Vil du være med til at styrke det danske sundhedsvæsen og skabe værdifuld rådgivning for sygehusledelsen på en arbejdsplads i konstant udvikling? Så har du lige nu mulighed, for at blive en del af holdet i Økonomi og Planlægning.
Holbæk Sygehus er i konstant udvikling. Vi lægger vægt på datadrevet ledelse, og vi har derfor brug for to ambitiøse kollegaer, der har lyst til have en kombination af drifts- og udviklingsopgaver indenfor økonomi, aktivitetsdata og ledelsesinformation.
Om stillingen
Din vigtigste opgave bliver at koordinere, rådgive og vejlede både afdelingsledelser og sygehusledelsen i relation til økonomistyring, kapacitetsudnyttelse og implementering af nye tiltag. Vi er i gang med at udvikle en ny tilgang til arbejdet med ledelsesinformation, og du vil blive en vigtig del af dette arbejde. Du vil få en vigtig i rolle i videreudvikling af ledelsesinformation i Power BI, som skal understøtte afdelingsledelsernes løbende arbejde med at sikre den bedste anvendelse af ressourcerne til gavn for patienterne.
Vi har to ledige stillinger. Du kan være erfaren eller i starten af din karriere. Det vigtigste er, at du har lyst til at lære.
Opgaverne består af
- Arbejde med udvikling og forbedring af ledelsesinformation i Power BI
- Budgetlægning på sygehus- og afdelingsniveau samt løbende tilpasninger
- Løse driftsopgaver i relation til løbende økonomistyring
- Understøtte kliniske afdelinger gennem en kontaktpersonrolle
- Månedlig opfølgning på økonomi og aktivitet
- Rådgivning af afdelinger og sygehusledelsen om tilpasninger samt nye indsatser
- Databehandle og foretage forskellige analyser af sygehusets afdelinger mhp. at skabe udvikling af sygehusets drift, og understøtte afdelingerne bedst muligt
- Databehandle og analyse af sygehusets aktivitet i forhold til identificering af ændringer og mulige forbedringer
- Udarbejde skriftligt materiale og dataudtræk ifm. sagsfremstillinger, ad hoc spørgsmål mm.
- Deltage ad hoc i tværgående arbejdsgrupper
Du får en bred kontaktflade - både internt på hospitalet med de kliniske afdelinger og eksternt ift. Regionshuset samt de andre sygehuse i regionen.
Hvad tilbyder vi?
Du får et spændende og udfordrende job i et engageret miljø, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Du får et alsidigt og afvekslende job med selvstændig kompetence og ansvar.
Du bliver en del af et team på 10 hvor vi går op i, du trives, udfordres og hvor vi spiller hinanden gode. Vi tilbyder en spændende hverdag og hvor vi lægger vægt på at hjælpe dig til at præstere og blive en succes. Afdelingen er præget af en travl hverdag med mange deadlines og sideløbende processer, men der er altid plads til den høje faglighed suppleres af et kollegialt sammenhold præget af humor og godt humør. Du vil få et fantastisk fundament til læring og udvikling.
Vores forventninger til dig
Du kan være cand.oecon, cand.polit, cand.merc eller cand.scient.san.publ. Det kan også være du har en anden baggrund, som du mener vi står og mangler.
Det er vigtigt, du:
- Ønsker at bidrage til fagligheden og det sociale miljø i afdelingen
- Er selvstændig og opsøgende i opgaveløsningen, udadvendt, nysgerrig og udviklingsorienteret
- Kan være ydmyg i samarbejdet med de kliniske afdelinger, men også stå fast, når det kræves og har personlig gennemslagskraft
- Har interesse for at arbejde med store datamængder
- Det er en fordel hvis du har kendskab til Power BI og SQL, men det er ikke et krav
- Har interesse og forståelse for styring
- Er sikker i skrift og tale
Løn- og Ansættelsesvilkår
Vi ønsker at besætte stillingerne d. 1. maj 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tillæg i forhold til kvalifikationer og erfaring.
Ansøgning og information
Hvis du ønsker mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomi og Planlægningschef Pernille Mandrup via e-mail: pman@regionsjaelland.dk eller på mobil 30 46 61 39.
Synes du ovenstående lyder interessant, så send os din ansøgning samt CV og eksamensbevis senest d. 11. marts 2025.
Vi forventer at afholde 1. ansættelsessamtale dag den 18. marts 2025 og 2. ansættelsessamtale fredag den 21. marts 2025.
Vi glæder os til at høre fra dig!