Forsikring og Risikostyring søger en administrativ studentermedhjælper, der har interesse for jura, økonomi og digitalisering samt ønsker praktisk erfaring med administrative driftsopgaver inden for de forskellige fagområder, som sikrer driften af kommunens selvforsikringsordning
Om jobbet
-
Har du lyst til at blive en del af et nyetableret team og få erfaring med forskellige opgaver i selvforsikringsordningen i landets største kommune, så er jobbet som administrativ studentermedhjælper måske noget for dig. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere, og dine arbejdsopgaver vil primært bestå i at:
-
Besvare henvendelser fra kommunens ansatte
-
Hjælpe med sagsbehandling
-
Hjælpe med økonomiske transaktioner og data
-
Arrangere faglige møder
-
Håndtere kommunikationsopgaver på vores platforme
-
Håndtere IT-rettigheder
-
Diverse ad hoc-opgaver
Om dig
Vi forestiller os, at du læser offentlig administration og har interesse for jura, økonomi og digitalisering. Det er en fordel, hvis du har kendskab til forsikringsbranchen, men det er ikke et krav.
Du skal have mod på at løse forskellige opgaver, som både vil kræve selvstændighed og samarbejdsevner. Du skal tage ansvar for løsning af dine opgaver og have gode skriftlige formuleringsevner samt være indstillet på at arbejde i en politisk styret organisation.
Herudover skal du kunne bevare overblikket i en travl hverdag.
Du må heller ikke være IT-forskrækket, da vi arbejder med egenudviklede it-systemer og de nyeste Microsoft-platforme i vores daglige skadebehandling og controlling.
Som person er du serviceminded, grundig og fleksibel.
Om os
Københavns Kommune er selvforsikrer på flere forsikringsområder, herunder arbejdsskadeområdet. Kommunens enhed Forsikring og Risikostyring har det overordnede ansvar for alle kommunens interne og eksterne forsikringer samt for behandling af kommunens forsikrings- og arbejdsskader. Vi er således kommunens interne forsikringsselskab og skal sikre den økonomisk mest fordelagtige dækning af kommunens aktiver, blandt andet kommunens ca. 50 mia. kr. store ejendomsportefølje og 45.000 ansatte, svarende til landets 10. største arbejdsskadeforsikringsselskab.
Vi er et forholdsvist nyetableret team, der har ambitioner om både høj faglighed og trivsel. Vi prioriterer den faglige udvikling samt en god og fleksibel arbejdskultur med nærværende ledelse.
Forsikring og Risikostyring er en enhed i Københavns ejendomme og Indkøb, der er en del af Økonomiforvaltningen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse er efter gældende overenskomst. Arbejdstiden forventes at være ca. 15-20 timer pr. uge, typisk fordelt på 2-3 hverdage (tilpasset studiet).
Stillingen forventes at være med tiltrædelse snarest efter endt ansættelsesproces.
Fysisk er vi placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station, med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, massageordning, fitnessrum og kantineordning.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Forsikring og Risikostyring Philip Junker på 2165 3096.
Sammen med din motiverede ansøgning bedes du vedhæfte et opdateret CV samt karakterudskrift.
Søg via linket senest onsdag den 28. december 2022
Vi forventer at holde samtaler i uge 1-2.