Kan du forbinde salgslogikker med værdien af fagligt fællesskab? Kan du arbejde med medlemsdata, målrette indsatser og identificere nye potentialer i en medlemsorganisation?
Konstruktørforeningen søger en organiseringskonsulent, der med drive og forretningsforståelse kan få vores organiserings- og fastholdelsesindsatser til at spille endnu bedre sammen - såvel i det digitale som det fysiske møde.
Dine opgaver
Du bliver en del af området Politik & Kommunikation, og en central drivkraft i vores organiserende arbejde af både studerende og uddannede bygningskonstruktører. Din nye hverdag vil blandt andet bestå af at:
-
Planlægge og gennemføre organiseringskampagner og fastholdelsesindsatser med klare mål og resultater i fokus
-
Planlægge, eksekvere og deltage i synlighedsindsatser i forbindelse med studiestart, dimission, messer og andre relevante begivenheder
-
Effektmåle, evaluere og videreudvikle organiseringsstrategier på baggrund af dataindsamling, undersøgelser og analyse i samarbejde med området
-
Udarbejde medlemsstatistikker og tilpasse og udvikle initiativer på baggrund heraf
-
Arbejde med leadgenerering
-
Skabe og styrke relationer til eksterne samarbejdspartnere, herunder uddannelsesinstitutioner, arbejdsgivere og øvrige organisationer
-
Bidrage til at tilrettelægge medlemsrejser, online-kampagner, mailflows og andre organiseringsunderstøttende indsatser
Om dig
Vi søger en engageret, udadvendt og netværksskabende konsulent - meget gerne med baggrund i organisering, salg eller undervisning. Du trives med at tage ansvar og skabe relationer. Du synes det er sjovt at veksle mellem at være på kontoret og ude i marken i forbindelse med medlemsarrangementer.
Derudover håber vi at du:
-
Kan være salgsminded i en ikke-salgsorienteret organisation
-
Er opsøgende, får energi af at tale med mennesker og kan være bannerfører for Konstruktørforeningen
-
Har en god forretningsforståelse og kan være med til at skabe en stærk kobling mellem vores medlems- og kommunikationsindsatser
-
Kan kombinere fysiske hvervekampagner med digitale indsatser
-
Arbejder selvstændigt og struktureret, men er også god til at samarbejde på tværs af både områder og fagligheder
-
Er en god kollega - det er nemlig lige så vigtigt for os som dine kompetencer
Om stillingen
Du bliver det syvende medlem af et stærkt fagligt team i Politik & Kommunikation, hvor godt kollegaskab og samarbejde præger dagligdagen. Du får samtidig samarbejdsflader til vores kolleger i resten af huset.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, gode ansættelsesvilkår og udviklingsmuligheder - og en lækker frokostordning. Stillingen er uden højeste arbejdstid. Tiltrædelse 1. juni 2025 eller efter aftale.
Ansøg
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Politisk chef/Områdechef Rasmus Hammer-Jakobsen på 6051 2399 eller rhj@kf.dk
Send ansøgning og cv ved at trykke på 'Ansøg her' senest mandag den 21. april 2025. Vi modtager kun ansøgninger via dette system. Vi forventer at afholde samtaler den 23. til 28. april 2025.