Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chef for Medlemsservice i Djøf

Djøf

København, Storkøbenhavn

Indrykket
10-01-2020

Djøf har sat nogle ambitiøse vækstmål. Vi søger en engageret og resultatorienteret chef til en afdeling med ansvar for både at tiltrække nye medlemmer og for at fastholde eksisterende medlemmer. Med reference til direktionen får du en vigtig rolle i vores organisation, hvor et relativt nyt fokusområde skal videreudvikles.

 

Jobbet

Som chef for Djøfs Medlemsservice får du ansvaret for at udvikle Djøfs strategi for medlemsservice/salg, loyalitet og salgskoncepter i samarbejde med organisationens forskellige ydelsesafdelinger, så Djøf naturligt bliver den foretrukne organisation for nye medlemmer. Sammen med medarbejderne i afdelingen sørger du for at skabe øget værdi for det enkelte medlem.

 

Du skal

  • Kunne arbejde systematisk med salg og salgsprocesser og udvikle koncepter med effekt.

  • Kunne behovsafdække, generere, udnytte og konvertere leads; især i forhold til studerende og private medlemmer, som er Djøfs primære vækstsegmenter.

  • Udvikle tiltag og kampagner digitalt og analogt, der konverterer ikke-medlemmer til medlemmer.

  • Professionalisere og videreudvikle Djøfs mange kontaktpunkter gennem blandt andet nye salgskoncepter og metoder, som afspejler medlemmernes behov på tværs af produkter og medlemssegmenter.

  • Videreudvikle Djøfs kontante fordele og loyalitetsprogrammer for at tiltrække og fastholde medlemmer.

  • Videreudvikle Danmarks bedste forsikringstilbud til Danmarks bedste medlemsgruppe.

  • Udarbejde ledelsesrapportering om salgsaktiviteter og nøgletal mv.

  • Lede og udvikle et team, der telefonisk varetager indmeldelser og medlemsforespørgsler, opbygge et salgsteam og videreudvikle et eksisterende team af konsulenter og juniorkonsulenter, der arbejder med Djøfs indsats mod erhvervsaktive og studerende.

 

Din profil

  • Solid og dokumenteret salgserfaring fra en B2C servicevirksomhed med excellent kundeservice samt krævende og differentierede kundesegmenter.

  • Du er strategisk og konceptuelt velfunderet med et kommercielt mindset og altid med kunden/medlemmet i centrum.

  • Du evner at udvikle og eksekvere salgsstrategier og handlingsplaner, men har også forståelse for Djøf som forening.

  • Personligt er du vedholdende, og du går efter succes parret med evnen til at arbejde i netværk og at opbygge stærke relationer internt i organisationen.

  • Du er god til at kommunikere og har en god organisationsforståelse og situationsfornemmelse.

  • Du er tålmodig og synes, det er spændende at være en del af Djøfs mere kommercielle rejse.

  • Du har en videregående uddannelse og gerne erfaring fra organisationsverdenen, forsikring, abonnementsvirksomhed eller lignende.

 

Som leder har du mangeårig erfaring, er involverende og empatisk. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse af videnmedarbejdere.

 

Du er helhedsorienteret og stærk på tværfagligt samarbejde, så relationerne med afdelingerne for Marketing og Kommunikation, Medlemsservice og ydelsesafdelingerne fungerer optimalt. Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden. Du er en relationsbygger, har gennemslagskraft og gode kommunikative evner. Erfaring både fra den offentlige og den private sektor er også et plus.

 

Vi tilbyder

  • Et spændende job inden for medlemsservice og salg, der skal sikre, at Djøf når sine ambitiøse vækstmål med høj medlemstilfredshed.

  • En central rolle som sparrings- og samarbejdspartner for din direktør og med chefkolleger i huset.

  • Gode muligheder for personlig udvikling og fleksibilitet i jobbet.

  • En arbejdsplads med et stærkt fokus på medlemmerne.

 

Vilkår

Løn og pension efter kvalifikationer.

 

Djøf har tilsluttet sig Charter for mangfoldighed.

 

Spørgsmål om jobbet kan rettes til senior consultant Jesper Christiansen, Marcher Markholt på mail jesper@marchermarkholt.com eller telefon 20 20 37 36. Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads

 

Du kan læse en uddybende jobbeskrivelse her.

 

Ansøgningen

Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.

Din ansøgning skal være modtaget senest mandag den 20. januar 2020 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i ugerne 6 og 9.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Djøf

Adresse 1
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Tlf
33 95 97 00
Adresse 2
Gothersgade 133
1123 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-01-2020
Udløber
20-01-2020
Kviknummer
LJA-78829862
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Ledelse, Salg og markedsføring, Strategi og udvikling
Ansøg nu
Lignende job

Universitetet i Oslo

Universitetet i Oslo

Universitetet i Oslo

Del dette job

Virksomhedsinformation

Djøf

Adresse
Gothersgade 133
1123
København K
Danmark
Tlf: 33 95 97 00
Praktisk information
Indrykket
10-01-2020
Ansøgningsfrist
20-01-2020
Kviknummer
LJA-78829862
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Ledelse, Salg og markedsføring, Strategi og udvikling
Beliggenhed