linje indadtil i afdelingen og udadtil i organisationen
-
Har stærke relationelle kompetencer og ser samarbejde og opgaveløft på tværs af organisationens mange specialkompetencer som en klar fordel
-
Er struktureret og dygtig til at lede og bringe viden i spil på tværs af organisationen og i netværk
-
Har god forståelse for den samlede proces, bidrager konstruktivt til chef- og ledergruppe og er en naturlig holdspiller, som evner at inspirere sine omgivelser - tænker én organisation fremfor silo
-
Forstår at udvikle en forretnings- og salgsorienteret kultur, med empati, engagement, godt humør og solide kommunikative evner
-
Er udadvendt, robust og har god personlig gennemslagskraft
-
Er troværdig og i besiddelse af politisk tæft.
Bliv en del af et Djøf, der lægger vægt på udvikling
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?
Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives, udvikler os individuelt og som organisation, og at der er balance mellem arbejde og fritid. En arbejdsplads, hvor det, der driver vores fællesskab, er, at vores medlemmer står så stærkt som muligt, så de kan gribe de muligheder og tackle udfordringer, som måtte opstå undervejs i arbejdslivet og karrieren.
Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.
Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.
Som kommerciel chef for Medlemsservice kan vi tilbyde dig
-
Et fagligt inspirerende miljø med rig mulighed for at opbygge gode samarbejdsrelationer i og uden for Medlemsservice
-
Et spændende job inden for medlemsservice og salg, der skal sikre, at Djøf når sine ambitiøse vækstmål med høj medlemstilfredshed
-
En central rolle som sparrings- og samarbejdspartner for din direktør og med chefkolleger i huset
-
Gode muligheder for personlig udvikling og fleksibilitet i jobbet
-
En arbejdsplads med et stærkt fokus på medlemmerne.
Som ansat i Djøf kan du glæde dig til
-
attraktive løn- og ansættelsesvilkår
-
stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder
-
fed lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
-
god balance mellem arbejde og fritid samt et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden
-
en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer
-
mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
-
op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året
-
betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
-
andre attraktive vilkår - fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, børns sygedage, omsorgsdage mm.
-
at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er på fuld tid med start snarest muligt. Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Du bliver aflønnet på individuelle vilkår efter kvalifikationer og med udgangspunkt i relevante aftaler.
Lyder det som et match?
Nordic Headhunting bistår Djøf med rekrutteringsprocessen, og hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Birgitte Rasmussen på bra@nordicheadhunting.dk / 28 90 85 27.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden senest fredag den 26. august 2022.