Digitaliseringskontoret i Børne- og Ungdomsforvaltningen har ansvaret for forvaltningens cirka 200 it-systemer. Vi arbejder målrettet på at bruge digitalisering til at skabe forretningsværdi og gøre København til den bedste by for vores børn og unge.
Vi søger to studentermedhjælpere, som har lyst til at prøve kræfter med opgaver inden for GDPR og datasikkerhed.
Om jobbet
Du vil være tilknyttet vores GDPR-team, som står overfor at skulle implementere en lang række initiativer på GDPR-området. Dine opgaver vil fx være:
-
Bidrage til udarbejdelse af risikovurderinger og konsekvensanalyser af kommunens it-systemer
-
Bistå GDPR-teamet med håndteringen af sikkerhedsbrud og indsigtsanmodninger m.m.
-
Opfølgning på logs, bistand til controlling og tilsyn mv.
-
Ad hoc-opgaver, der relaterer sig til GDPR og informationssikkerhed
-
Planlægge og drive mindre projekter og selvstændige opgaver
Du vil desuden kunne få opgaver relateret til kontorets systemportefølje.
Stillingen vil give dig masser af mulighed for at lære om GDPR i en offentlig kontekst samt indsigt i digitalisering og projektledelse, og dine ansvarsområder vil kunne udvikles i takt med, at du lærer opgaverne og arbejdspladsen at kende.
Om dig
Vi forestiller os, at du har gennemført minimum første år på en relevant videregående uddannelse inden for fx. jura, samfundsvidenskab eller digitalisering, men vigtigst er det, at du har en interesse for GDPR.
Vi er på udkig efter studentermedhjælpere, som er engagerede, selvstændige og servicemindede, og som proaktivt byder ind i opgaverne. Du er desuden systematisk, god til at følge procedurer, og du evner at lave solid dokumentation.
Vi tilbyder
Stillingerne indebærer spændende udfordringer i tæt samspil med engagerede og hjælpsomme kolleger i en udviklende enhed i Danmarks største børne- og ungdomsforvaltning.
Du vil få rig mulighed for ansvar, for at arbejde selvstændigt og for at få indflydelse på egne opgaver. Med det afsæt får du en solid ramme for at udvikle vigtige kompetencer inden for GDPR og digitalisering.
Om os
Du bliver en del af Børne- og Ungdomsforvaltningens digitaliseringskontor, Digitalisering og Data, hvor vi arbejder med systemunderstøttelse af forretningsbehovene i forvaltningen. Teamet består af ca. 30 medarbejdere fordelt på fem fagteams: Tekniske systemejere, digitaliseringskonsulenter, it-projektledere, Data Management samt vores GDPR-funktion. Vi har løbende 2-3 studerende, der indgår tæt i den daglige opgaveløsning i flere fagteams.
Vi er et engageret og kollegialt team, der sparrer, videndeler og samarbejder på kryds og tværs af teams og med resten af forvaltningen. Vi har en uformel tone og vægter, at det skal være sjovt at komme på arbejde.
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er gennemsnitligt 15 timer om ugen med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse og hensyn til studiet. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Arbejdspladsen ligger centralt ved Vesterport St. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt.
Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte GDPR-koordinator Toke Morell Neve på 2132 6456 eller GDPR-juniorkonsulent (studentermedhjælper) Rikke Line Bjerrum på 2489 9963.
Søg via linket senest søndag den 2. juni 2024