Vil du bidrage til udviklingen af den offentlige transport på Sjælland og øerne? Trives du i en travl hverdag, er du struktureret, og kan du skabe fremdrift i aktiviteter på tværs af tre trafikselskaber? Så skal du søge stillingen som sekretariatsmedarbejder i DOT - Din Offentlige Transport.
Om DOT
DOT er et interessentskab mellem Movia, DSB og Metroselskabet, som arbejder med at skabe enkelthed og vækst i den offentlige transport på Sjælland.
DOT er ansvarlig for at sikre, at der udvikles gode kundevente løsninger inden for blandt andet trafikinformation, salg, kundeservice, kommunikation og markedsføring. Arbejdet finder sted i tæt samarbejde med DSB, Movia, Metroselskabet, samt andre centrale aktører i den offentlige transport.
Selskabet er organiseret med en bestyrelse, et sekretariat og en række decentralt forankrede indsatsområder, som planlægger og implementerer tiltag, der bidrager til at gøre den offentlige transport mere enkel og attraktiv for kunderne.
Din dagligdag i DOT
Som sekretariatsmedarbejder bliver du en del af et sekretariat på ca. 10 medarbejdere med meget forskelligartede opgaver. Din opgave bliver først og fremmest at understøtte arbejdet i DOTs indsatsområder, hvor du bidrager til et godt og effektivt tværgående samarbejde i kraft af god planlægning, indsamling af materiale, opfølgning og rapportering på projekter, samt koordinering på tværs af interessenter, indsatsområder og aktiviteter.
Der er tale om en central og udadvendt rolle, hvor du opbygger et bredt netværk i DSB, Movia og Metroselskabet, som du udnytter til at sikre fremdrift i DOTs aktiviteter.
Vi arbejder med en bred portefølje af spændende drift- og udviklingsopgaver, som vi har brug for din hjælp til. Hvis du har interesse for indkøb, udbud, data eller GDPR, vil der derfor være gode muligheder for at præge din opgaveportefølje.
Blandt dine primære arbejdsopgaver er:
- Indsamling og kvalitetssikring af materiale
- Opfølgning på projekter og beslutninger
- Deltagelse på styregruppemøder
- Projektledelse
- Sparring med projektledere og styregruppemedlemmer
Du refererer til sekretariatschefen for DOT
Om dig
Du har erfaring fra en lignende stilling i en politisk styret organisation. Kendskab til den offentlige transport er en fordel, men ikke et krav. Derudover lægger vi vægt på, at du:
- har en relevant videregående akademisk uddannelse
- er stærk til skriftlig kommunikation og ikke bange for tal
- har naturlig sans for at skabe struktur og udvikle processer
- arbejder selvstændigt med blik for både detaljer og deadlines
- er robust med gode samarbejdsevner og godt humør
Vi tilbyder
Vi tilbyder en stilling, hvor du kommer tæt på beslutningerne i den offentlige transport og får en bred indsigt på tværs af organisationer og fagområder, samt mulighed for at bidrage til en række interessante opgaver. Du bliver en del af et lille, men effektivt sekretariat, i en organisation, hvor der er god plads til både faglig og personlig udvikling. Vi har en uhøjtidelig tone og lægger vægt på at hjælpe hinanden, så vi kan komme i mål med vores mange opgaver.
Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør i gennemsnit 37 timer ugentlig med fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv. Du bliver ansat på individuel kontrakt, med løn efter kvalifikationer.
Dit fysiske arbejdssted vil være på Toftegårds Plads i Valby, og du må påregne en del rejseaktivitet i hovedstadsområdet.
Ansøgningsfrist og tiltrædelse
Frist for ansøgning; mandag den 6. februar 2023 med forventet tiltrædelse den 1. april 2023.
Vi forventer at afholde samtaler fra midten/slutningen af uge 6.
Yderligere information
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål, så kontakt sekretariatschef Rune Jon Jensen på telefon 22 46 98 67 eller pr. mail: rjj@dinoffentligetransport.dk
Ansøgning
Ønsker du at søge stillingen, så send din ansøgning og CV via nedenstående link