Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Analyse- og indkøbskonsulent til Center for Økonomi, it og personale i Bornholms Regionskommune

Bornholms Regionskommune

Bornholm, Bornholm

Indrykket
06-07-2018

Del dette job

Kontakt
Bornholms Regionskommune
Ullasvej 23
3700 Rønne
Praktisk information
Oprettet
06-07-2018
Udløber
24-08-2018
Kviknummer
LJA-63092654
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Analyse, IT og web, Økonomi og regnskab

Besættes pr.

01-11-2018

 

I Bornholms Regionskommune har vi stort fokus på indkøb. Gennem udbud, controlling og E-handel søger vi at skabe den bedst mulige økonomi i kommunens indkøb. Effektive indkøb handler om velfærd. Én krone brugt mindre på indkøb er én krone, som kommunen kan bruge på borgernær service.

 

Vil du være med til at sikre, at Bornholms Regionskommune foretager sine indkøb bedst og billigst? Så er du måske den kollega vi søger?

 

Vi søger en ny analyse- og indkøbskonsulent til vores udbud- og indkøbsfunktion, der har lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver. Er du analytisk, serviceorienteret og har flair for IT, er det dig, som vi er på udkig efter.

 

Hvem er vi?

Udbud- og indkøbsfunktionen er normeret til tre konsulenter og hører organisatorisk til i Center for Økonomi, It og Personale. Funktionen varetager en strategisk og tværgående funktion i forhold til kommunens udbud og indkøb. Vi konkurrenceudsætter, forhandler og indgår aftaler, der dækker hovedparten af de anskaffelser af varer og tjenesteydelser, der foretages i Bornholms Regionskommune.

 

Arbejdsopgaver:

Som analyse- og indkøbskonsulent skal du primært foretage analyseopgaver og controlling på udbuds- og indkøbsområdet. Du skal også være med i implementeringen og videreudviklingen af kommunens nye e-handels-, kontraktstyrings- og analysesystem samt udarbejde ledelsesinformation på indkøbsområdet. Stillingen er meget udadvendt både i forhold til samarbejdet med kommunens andre centre og igennem den løbende dialog med leverandørerne.

 

Du kommer derfor til at arbejde med:

 

  • Controlling og analyseopgaver, som fx analyse af data ved kommende udbud, gevinstberegninger og business cases

  • Ledelsesinformation, herunder udarbejdelsen af de halvårlige compliancerapporter samt opbygningen af en månedlig ledelsesinformation på koncern- og centerniveau

  • Kontraktstyring, som analyse af fakturadata, compliancemålinger og opfølgning. Dertil vil der skulle vedligeholdes leverandørkontrakter og indkøbsaftaler i IT-system

  • Samarbejde med og vejledning af decentrale indkøbere i brugen af vores indkøbsaftaler og e-handelssystem.

  • Administrere E-handelssystemet, og dertil forestå undervisning og vejledning af decentrale indkøbere

  • Indgå i interne og eksterne netværk

 

 

Kompetencer og kvalifikationer:

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Du kan være kontoruddannet, have en akademisk uddannelse, være indkøber eller logistik uddannet. Vigtigst er det at:

 

  • Du er analytisk anlagt og er god til at overskue og bearbejde talmateriale til analyseformål

  • Du skal være stærk i IT og på et niveau hvor du kan sikre drift af e-handelssystem og bidrage væsentligt i implementeringen af det nye indkøbssystem

  • Du har gode samarbejdsevner og er stærk i samarbejde på tværs af organisationen

  • Du er udadvendt og har en opsøgende og vedholdende tilgang til opgaverne

  • Du er en god kommunikator, der evner at formidle klart og tydeligt (såvel skriftligt som mundtligt)

  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret i en travl og varieret hverdag

  • Du har et godt og smittende humør, er åben og serviceminded.

 

 

Vi tilbyder et udfordrende, spændende og varieret job med store muligheder for at gøre en forskel i et uhøjtideligt og levende miljø. Du får god faglig og personlig sparring fra kompetente kolleger og mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Du vil få et tæt samarbejde med kolleger på tværs af organisationen og blive en del af en afdeling, hvor der er plads til nytænkning og gode ideer.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse. Der er tale om en fast stilling på fuld tid, med tiltrædelse pr. 1. november 2018.

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via vores rekrutteringsserver, sådan at vi har modtaget den senest den 24. august 2018.

 

Ansættelsessamtaler vil foregå i uge 36 og 37.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af Budget og indkøb Michael Mogensen på tlf. 56924112.

 

Bornholms Regionskommune

Bornholms Regionskommune er en stor organisation med ca. 3.500 medarbejdere, og samtidig en unik kommunal arbejdsplads: Vi udgør en region for sig og arbejder med strategier og projekter, som danske kommuner normalt ikke kan. Vi har ansvar for områder som turisme og erhvervsudvikling, og står selv for internationale samarbejder og EU-programmer. Som den eneste kommune i landet har Bornholm sit eget Vækstforum og egen regional udviklingsplan, og vi har visionære planer for øens fremtid. Ikke mindst drømmen om at skabe et CO2-neutralt samfund baseret på bæredygtig og vedvarende energi.

 

www.brk.dk kan du læse mere om Bornholms Regionskommune.

 

www.brk.dk/taetsammen kan du læse om projekt Tæt sammen, hvor vi sætter fokus på kultur, fælles identitet og samarbejde, ved at beskrive de mange former for samarbejde i 12 fortællinger om regionskommunen.

 

Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm?

Målt på naturscenerier og kulturarv er Bornholm Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden. Vi ved, at potentielle tilflyttere har brug for information, råd og vejledning, og derfor er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm. Han kan bl.a. fortælle, hvordan han kan hjælpe med at skaffe et job til din ægtefælle.

 

Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på http://www.flyttilbornholm.dk/

 

Ansøgningsfrist

24-08-2018 23:59

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Bornholms Regionskommune

Adresse
Ullasvej 23
3700
Rønne
Danmark
Praktisk information
Oprettet
06-07-2018
Udløber
24-08-2018
Kviknummer
LJA-63092654
Jobtype
Fuldtid
Fag
Analyse, IT og web, Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan