Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Alsidig generalist med mangeartede opgaver til dagtilbudsområdet

Rudersdal Kommune

Rudersdal, Storkøbenhavn

Indrykket
09-05-2019

Om jobbet

Dagtilbudsområdet i Rudersdal Kommune søger en energisk generalist til at løse tværgående administrative opgaver på området. Det sker i tæt samarbejde med de decentrale ledere, så vi i fællesskab kan sikre de bedst mulige rammer for børn og medarbejdere i kommunens børnehaver og vuggestuer.

Du vil blive ansvarlig for en række vigtige opgaver, der sikrer gode rammer for vores børnehuse, så ledere og medarbejder kan fokusere på deres kerneopgaver. Du skal bl.a. koordinere mindre vedligeholdelsesopgaver i børnehusene samt tilsyn med og udbedringer af husenes legepladser. Du skal også administrere Dagtilbudsområdets frokostordning og får budgetansvar for de nævnte opgaver. Derudover skal du bistå med at implementere den nye kommunikationsplatform, AULA, som får stor betydning for den fremtidige kommunikation mellem forældre og børnehuse.

Der opstår hele tiden nye projektopgaver på dagtilbudsområdet, så stillingsindholdet kan blive justeret undervejs, og du skal have mod på en hverdag, hvor ad-hoc opgaver ofte kommer dumpende.

Din profil

Din profil kan være meget bred, men det vigtigste er, at du er en god generalist, der trives med selv at finde de gode løsninger og processer for opgaver, hvor der jævnligt ikke findes faste arbejdsgange. Du får en stor kontaktflade i og udenfor kommunen, så du skal være god til at samarbejde og opbygge relationer med meget forskellige faggrupper.

Du har erfaring med projektarbejde og har blik for at inddrage interessenter som institutionsledere, andre forvaltninger, eksterne entreprenører, egen ledelse mv. på de rigtige tidspunkter. Du skal også være god til at kunne afgrænse og tilpasse din arbejdsopgaver sammen med din leder.

Du arbejder systematisk, er god til at skrive og har flair for IT. Du kan arbejde med tal og økonomi og kan bruge de grundlæggende funktioner i excel.

Du har en akademisk relevant uddannelsesbaggrund eller erfaring, der kan ligestilles hermed. Du kan have nogle års erfaring fra en offentlig organisation, men dygtige nyuddannede kandidater kan også komme i betragtning.

Derfor skal du vælge os

Jobbet indebærer stor selvstændighed og giver dig mulighed for at blive en nøgleperson, der kan hjælpe de decentrale ledere med at løse konkrete udfordringer, som letter deres dagligdag. De udprægede generalistopgaver giver dig gode forudsætninger og værdifuld erfaring i forhold til en evt. fremtidig ansættelse i en politisk styret organisation. Du bliver en del af Dagtilbuds administrationsgruppe, som er kendetegnet ved et uhøjtideligt arbejdsmiljø, højt fagligt niveau og gode kompetenceudviklingsmuligheder.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer pr. uge og med start hurtigst muligt. Stillingen er tidsbegrænset til 15 måneder fra ansættelsesdatoen.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Om os

Børneområdets administrationsgruppe har i alt 7 medarbejdere, der refererer til den administrative chef. Du vil få et tæt samarbejde med kolleger i resten af Børneområdet. Arbejdspladsen er i Birkerød, men opgaverne vil også indebære jævnlige besøg i børnehuse fordelt i hele kommunen.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor. Samtaler forventes afholdt den 28-29. maj og evt. 2. samtaler i uge 24.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Anders Brems Rasmussen, Administrativ chef

abra@rudersdal.dk

 Tlf.: 46 11 42 56 /  Tlf.: 72 68 42 56
 

Rudersdal Kommune ligger naturskønt i et af Nordsjællands smukkeste områder tæt på skov og mark og med nærhed til sø og hav. Vi har en ambition om at være landets bedste bo-kommune. Vi vil møde kommunens borgere dér, hvor de er, og vi vil gerne finde nye veje sammen.

Del dette job

Kontakt

Rudersdal Kommune

Adresse 1
Øverødvej 2
2840 Holte
Danmark
Adresse 2
Øverødvej 2
2840 Holte
Danmark
Praktisk information
Oprettet
09-05-2019
Udløber
22-05-2019
Kviknummer
LJA-73202859
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Projektledelse, Strategi og udvikling
Ansøg nu
Lignende job

Del dette job

Virksomhedsinformation

Rudersdal Kommune

Adresse
Øverødvej 2
2840
Holte
Danmark
Praktisk information
Indrykket
09-05-2019
Ansøgningsfrist
22-05-2019
Kviknummer
LJA-73202859
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Administration, Projektledelse, Strategi og udvikling
Beliggenhed