Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademiker med relevant erfaring som PA for it-direktøren og stabschefen i Koncern IT

Rigspolitiet

Hvidovre, Storkøbenhavn

Indrykket
22-10-2020

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Her er en spændende mulighed for at arbejde med ledelsesstøtte og betjening på topniveau. Hvis du får energi af et job, der kræver selvstændighed, helhedsforståelse og flair for at navigere i en politisk styret organisation, hvor opgaver med kort varsel stiller krav til dine kompetencer, så er du måske den helt rigtige i jobbet, som er en kombination af at være PA for it-direktøren og stabschefen i Koncern IT.

 

Alsidig hverdag som It-direktørens forlængede arm og som stabens centerkoordinator

Du repræsenterer it-direktøren både internt i politiet og udadtil, hvor du yder ledelsesstøtte i form af blandt andet praktiske opgaver, udformning af oplæg og udviklingsopgaver. Helt konkret er nogle af dine opgaver planlægning af møder og arrangementer, koordinering af kalendere, mødeforberedelse, herunder udarbejdelse af dagsordener, præsentationsmateriale, mødemateriale og ledelseskommunikation samt opfølgning og afrapportering på møder og opgaver.

 

Ud over dine opgaver for it-direktøren vil du med faglig reference til stabschefen også fungere som PA/centerkoordinator for Staben i Koncern IT. Staben består af de fire sektioner Policy, Analyse & Styring, Sikkerhed, Sourcing samt Arkitektur & Processer. I denne rolle betjener du Stabens ledermøder, koordinerer sager på tværs af Staben og indgår i organisations- og udviklingsopgaver.

 

Du bliver del af sektionen Policy, Analyse og Styring, som er placeret tæt på it-direktøren og stabschefen. Sektionen har en bred berøringsflade i organisationen og en bred opgaveportefølje inden for forvaltning, ledelsesbetjening, organisationsudvikling og administration. Sektionen består pt. af 8 engagerede medarbejdere med forskellige kompetencer, baggrunde og forudsætninger. Vores kultur er præget af en uhøjtidelig omgangstone, gensidig faglig respekt, sparring og tæt samarbejde i en travl og ofte uforudsigelig hverdag, hvorfor det er afgørende, at du ser dig som en del af sektionen og ønsker at bidrage, hvor der er behov.

 

Du får en afvekslende hverdag med et højt arbejdstempo og varierende opgaver, som i et vist omgang også vil kunne formes afhængigt af dine kompetencer og udviklingsønsker.

 

Ambitiøs akademiker med skarpe formulerings- og koordineringsevner

Du har en relevant akademisk baggrund, fx cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.merc., cand. jur. eller tilsvarende. Du skal have relevant erhvervserfaring gerne fra en politisk styret organisation. Derudover skal du gå til opgaverne med engagement, professionalisme og fokus på høj kvalitet. Du skal være serviceorienteret og være motiveret for hele opgaveporteføljen også de administrative og praktiske dele. Dine skriftlige kompetencer er i top, så du med din skarpe pen kort og præcist fremhæver essensen af tungt materiale, så eksempelvis beslutningsoplæg fremstår overskuelige og i et forståeligt sprog for modtageren. Det er en fordel, hvis du også har evner for formidling i grafisk og illustrativ form.

 

Du trives med at navigere i en travl hverdag, hvor du håndterer mange forskellige problemstillinger på samme tid og hurtigt og præcist udvinder det centrale. Du trives med selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver alt imens du varetager en udadvendt rolle, hvor du naturligt etablerer gode og professionelle samarbejdsrelationer og aktivt opsøger viden, når svarene ikke ligger lige for. Din organisationsforståelse gør, at du kan begå dig på alle niveauer i en organisation med sans for, hvornår der er behov for diskretion og fortrolighed.

 

Derudover har du et løsningsorienteret mindset, og det falder dig naturligt at tage ejerskab og ansvar for dine opgaver. Som person har du et godt overblik og kan koordinere på tværs af fagligheder og ledelseslag, så du kommer sikkert i mål med dine opgaver.

 

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du indplaceres efter kvalifikationer.

 

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

 

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse.

 

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder for Policy, Analyse og Styring, Tobias Aarsø Larsen på tlf. 2362 6830.

 

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

 

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

1. samtale forventes den 09. november og 2. samtale forventes den 12. november 2020.

 

Ansøgningsfrist: 2. november 2020

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Rigspolitiet

Adresse 1
Landlystvej 34
2650 Hvidovre
Danmark
Tlf
33148888
Adresse 2
Landlystvej 34
2650 Hvidovre
Danmark
Praktisk information
Oprettet
22-10-2020
Udløber
02-11-2020
Kviknummer
LJA-81299790
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Akademisk arbejde, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Rigspolitiet

Adresse
Landlystvej 34
2650
Hvidovre
Danmark
Tlf: 33148888
Praktisk information
Indrykket
22-10-2020
Ansøgningsfrist
02-11-2020
Kviknummer
LJA-81299790
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Akademisk arbejde, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed