Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Analytiker til Københavns Ejendomme og Indkøb

Københavns Ejendomme og Indkøb

København, Storkøbenhavn

Indrykket
02-12-2022

Er du god til at se sammenhænge mellem processer, data og systemer?

 

Bliver du motiveret af at understøtte ledelsen i, at træffe strategiske og forretningsmæssige beslutninger, på et oplyst økonomisk grundlag?

 

Kan du lide at have en stor kontaktflade, og er du dygtig til at skabe gode relationer?

 

Så er du måske vores nye kollega i Økonomi i Københavns Ejendomme og Indkøb.

 

Københavns Ejendomme og Indkøb (KEID) er en tværgående koncernenhed i Københavns Kommune forankret i Økonomiforvaltningen. Vi har ansvar for ejendoms-, indkøbs- og forsikringsområdet på tværs af kommunen.

 

Om jobbet

Du vil høre hjemme i KEIDs centrale økonomifunktion, hvor dine opgaver vil bestå af understøttelse af en organisation i udvikling. Økonomi følger, i samspil med de ansvarlige fagchefer, op på økonomien på kommunens ejendomsportefølje på mere end 2,6 mio. m, som vi selv står for at rengøre, udleje og vedligeholde. Det kræver, at vi hele tiden optimerer på vores processer og rapportering. Det er her, du kommer ind i billedet.

 

Vi er i gang med at tage næste skridt i vores økonomiske opfølgningsproces, hvor målet er at koble vores nuværende processer og systemunderstøttelse sammen med en rapporteringsløsning, der understøtter forretningens og direktionens behov.

 

Det første år vil dine opgaver primært bestå af at deltage aktivt i udviklingen af opfølgningsprocessen. Du får en vigtig rolle ift. at være bindeleddet mellem økonomikonsulenterne og de forskellige arbejdsfællesskaber. Selvfølgelig i tæt sparring med ledelsen i Økonomi.

 

Vi forventer, at du også kan se dig selv følge op på dit eget hjørne af KEIDs økonomi, og derigennem få et kendskab til den praktiske del af økonomikonsulentrollen. Derudover er der rig mulighed for deltagelse i tværgående udviklingsprojekter. Det er også en tilbagevendende opgave at udvikle og vedligeholde rapporteringsløsninger.

 

I dette job er du en nøglemedarbejder med en stor kontaktflade internt i Økonomi og i forretningen som helhed. Du vil være i en position, hvor du er tæt på ledelsen såvel som dine mange dygtige kollegaer.

 

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse, men hvilken er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har mod på opgaverne og lyst til at udvikle dine kompetencer sammen med os i Økonomi. Du skal gerne have et par års erfaring, men kan også have været i gang i flere år. Vi tilbyder et grundigt introduktionsprogram og en buddy, der vil hjælpe dig med at falde til på arbejdspladsen. Dine ansvarsområder tilpasses løbende efter dine kompetencer og erfaring. For os er det vigtigste, at du kan se dig selv i følgende:

  • Initiativrig og nysgerrig i din tilgang til opgaverne.

  • God til at kommunikere og indgå i dialog med mange forskellige mennesker.

  • Har lyst til at sætte dig ind i vores forretningsområder.

  • Interesse for at arbejde med tværgående processer.

  • Analytiske evner og lyst til at arbejde med tal.

  • Ønsker at skabe relationer både internt i KEID og til samarbejdspartnere i Økonomiforvaltningen og resten af kommunen.

  • Udviklingsorienteret, fleksibel og pligtopfyldende.

  • Kan sætte dig ind i og forstå, hvordan organisationen fungerer.

 

Vi forventer derudover, at du brænder for at udfolde dine talenter og stiller krav til os om, at de videreudvikles.

 

Hvem er vi?

I Økonomi bliver du en del af et stærkt fagligt miljø sammen med ca. 20 kollegaer med en uformel tone. Udover den daglige økonomi- og risikostyring spiller vi en central rolle i forhold til ledelsesinformation, effektiviseringer og forandringsprocesser i organisationen.

 

Vi lægger stor vægt på tværgående samarbejde og arbejdsfællesskaber med henblik på at udvikle styringen af KEIDs økonomi, og ønsker i høj grad, at du sætter dit præg på samarbejdet.

 

Vi tror på ansvarliggørelse gennem uddelegering, så du får et stort handlerum til at udvikle og udføre dine opgaver. Til gengæld sikrer vi ledelsesmæssig opbakning og feedback på opgaveløsningen.

 

Vi tager ansvar for, at du kan indfri dine faglige ambitioner.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Stillingen er på 37 timer om ugen inklusive en halv times frokost og flekstidsordning. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

 

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte chef for Økonomi Kasper Thimgaard på 2624 7671 eller teamkoordinator Peter Lodberg på 2497 9097.

 

Søg via linket senest mandag den 2. januar 2023

 

Du bliver indkaldt til samtaler løbende til og med uge 1, og der vil indgå test af dine analytiske og skriftlige evner.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Ejendomme og Indkøb

Adresse 1
Borups Allé 177
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
02-12-2022
Udløber
02-01-2023
Kviknummer
LJA-84307182
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Analyse og information, Kommunikation og medier, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Ejendomme og Indkøb

Adresse
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Praktisk information
Indrykket
02-12-2022
Ansøgningsfrist
02-01-2023
Kviknummer
LJA-84307182
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Analyse og information, Kommunikation og medier, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Beliggenhed